LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OP ZEGGEN BIJ KPN EEN GROOT DRAMA

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
G.VELTROP
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2008 19:18

OP ZEGGEN BIJ KPN EEN GROOT DRAMA

Ongelezen bericht door G.VELTROP »

Ik heb op 11 juli 2008 schriftelijk mijn Planet internet en ADSL op gezegt welke afliep op 18 oktober 2008 maar alles bleef gewoon door lopen dus maar even gebeld met KPN a 0,10 per minut na van loop van tijd iemand aan de lijn verhaal verteld wij kijken het even na
nee hoor u heeft niets meer bij ons maar voer het nog eens door en met 10 werk dagen moet het voor elkaar zijn ik krijg van KPN een brief
u heeft ons verzocht uw pakket ADSL over te zetten naar ADSL Economy zonder vaste aan sluiting vreemd ik heb helemaal een internet meer met hun maar met Ziggo maar weer bellen snap er niets van alles is geregeld u heeft niets meer maar onder tussen schrijven ze zonder een incasso gewoon van mijn rekening af heb deze trouwens terug gedraaid helaas een over het hoofd gezien .
Ik kreeg aanmaningen en ik maar bellen met hun wij snapper er niets van krijg je als antwoord.
Nu hebben ze het uit handen gegeven aan Intrum justitia en deze wil nu de faktuuren innen met kosten en als ik niet betaal komt de deurwaarder langs.
Wie heeft ook deze problemen met KPN dit begint aardig te lijken op tereur bij KPN proberen ze nu op deze manier aan hun omzet te komen.

WEES GEWAARSCHUWD DOE NIETS MET KPN

Lebra_2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32

Re: OP ZEGGEN BIJ KPN EEN GROOT DRAMA

Ongelezen bericht door Lebra_2009 »

Heb je alles duidelijk op papier staan, zoals jou opzegging met bewijs van verzending? En heb je ook de schriftelijke bevestiging van KPN, dat alles is stopgezet? De momenten dat je gebeld hebt, staat bij hun genoteerd. Jusititia moet je niet al te veel druk maken, als jij alle bewijzen hebt. Controleer dus eerst goed wat je hebt en of je sterk staat. succes...

jacg
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2009 14:39

Re: OP ZEGGEN BIJ KPN EEN GROOT DRAMA

Ongelezen bericht door jacg »

Dit komt me zeer bekend voor G. Veltrop.

Mijn verhaal:

Op 23 juli 2008 liep mijn ADSL abonnement af, ondertussen hadden we hier de mogelijk Ziggo te nemen, dus keurig op tijd bij KPN opgezegd, was al jaren KPN ADSL en telefonie klant.

Ik hoorde dus ook niets van een opzegging dus maar bellen en bellen. Inderdaad liep er ook bij ons niets meer, maar er werd nog wel steeds geincasseerd. Heb het niet terug laten storten, ben beleefd gebleven, en uiteindelijk een welwillende KPN medewerker aan de lijn gekregen die alles ging regelen, en zie daar 17 december een slotnota ontvangen met alle crediteringen voor de afgelopen maanden. Dus eind goed al goed?

Niet dus, 24 december een brief gekregen dat het telefoonnummer over werd gedaan aan Ziggo (Alles in 1), echter op 30 december een brief ontvangen: U heeft ons verzocht Internet van KPN basic om te zetten naar Internet basic zonder telefonie. Ik heb niets aangevraagd dus ik bellen, in de brief staat duidelijk indien u er van af wilt binnen 7 dagen telefonisch reageren. Kreeg te horen dat ik moest wachten totdat het pakket opgeleverd was, pas op 16 januari 2009! Ik ging daar niet mee akkoord echter de hoorn werd er opgegooid! Dus 16 januari weer bellen. Het zou opgelost worden, 22 januari weer een brief, uw aansluiting is gereed, en tegelijkertijd een aanmaning met bedragen vanaf de laatste slotnota. Weer gebeld, zou opgelost worden, er gebeurt niets! Inmiddels zijn we afgesloten door KPN (terwijl we er sinds december 2008 niets meer hebben) en beginnen ze nu ook te dreigen met een deurwaarder.

De administratie van KPN is op het ogenblik echt een drama.

Gesloten