Pagina 1 van 1

....

Geplaatst: 15 apr 2009 17:07
door amylaurens
.....

Re: ....

Geplaatst: 21 apr 2009 20:17
door ZzZz
Ik ken iemand die ook zulke problemen heeft met die zelfde winkel in Woerden.
De winkel wil helemaal niets terug betalen en claimt zelfs dat diegene bij moey betalen terwijl zij heleboel dingen nog niet geleverd hebben en wat ze geleverd hebben is fout.
Hij heeft geprobeerd de winkel voor de rechter te slepen maar zelfs dat gaat niet omdat de eigenaar niet te vinden is en dus niet kan worden gedagvaard (kan via de krant ofzo, maar dan moet er veel geld betaald worden).

Dus mijn advies, als je je geld terug kan krijgen, meteen doen en ergens anders je spullen kopen.
Overigens heeft de advocaat van de gene die ik ken gezegd dat de winkel vroeg of laat falliet zal worden verklaard.

Re: ....

Geplaatst: 22 apr 2009 11:21
door Interieurschadespecialist
Eventueel kunt u ook de beschadigingen aan uw meubels netjes laten herstellen door Nomot en de gemaakte kosten in rekening brengen bij Mammoet.

Zie [www.nomot.nl] voor meer informatie. Nomot is een herstelbedrijf van interieurgoederen met jarenlange ervaring.

Re: ....

Geplaatst: 29 mei 2009 11:53
door dmace
Inmiddels wachten wij al 22 weken op onze bank en stoelen.
Bij aanbetaling wordt je een kortere levertijd beloofd dan er op de factuur staat. Uiteindelijk is het dus al 2 x zo lang als beloofd.
Bij bellen wordt je afgescheept door dommigheid of ronduit voorgelogen.

Pas toen mij vrouw ging dreigen met de consumentenbond en Radar stond ineens dezelfde dag ons bankstel klaar, al durfde de telefoniste haar zelf niet meer terug te bellen, en belde mij op mijn mobiel.

Dinsdag worden we gebeld voor de leverdatum (11 weken later dan afgesproken).

Wij wachten af, maar ik denk dat er bij levering maar even niets betaald wordt, en ze lekker tot december op hun geld laat wachten.

Mammoet Meubelen in Woerden: Gewoon links laten liggen.