Pagina 1 van 1

[T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Geplaatst: 15 apr 2009 20:01
door mindchaoz
Is dit normaal? Stel voor ik heb een klacht, dringend of niet dringend.. Is het dan normaal dat je (max) EEN MAAND(!) (30 kalenderdagen) op een reactie mag wachten??

Is dat niet een klein beetje overdreven?

Ik vind voor een vraag max 48 uur (op werkdagen) en een klacht max 10 werkdagen écht het uiterste! Wat jullie?

Afbeelding

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Geplaatst: 15 apr 2009 20:08
door Yme
Volgens Consuwijzer is 4 weken een redelijke termijn voor het reageren op een klacht dus dan kan ik me in die 30 dagen wel vinden. Ik heb ooit eens een klacht via hun website ingediend voor iemand anders en daar kreeg ik al binnen paar dagen een reactie op (en een keurige oplossing). Maar dat is ook al weer 1 of 2 jaar geleden.

Dat je een week moet wachten op een antwoord als je een vraag stelt vind ik wel erg lang. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat de klantenservice gratis is. Een beller is sneller! :lol:

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Geplaatst: 15 apr 2009 20:15
door mindchaoz
Tja.. om eerlijk te zijn vind ik de ConsuWijzer dan ook een beetje overdreven. Waarom heeft een bedrijf een hele maand nodig voor het reageren op een klacht? (ook al doen ze het vaak stukken sneller...)

Nu heb ik geen klacht ingediend ofzo, maar ik kan me voorstellen dat iemand die dat wel doet en hij leest '30 kalenderdagen', dat dat niet goed valt.

En het reageren op een vraag: max 7 dagen... :?

Het zal wel aan mij liggen ;)

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Geplaatst: 15 apr 2009 20:51
door kiz
Wat heb je liever, dat ze "binnen 30 dagen" beloven en dat ook nakomen, of dat ze een kortere termijn toezeggen en in de praktijk gewoon een maand nodig hebben om te reageren?

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Geplaatst: 15 apr 2009 22:23
door mindchaoz
Dat ze een kortere termijn toezeggen en in de praktijk dat gewoon nakomen.. dát heb ik het liefst ;)

En dat lijkt me tevens erg redelijk ook...

Re: [T-Mobile] Wachttijd op reactie vraag/klacht

Geplaatst: 16 apr 2009 01:07
door kiz
Tja, 2 weken zou haalbaar moeten zijn lijkt me. Maar ik heb toch liever dat ze een (kennelijk) realistische en haalbare termijn noemen en ook binnen die termijn reageren, dan dat ze een loze belofte doen en je er weer achteraan moet zitten dat men niet binnen de toegezegde termijn heeft gereageerd.