ZEER BOZE EX-fit for free sporter
Geplaatst: 17 apr 2009 16:28
Geachte Lezer,
Hierbij een Klacht voor fit for free.
Ik heb daar een contract lopen die op 06-01-09 verliep. Begin oktober heb ik FFF een brief gestuurd voor het opzeggen van mijn contract in deze brief stonden al men gegevens incl. Klantnummer en mijn contactgegevens. Na vier weken had ik nog geen bevestiging ontvangen en heb ik opnieuw een brief gestuurd met inhoud dat dit me 2e brief is en dat ik het op prijs zo stellen zo snel mogenlijk een bevestiging zou ontvangen. Maar na weer 4 weken geen bevestiging. Ik een 3e brief naar FFF gestuurd waarin stond dat dit me 3e en tevens laatste brief is en dat ik ervanuit gaat dat het nu wel goedkomt.
Maar na 4 weken weer geen reactie van FFF. Eind december tussen kerst en oudennieuw naar de klantenservice gebeld van FFF daar werd ik van de 1 naar de ander doorverbonden. Later kreeg ik een redelijk vriedelijke man aan de lijn en die zei dat alles goed zou komen. (ik had achteraf om bev. Moeten vragen)
Vanaf januari werd er niets meer van me rekening afgeschreven dus ik ging ervanuit dat het indderdaad goedgekomen was. Nu 17 MEI werd ik gebeld door Direct Incasso dat er een vordering op mijn naam loopt van ruim 400 euro. (in voicemail ingesproken) Ik terug gebeld om tekst en uitleg gevraagd en ze vertelde mij dat mijn contract nog doorloopt tot jan. 2010.
Ook vertelde ik dat ik nooit Aanmaningen e.d hebt ontvangen wat bleek ze hebben alles naar me oude adres gestuurd (al 2 jaar niet meer woonachtig) wat vreemd is want ze konden wel incasso’s afboeken van me Postbank/ING rekening waarvoor je de juiste adres gegevens voor nodig heb anders kan je niet incasseren.
Is het mogenlijk dat jullie mij kunnen informeren wat ik moet doen? Ik ben zeker niet van plan om dit bedrag te gaan betalen!
Hierbij een Klacht voor fit for free.
Ik heb daar een contract lopen die op 06-01-09 verliep. Begin oktober heb ik FFF een brief gestuurd voor het opzeggen van mijn contract in deze brief stonden al men gegevens incl. Klantnummer en mijn contactgegevens. Na vier weken had ik nog geen bevestiging ontvangen en heb ik opnieuw een brief gestuurd met inhoud dat dit me 2e brief is en dat ik het op prijs zo stellen zo snel mogenlijk een bevestiging zou ontvangen. Maar na weer 4 weken geen bevestiging. Ik een 3e brief naar FFF gestuurd waarin stond dat dit me 3e en tevens laatste brief is en dat ik ervanuit gaat dat het nu wel goedkomt.
Maar na 4 weken weer geen reactie van FFF. Eind december tussen kerst en oudennieuw naar de klantenservice gebeld van FFF daar werd ik van de 1 naar de ander doorverbonden. Later kreeg ik een redelijk vriedelijke man aan de lijn en die zei dat alles goed zou komen. (ik had achteraf om bev. Moeten vragen)
Vanaf januari werd er niets meer van me rekening afgeschreven dus ik ging ervanuit dat het indderdaad goedgekomen was. Nu 17 MEI werd ik gebeld door Direct Incasso dat er een vordering op mijn naam loopt van ruim 400 euro. (in voicemail ingesproken) Ik terug gebeld om tekst en uitleg gevraagd en ze vertelde mij dat mijn contract nog doorloopt tot jan. 2010.
Ook vertelde ik dat ik nooit Aanmaningen e.d hebt ontvangen wat bleek ze hebben alles naar me oude adres gestuurd (al 2 jaar niet meer woonachtig) wat vreemd is want ze konden wel incasso’s afboeken van me Postbank/ING rekening waarvoor je de juiste adres gegevens voor nodig heb anders kan je niet incasseren.
Is het mogenlijk dat jullie mij kunnen informeren wat ik moet doen? Ik ben zeker niet van plan om dit bedrag te gaan betalen!