Valys
Geplaatst: 18 apr 2009 21:11
Ik heb toch een behoorlijke klacht over Valys.
Op zondag 5 april ging ik samen met een bewoner , die zowel lichamelijk als verstandelijk beperkt is, een dagje naar de autorai in Amsterdam. Ik had de rit, zowel heen als terug, drie dagen van te voren al gereserveerd. De heenreis verliep prima. De taxi was op tijd, de chauffer bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De rit duurde wel wat lang( ruim een uur), maar aangezien de bewoner graag in de auto zit, was dit geen probleem. En hier had ik ook op gerekend. De telefoniste had mij de regels prima uitgelegd.
Ik begreep dan ook niets van al de vaak gehoorde klachten.
Maar toen weer naar huis. We hadden een gezellige, maar vermoeiende dag gehad en we zouden gaan eten in een restaurant dat ik had gereserveerd. Om 5 uur zou de taxi komen, dus om 16.40 zaten we klaar bij de uitgang. De telefoniste had ons uitgelegd dat het een kwartier voor of na de afgesproken tijd zou kunnen komen. Prima. Om 17.30 nog niets. Toch maar even bellen. Taxi is onderweg, werd ons gemeld. 17.50 nog niets. Over 10 minuten. 18.15. Nu raakte ik behoorlijk geirriteerd. Ik stond ondertussen al ruim een uur met een bewoner buiten te wachten.Het werd om de Rai steeds stiller. Die was om 17.00 dicht gegaan. De beveiliging van de RAI was wel zeer vriendelijk en vonden het voor ons heel vervelend Om half zeven heb ik besloten om maar een gewone taxi te nemen naar het restaurant (waar we nu ook een half uur te laat waren). Uit eindelijk hebben we 1 uur en drie kwartier zitten wachten op een rit van uiteindelijk 20 minuten.
Anita
Op zondag 5 april ging ik samen met een bewoner , die zowel lichamelijk als verstandelijk beperkt is, een dagje naar de autorai in Amsterdam. Ik had de rit, zowel heen als terug, drie dagen van te voren al gereserveerd. De heenreis verliep prima. De taxi was op tijd, de chauffer bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De rit duurde wel wat lang( ruim een uur), maar aangezien de bewoner graag in de auto zit, was dit geen probleem. En hier had ik ook op gerekend. De telefoniste had mij de regels prima uitgelegd.
Ik begreep dan ook niets van al de vaak gehoorde klachten.
Maar toen weer naar huis. We hadden een gezellige, maar vermoeiende dag gehad en we zouden gaan eten in een restaurant dat ik had gereserveerd. Om 5 uur zou de taxi komen, dus om 16.40 zaten we klaar bij de uitgang. De telefoniste had ons uitgelegd dat het een kwartier voor of na de afgesproken tijd zou kunnen komen. Prima. Om 17.30 nog niets. Toch maar even bellen. Taxi is onderweg, werd ons gemeld. 17.50 nog niets. Over 10 minuten. 18.15. Nu raakte ik behoorlijk geirriteerd. Ik stond ondertussen al ruim een uur met een bewoner buiten te wachten.Het werd om de Rai steeds stiller. Die was om 17.00 dicht gegaan. De beveiliging van de RAI was wel zeer vriendelijk en vonden het voor ons heel vervelend Om half zeven heb ik besloten om maar een gewone taxi te nemen naar het restaurant (waar we nu ook een half uur te laat waren). Uit eindelijk hebben we 1 uur en drie kwartier zitten wachten op een rit van uiteindelijk 20 minuten.
Anita