LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welk merk voor een middeklas keuken...?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: welk merk voor een middeklas keuken...?

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Die keukenwereld van Rayke is echt zwart wit zeg. Was mijn keukenwereld ook maar zo éénvoudig en simpel. Ballerina zou goedkoper moeten zijn? Ja, en Ajax zou dit seizoen Kampioen moeten zijn, maar ja! Kennelijk weet Rayke precies over welke prijs groepen het gaat. Of om wat voor opstellingen. Hij weet kennelijk ook of de apparaten die zijn toegepast vergelijkbaar zijn en of het blad gelijk is. Hij weet kennelijk ook of in beide keukens de montage is inbegrepen. Tevens weet hij of in beide prijzen alle acties zijn verwerkt en of er over korting nog gesproken kan worden. Enz. enz…….

GWTE (At Your Service)

Ps. Waarschijnlijk is mijn reactie weer off topic en die van hem geweldig onderhoudend.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: welk merk voor een middeklas keuken...?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 12 feb 2010 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

liefde
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 dec 2005 01:17

Re: welk merk voor een middeklas keuken...?

Ongelezen bericht door liefde »

1e keller
2e next
ballerina trekt al krom in de folder die deuren.
al verkoper 16 jaar. :P

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: welk merk voor een middeklas keuken...?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:idea:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 12 feb 2010 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Mariska1984
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 apr 2009 15:10

Re: welk merk voor een middeklas keuken...?

Ongelezen bericht door Mariska1984 »

Nou GWTE bedankt dat jij mij zo hoog inschat!

Als ik een keuken qua prijs ga vergelijken dan SNAP ik zelf ook wel dat dit dan voorderest precies dezelfde keuken moet zijn!

Dus ja het is dezelfde opstelling en ja er zit dezelfde apparatuur in en ja het is allebei lak en ja het is allebei ceasarstone van 1.3 mm dus JA PRECIES HETZELFDE!!!!

De ballerina is om precies te zeggen € 2.500 duurder! En die winkel zegt dat er niks meer aan de prijs te doen valt!

Terwijl de Signia keuken dus € 2.500 goedkoper is en daar nog wel wat aan de prijs te doen valt!

Ik snap zelf ook wel dat je als je iets gaat vergelijk dat je wel hetzelfde moet gaan vergelijken! Het appele en peren verhaal.....

Gesloten