Problemen met dell
Geplaatst: 20 apr 2009 17:47
Hallo,
Ik heb al een tijdje problemen met Dell. En ik ben het nu echt spuugzat met hun. Hopelijk kan ik hier nog wat hulp vinden in mijn strijd tegen Dell.
Het zit namelijk zo:
Ik had een Dell inspiron laptop waar van alles aan mankeerde, hij is in totaal een keer of 8 gerepareerd. Echter de laatste reparatie viel zogenaamd buiten de garantie van een jaar. En ik ben toen akkoord gegaan met het bedrag van €79,06
Ik heb er toen een half jaar niks meer over gehoord totdat ik een herinnering kreeg in Februari dit jaar. Maar het geval is dat ik mij voor de gek gehouden voel door Dell omdat ik volgens de Europese regels recht heb op een deugdelijk product dat langer mee moet gaan dan een jaar bij normaal gebruik. Dus ik heb hun dit toen laten weten per mail. Tijdens het corresponderen ontving ik ook nog eens aanmaningen, wat ik al helemaal onbeschoft vind. Toen Dell volgens hun zelf in het gelijk stonden ontving ik ook geen antwoord meer op mijn mailtjes. Nu in april ontvang ik opeens per MAIL, een ingebrekestelling uit het niets. En naar mijn mening is het nog steeds niet goed opgelost door Dell, en ben ik ook niet van plan te betalen. Nog beter gezegd ik ben pas 17 en beschik dus niet over al te veel geld en ik kan dit ook niet in 3 dagen betalen zoals Dell zou willen.
Mijn vraag is nu hoe kan ik hier fatsoenlijk uitkomen met Dell en welke rechten heb ik ? en mag Dell ingebrekestellingen per mail sturen ? stel dat ik nu een ander email adres had, dan zou ik het nooit ontvangen hebben
Ik heb al een tijdje problemen met Dell. En ik ben het nu echt spuugzat met hun. Hopelijk kan ik hier nog wat hulp vinden in mijn strijd tegen Dell.
Het zit namelijk zo:
Ik had een Dell inspiron laptop waar van alles aan mankeerde, hij is in totaal een keer of 8 gerepareerd. Echter de laatste reparatie viel zogenaamd buiten de garantie van een jaar. En ik ben toen akkoord gegaan met het bedrag van €79,06
Ik heb er toen een half jaar niks meer over gehoord totdat ik een herinnering kreeg in Februari dit jaar. Maar het geval is dat ik mij voor de gek gehouden voel door Dell omdat ik volgens de Europese regels recht heb op een deugdelijk product dat langer mee moet gaan dan een jaar bij normaal gebruik. Dus ik heb hun dit toen laten weten per mail. Tijdens het corresponderen ontving ik ook nog eens aanmaningen, wat ik al helemaal onbeschoft vind. Toen Dell volgens hun zelf in het gelijk stonden ontving ik ook geen antwoord meer op mijn mailtjes. Nu in april ontvang ik opeens per MAIL, een ingebrekestelling uit het niets. En naar mijn mening is het nog steeds niet goed opgelost door Dell, en ben ik ook niet van plan te betalen. Nog beter gezegd ik ben pas 17 en beschik dus niet over al te veel geld en ik kan dit ook niet in 3 dagen betalen zoals Dell zou willen.
Mijn vraag is nu hoe kan ik hier fatsoenlijk uitkomen met Dell en welke rechten heb ik ? en mag Dell ingebrekestellingen per mail sturen ? stel dat ik nu een ander email adres had, dan zou ik het nooit ontvangen hebben