Ziggo (interactieve tv aanvragen) niet echt klantvriendelijk
Geplaatst: 20 apr 2009 22:21
Ik heb onlangs interactieve tv van ziggo aangevraagd maar omdat ik ook al hd televisie had aangevraagd heb ik geprobeert de hd tv aanvraag te cancelen nou en dat schijnt nogal een probleem te zijn ik kreeg nav een email een reactie van ziggo waarin gemeld werd dat het niet kon worden geannuleerd omdat het abonnement al te ver in het systeem was ingevoerd heel raar want ik had geen abonnement aangevraagd tevens zit ik nog te wachten op de ontvanger want die had een levertijd van ongeveer 6 weken (die krijg ik in week 18) ik kreeg van de mederwerkster van de klantenservice te horen dat ik als het pakket bezorgd wordt door TNT het maar moet weigeren en dan zou de bestelling geannuleerd worden. Vind het een beetje een vreemde manier want uiteindelijk moet TNT dan wel betaald worden maar schijnbaar heeft Ziggo geld zat
Ik kan dus niet eerder interactieve tv krijgen want dan moet eerst de aanvraag voor de HD ontvanger geannuleerd zijn. Een oplossing van de medewerkster schaf interactieve tv aan via de dealer (let wel ik maak gerbuik van het aanbod 130 euro voor de ontvanger + 2jr abonnement van 16,95). Dus ik naar de dealer maar die kennen het aanbod niet dus ik gebeld naar ziggo (heb 3 maal gebeld en elke keer een andere medewerker met een ander verhaal) niet echt duidelijker dus de laatste maakte het wel erg bond hij zei dan moet u gewoon bij de dealer vragen toen ik zei dat ik dat gedaan had en dat ik te horen kreeg dat zei van niks wisten zei de medewerker :tja dan kan het niet! nee duh das makkelijk antwoorden.
Een dealer heeft voor mij Ziggo (dealers afdeling) gebeld en gevraagd hoe dat zat en die kreeg te horen dat ze nog geen antwoord hadden en dat hij een dag later zou worden terug gebeld. Ik de dag erna weer er heen maar had nog niks gehoord dus hij weer Ziggo bellen. Hij kreeg als antwoord : we hebben nog geen antwoord. klaar daar moest ie het mee doen. Inmiddels een aantal dagen verder en hij heeft nog steeds niks gehoord van ziggo.
Met andere woorden Ziggo doe hier eens wat aan !!!
Dat interactieve tv had ik graag gehad voor konninginnendag omdat ik dan een lang weekend vrij ben en er even lekker mee kon gaan stoeien maar dit gaat allemaal nu niet meer lukken.
Ik kan dus niet eerder interactieve tv krijgen want dan moet eerst de aanvraag voor de HD ontvanger geannuleerd zijn. Een oplossing van de medewerkster schaf interactieve tv aan via de dealer (let wel ik maak gerbuik van het aanbod 130 euro voor de ontvanger + 2jr abonnement van 16,95). Dus ik naar de dealer maar die kennen het aanbod niet dus ik gebeld naar ziggo (heb 3 maal gebeld en elke keer een andere medewerker met een ander verhaal) niet echt duidelijker dus de laatste maakte het wel erg bond hij zei dan moet u gewoon bij de dealer vragen toen ik zei dat ik dat gedaan had en dat ik te horen kreeg dat zei van niks wisten zei de medewerker :tja dan kan het niet! nee duh das makkelijk antwoorden.
Een dealer heeft voor mij Ziggo (dealers afdeling) gebeld en gevraagd hoe dat zat en die kreeg te horen dat ze nog geen antwoord hadden en dat hij een dag later zou worden terug gebeld. Ik de dag erna weer er heen maar had nog niks gehoord dus hij weer Ziggo bellen. Hij kreeg als antwoord : we hebben nog geen antwoord. klaar daar moest ie het mee doen. Inmiddels een aantal dagen verder en hij heeft nog steeds niks gehoord van ziggo.
Met andere woorden Ziggo doe hier eens wat aan !!!
Dat interactieve tv had ik graag gehad voor konninginnendag omdat ik dan een lang weekend vrij ben en er even lekker mee kon gaan stoeien maar dit gaat allemaal nu niet meer lukken.