LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestel maar.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
coraroy
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2009 08:17

Bestel maar.nl

Ongelezen bericht door coraroy »

Ik had een mobiel abonnement van telfort en wilde deze in januari van dit jaar verlengen bij bestel maar.nl. Heb dat ook gedaan en kreeg bij de verlenging een lg telefoon. Mijn verlenging zou 30 maart ingaan. Een maand later kreeg ik een rekening voor een telfort nummer dat ik niet kende. Ik bellen met telfort (30 centp/m) bleek dat bestel maar.nl een nieuw abonnement voor te hebben afgesloten. Ik bellen met bestel maar.nl en dat klopte idd, ze gingen het snel regelen. Uiteindelijk hebben ze dus mijn lopende abonnement afgesloten en heb nieuwe abonnement laten lopen. Dus kon ik plotseling niet meer bellen.
Ik weer bellen met telfort en bestel maar.nl en heel veel problemen en telefoon gesprekken verder, nu is het alweer april bijna mei. Loopt nog steeds dat nieuwe abonnement waarvoor ik steeds aanmanningen voor binnen krijg en moet ik dus elke week weer bellen met telfort en bestel maar.nl om vervolgens steeds het zelfde verhaaltje te horen te krijgen dat ze er mee bezig zijn en dat degene die er mee bezig is geen telefoon heeft dus die kan ik niet spreken.
De service van bestel maar.nl is zo slecht ik wou dat ik er nooit besteld had.
Ondertussen loopt het abonnement nog steeds, een abonnement waar ik helemaal niet voor getekend heb en krijg aanmaningen die steeds hoger op lopen.
Wat is nou mij recht want telfort zegt niks voor mij te kunnen doen en bestel maar.nl zegt dat ze er mee bezig zijn maar het is nu bijna 4 maanden verder en er gebeurd nog niks. Ik sta echt met me rug tegen de muur.

Anita2009
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mar 2009 14:06

Re: Bestel maar.nl

Ongelezen bericht door Anita2009 »

@coraroy, Wil je ordernummer, postcode en huisnummer mailen naar [email protected]. Wij kunnen dan even kijken of de afhandeling kan worden versneld.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Bestel maar.nl

Ongelezen bericht door moleman »

Kijk wat gebruikers vinden van "bestelmaar", klik hier
Dit is slecht tot zeer slecht!

Tevens een goede referentie voor andere computer en telecom (web) shops, Klik hier

coraroy
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2009 08:17

Re: Bestel maar.nl

Ongelezen bericht door coraroy »

Ik weet niet wie die reactie heeft neer gezet van bestelmaar.nl dat ik mijn gegevens naar dat mailadres moet mailen maar dat adres bestaat niet!

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Bestel maar.nl

Ongelezen bericht door moleman »

[email protected]

en verwijs naar deze thread en vermeld dat webcare e-mail adres en de naam "anita2009"erbij

Gesloten