funprice wil wel je geld maar levert niet
Geplaatst: 21 apr 2009 20:32
Funprice.nl vraagt bij betaling met creditcard om een kopie van bankafschrift en legitimatiebewijs voor ze de goederen versturen.
Nu is het sowieso belachelijk dat ze verwachten dat je kopieen van al je persoonlijke gegevens per mail verstuurd, maar dat ze dit ook nog eens niet duidelijk aankondigen bij betaling van een bestelling, waardoor je wel betaald voor een product, terwijl ze vervolgens weigeren de goederen te leveren, grenst in mijn ogen aan oplichting. Volgens de klantenservice van Funprice kan ik nu drie weken wachten tot ik mijn geld terug krijg.
Nu is het sowieso belachelijk dat ze verwachten dat je kopieen van al je persoonlijke gegevens per mail verstuurd, maar dat ze dit ook nog eens niet duidelijk aankondigen bij betaling van een bestelling, waardoor je wel betaald voor een product, terwijl ze vervolgens weigeren de goederen te leveren, grenst in mijn ogen aan oplichting. Volgens de klantenservice van Funprice kan ik nu drie weken wachten tot ik mijn geld terug krijg.