Pagina 1 van 1

ziggo

Geplaatst: 22 apr 2009 21:14
door van Koert
Ik heb 'n conflict met ziggo, we hebben per 1 september internet en telefoon opgezegd bij ziggo, ( hebben daar ook bewijs van!) maar niet digitale tv. Omdat ziggo onterecht oktober en november ook betaald wil zien, hebben ze ons vandaag van de kabel afgesloten. Mag dat zomaar? Via de klachtenlijn van Ziggo komen we uiteraard niet verder.
Wat nu????

Re: ziggo

Geplaatst: 24 apr 2009 09:30
door TdeHond
Er van uitgaande dat u een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst internet/telefonie heeft van Ziggo, adviseer ik u schriftelijk een klacht in te dienen over de foutieve facturatie en het onterecht afsluiten van de kabel.

U geeft tevens in de aangetekende brief, die u liefst met ontvangstbevestiging verstuurt dat u restitutie eist van abonnementsgeld gedurende de periode dat Ziggo u onterecht heeft afgesloten van de kabel (m.b.t. digitale televisie). Geeft aan op welke datum u onterecht bent afgesloten.
Ook vordert u 50 euro schade vergoeding als smartengeld ( dit krijgt u w.s. niet, maar niet geschoten is altijd mis)
U eist dat u binnen uiterlijk 48 uur weer gratis aangesloten wilt zijn.
U voegt als bijlage een kopie van de bevestiging einde overeenkomst bij.
U verzoekt om binnen uiterlijk 14 dagen een schriftelijke reactie van Ziggo + hoe Ziggo de restitutie wilt regelen van abonnementsgelden zonder dat daar een dienst ( digitale tv) tegenover stond.

Kopie van brief maken + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren in een map Ziggo

Dien tevens een klacht over Ziggo in bij Consuwijzer, Radar en Kassa.
Consuwijzer

Hier klacht indienen

Ziggo staat er om bekend alles af te sluiten als er een vermeende betalingsachterstand is.
Machtsmisbruik I.M.H.O.

Zou u hier willen melden op welke manier Ziggo deze zaak afhandelt?