Hallo,
ik ben sinds 2007 lid van de Computer Totaal, nu zijn de HCC en IDG als twee afzonderlijke partijen verder gegaan en moet ik ineens 24,95 gaan betalen voor een lidmaatschap waarvoor ik mijzelf nooit aangemeld heb.
dit geld hebben ze geprobeerd via Automatische incasso te innen (iets waarvoor ik nooit een machtiging heb ingevuld)
Ik heb inmiddels een mail wisseling met de ledenadministratie, ik kreeg een standaard antwoord terug dat ik al meerdere keren terug heb zien komen of dit forum..
Hoe komen we van dit soort boeven praktijken af ? Ik ben echt niet van plan te gaan betalen.....daarnaast beweren ze dit gecommuniceerd te hebben, maar ik heb daar nooit iets van ontvangen....
--------------------------------------------
Geachte heer,
Wij vermoeden dat uw HCC - lidmaatschap is ontstaan na de splitsing van HCC en IDG.
Sinds september 2008 zijn HCC en IDG gesplitst.
Wij hebben al onze leden en niet–leden hiervan op de hoogte gebracht middels e-mail, briefpost en meldingen op onze website.
HCC is verder gegaan als onafhankelijke Hobby Computer Club, IDG heeft zich vervolgens ontfermd over bladen zoals Computer Totaal, Tips en Trucs en Zoom.
De betaalwijze geschiedt altijd per automatische incasso, mits u expliciet aangeeft een andere betaalwijze te willen hanteren.
Desalniettemin kunnen wij pas overgaan tot beëindiging van uw lidmaatschap bij HCC per 28-02-2010.
Heeft u nog aanvullende vragen dan kunt u contact opnemen met de HCC Ledenadministratie via [email protected] of telefonisch met één van onze medewerkers via 010-264 60 77.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
HCC Ledenadministratie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongevraagd HCC abonnement
-
Re: Ongevraagd HCC abonnement
Ook ik heb dit meegemaakt pas. Ik was lid van Zoom magazine, en daar hoorde een gratis abo op de hcc bij, voor zover begrijp ik het nog.
Nu blijkt dus de hcc en de zoom uit elkaar gegaan zijn, en ik kreeg afgelopen week een giro of ik even 27,25 wilde betalen, zgn voor het abonnement bij de hcc. Iets waar ik compleet niet om gevraagd heb.
En ik heb ook de hcc gemaild dat ik het hier niet mee eens ben, en ik dus niet wil betalen, ik wacht nog op antoord via email vd hcc.
Het abo op zoom magazine had ik trouwens al in februari 2009 opgezegd, en dat ging goed verder.
Maar nu blijk ik INEENS lid te zijn vd hcc, waar ik echt nooit om gevraagd heb.
Nu blijkt dus de hcc en de zoom uit elkaar gegaan zijn, en ik kreeg afgelopen week een giro of ik even 27,25 wilde betalen, zgn voor het abonnement bij de hcc. Iets waar ik compleet niet om gevraagd heb.
En ik heb ook de hcc gemaild dat ik het hier niet mee eens ben, en ik dus niet wil betalen, ik wacht nog op antoord via email vd hcc.
Het abo op zoom magazine had ik trouwens al in februari 2009 opgezegd, en dat ging goed verder.
Maar nu blijk ik INEENS lid te zijn vd hcc, waar ik echt nooit om gevraagd heb.
Wat een amateurs:
"De betaalwijze geschiedt altijd per automatische incasso, mits u expliciet aangeeft een andere betaalwijze te willen hanteren."
Blijkbaar geen geld om mensen aan te nemen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Of om een woordenboek aan te schaffen, waarin ze de betekenis van 'mits' kunnen opzoeken.
"De betaalwijze geschiedt altijd per automatische incasso, mits u expliciet aangeeft een andere betaalwijze te willen hanteren."
Blijkbaar geen geld om mensen aan te nemen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Of om een woordenboek aan te schaffen, waarin ze de betekenis van 'mits' kunnen opzoeken.
Na de splitsing van tijdschrift en HCC had U dus 2x moeten opzeggen.
U heeft ook bericht gehad van deze opdeling.
Als U deze niet aangetekende zending niet heeft ontvangen of als reclame ongelezen heeft weg gedaan moeten zij bewijzen dat ze een duidelijk brief hebben gestuurd met de voorwaarden waar ze verder mee gingen.
Veel leden van HCC zijn al weg, nu U ook nog?
Zie ook elders klachten als je onder Zoeken HCC in zou voeren....
U heeft ook bericht gehad van deze opdeling.
Als U deze niet aangetekende zending niet heeft ontvangen of als reclame ongelezen heeft weg gedaan moeten zij bewijzen dat ze een duidelijk brief hebben gestuurd met de voorwaarden waar ze verder mee gingen.
Veel leden van HCC zijn al weg, nu U ook nog?
Zie ook elders klachten als je onder Zoeken HCC in zou voeren....