V&D webwinkel
Geplaatst: 24 apr 2009 11:55
Wij hebben veel ervaring met bestellen via internet. Esprit, Mexx, Wehkamp, Otto, Kijkshop etc.
Tot nu toe met goede ervaringen. Totdat we bij de V&D online winkel een horloge bestelden. Het horloge had een scheur in de polsband. Ok, kan gebeuren, klantenservice gebeld om hem om te ruilen. Dan moet je hem dus retourneren, hopen dat je binnen 30 dagen je geld terug krijgt en nogmááls de zelfde bestelling gaan doen. Dan ben je dus 2x het aankoopbedrag kwijt. Vervolgens kregen we de tweede zending (de eerste zending moest nog opgehaald worden) en ook dat horloge had een scheur in de polsband. Ditmaal was het horloge in een te kleine doos verpakt. De doos was half open, Het plakband zat op de luxe verpakking van het horloge, dus niet meer mogelijk om het kado te doen (waar het voor bedoeld was). Weer klantenservice gebeld, zelfde verhaal. Er was niks anders te regelen, we moesten maar wachten op de klacht die we inmiddels hadden ingediend, werden onbeschofd behandeld en toen ik naar de naam van de klantenservicemedewerker vroeg brak ze het gesprek af.
Oftewel, de V&D webshop is een absolute afrader. Wij bestellen er in ieder geval nooit meer.
Een zeer ontevreden klant.
Tot nu toe met goede ervaringen. Totdat we bij de V&D online winkel een horloge bestelden. Het horloge had een scheur in de polsband. Ok, kan gebeuren, klantenservice gebeld om hem om te ruilen. Dan moet je hem dus retourneren, hopen dat je binnen 30 dagen je geld terug krijgt en nogmááls de zelfde bestelling gaan doen. Dan ben je dus 2x het aankoopbedrag kwijt. Vervolgens kregen we de tweede zending (de eerste zending moest nog opgehaald worden) en ook dat horloge had een scheur in de polsband. Ditmaal was het horloge in een te kleine doos verpakt. De doos was half open, Het plakband zat op de luxe verpakking van het horloge, dus niet meer mogelijk om het kado te doen (waar het voor bedoeld was). Weer klantenservice gebeld, zelfde verhaal. Er was niks anders te regelen, we moesten maar wachten op de klacht die we inmiddels hadden ingediend, werden onbeschofd behandeld en toen ik naar de naam van de klantenservicemedewerker vroeg brak ze het gesprek af.
Oftewel, de V&D webshop is een absolute afrader. Wij bestellen er in ieder geval nooit meer.
Een zeer ontevreden klant.