Aegon Eigen Stijl Sparen
Geplaatst: 24 apr 2009 15:29
Op 1 april 2009 opende ik op het internet een Eigen Stijl Spaarekening van Aegon.
Helaas vergaat ik het inschrijfformulier uit te printen. Dit formulier dient ondertekend te worden opgestuurd naar Aegon.
Ik heb vervolgens per e-mail gevraagd om een inschrijfformulier maar daar werd niet op gereageerd. Vervolgens heb ik gebeld en om een inschrijfformulier gevraagd. Dit zou worden toegestuurd.
Omdat dit na een week nog niet was gebeurd opnieuw gebeld en nu kreeg ik te horen dat het nog onderweg was, dit kan wel eens meer dan een week duren. We kon alvast mijn spaargeld dat op een e-rekening van Aegon stond worden overgeheveld. Ik ben hiermee accoord gegaan in het vertrouwen dat mijn formulier onderweg was. Hierna zou ik een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen.
Helaas na een week nog geen formulier, dus toen maar weer gebeld, nu kon het formulier per e-mail naar mij worden opgestuurd.
Ik heb het formulier uitgeprint, ondertekend en meteen geretourneerd aan Aegon.
Helaas weer een week verder nog steeds geen gebruikersnaam en wachtwoord, dus maar weer eens bellen.
Na lang zoeken komt het formulier boven tafel bij Aegon, de gebruikersnaam krijg ik per e-mail maar het wachtwoord dient nog te worden aangemaakt en wordt per post verstuurd.
Ik ben nu al bijna een maand bezig om een rekening te openen bij Aegon.
Mijn spaargeld staat al een paar weken op die rekening waar ik overigens niet bij kan zo lang ik geen gebruikersnaam en wachtwoord heb.
Kan dit zomaar en moet ik het zomaar accepteren dat ik niet bij mijn geld kan door het bijzonder inefficiënte handelen van Aegon?
Helaas vergaat ik het inschrijfformulier uit te printen. Dit formulier dient ondertekend te worden opgestuurd naar Aegon.
Ik heb vervolgens per e-mail gevraagd om een inschrijfformulier maar daar werd niet op gereageerd. Vervolgens heb ik gebeld en om een inschrijfformulier gevraagd. Dit zou worden toegestuurd.
Omdat dit na een week nog niet was gebeurd opnieuw gebeld en nu kreeg ik te horen dat het nog onderweg was, dit kan wel eens meer dan een week duren. We kon alvast mijn spaargeld dat op een e-rekening van Aegon stond worden overgeheveld. Ik ben hiermee accoord gegaan in het vertrouwen dat mijn formulier onderweg was. Hierna zou ik een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen.
Helaas na een week nog geen formulier, dus toen maar weer gebeld, nu kon het formulier per e-mail naar mij worden opgestuurd.
Ik heb het formulier uitgeprint, ondertekend en meteen geretourneerd aan Aegon.
Helaas weer een week verder nog steeds geen gebruikersnaam en wachtwoord, dus maar weer eens bellen.
Na lang zoeken komt het formulier boven tafel bij Aegon, de gebruikersnaam krijg ik per e-mail maar het wachtwoord dient nog te worden aangemaakt en wordt per post verstuurd.
Ik ben nu al bijna een maand bezig om een rekening te openen bij Aegon.
Mijn spaargeld staat al een paar weken op die rekening waar ik overigens niet bij kan zo lang ik geen gebruikersnaam en wachtwoord heb.
Kan dit zomaar en moet ik het zomaar accepteren dat ik niet bij mijn geld kan door het bijzonder inefficiënte handelen van Aegon?