Vodafoon verlenging contract
Geplaatst: 24 apr 2009 17:44
Bijna 3 jaar geleden hebben zowel mijn partner, haar dochter en ik een telefooncontract afgesloten bij Vodafoon. We hebben alle drie het contract verlengd omdat we heel tevreden waren over Vodafoon.
Nu komt de maar, toen onze dochter haar contract verlengd had kreeg ze opeens hoge telefoonrekeningen omdat de zogenaamde blox (sms) niet waren overgegaan met het verlengen. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Op 6 januari 2009 heeft mijn partner haar contract ook verlengd. Ze was er ook vanuit gegaan dat de Blox gewoon aan zouden blijven staan, er was immers sprake van verlenging. Nu kreeg ze ook hoge rekeningen zelfs tot 80 Euro, terwijl met blox aan dat maximaal de helft kan zijn! Diverse telefoontje naar Vodafoon hebben niets opgelevert. Dat je zo met klanten omgaat!!!!! Ben dus benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt! Als het aan ons ligt is Vodafoon verleden tijd!
Nu komt de maar, toen onze dochter haar contract verlengd had kreeg ze opeens hoge telefoonrekeningen omdat de zogenaamde blox (sms) niet waren overgegaan met het verlengen. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Op 6 januari 2009 heeft mijn partner haar contract ook verlengd. Ze was er ook vanuit gegaan dat de Blox gewoon aan zouden blijven staan, er was immers sprake van verlenging. Nu kreeg ze ook hoge rekeningen zelfs tot 80 Euro, terwijl met blox aan dat maximaal de helft kan zijn! Diverse telefoontje naar Vodafoon hebben niets opgelevert. Dat je zo met klanten omgaat!!!!! Ben dus benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt! Als het aan ons ligt is Vodafoon verleden tijd!