Vodafone. Prima netwerk waardeloze administratie.
Geplaatst: 26 apr 2009 21:04
Sinds 2007 probeer ik m'n gegevens gewijzigd te krijgen. Ik heb het nodige papierwerk verstuurd via brief (2007), 2x fax (2007) 3x e-mails en afgelopen Maart ben ik nog maar eens langsgegaan bij zo'n Vodafone shop.
Die kerel daar heeft alles gekopieerd, wat ik ook allang gedaan had en opgestuurd. Hij deed hetzelfde. Ik ben daarna nog twee keer langsgeweest om te vragen of het al geregeld was. Hij zegt dan "Ik heb het opgestuurd" en kijkt dat nogal "beteuterd" Hij weet nl. ook wel dat het adminstratief een troep is bij z'n baas. Maar dat gaat hij je niet zeggen.
Ik heb toen ook een nieuwe bankrekeningnummer opgegeven
Op 24 april j.l hebben ze weer geincasseerd, en ja hoor? Nog steeds van m'n *oude* bankrekening.
Resultaat van al deze inspanningen 0,0
M'n gegevens zijn nog steeds niet gewijzigd en m'n bankrekening hebben ze ook niet aangepast.
Ik hoop dat TrosRadar en Kassa ook eens aandacht aan deze idioten besteed.
Die kerel daar heeft alles gekopieerd, wat ik ook allang gedaan had en opgestuurd. Hij deed hetzelfde. Ik ben daarna nog twee keer langsgeweest om te vragen of het al geregeld was. Hij zegt dan "Ik heb het opgestuurd" en kijkt dat nogal "beteuterd" Hij weet nl. ook wel dat het adminstratief een troep is bij z'n baas. Maar dat gaat hij je niet zeggen.
Ik heb toen ook een nieuwe bankrekeningnummer opgegeven
Op 24 april j.l hebben ze weer geincasseerd, en ja hoor? Nog steeds van m'n *oude* bankrekening.
Resultaat van al deze inspanningen 0,0
M'n gegevens zijn nog steeds niet gewijzigd en m'n bankrekening hebben ze ook niet aangepast.
Ik hoop dat TrosRadar en Kassa ook eens aandacht aan deze idioten besteed.