Dongel KPN teruggebracht Borg niet terugbetaald
Geplaatst: 27 apr 2009 12:25
Ik heb al jaren telefoon bij KPN en dat bevalt goed, dus dacht ik dat het een goede keuze zou zijn om alles bij een leverancier af te nemen en in dit geval koos ik voor KPN Internet extra.
Op 24 maart ging ik naar een telefoonwinkel van KPN aan de middenweg in Amsterdam oost en heb mij uitgebreid laten voorlichten over de mogelijkheden. Ik kon in afwachting van een vaste Internet aansluiting een dongel in bruikleen krijgen maar moest daarvoor een borg betalen van 50 euro. Deze borg kreeg ik terug als ik de dongel in de originele verpakking weer zou terugbrengen. Op 7 april toog ik dus weer naar de KPN telefoonwinkel waar ik de dongel had gekregen maar van terugbetalen van mijn borg was geen sprake. Ze konden mijn borg althans niet contant teruggeven en dus werd er door de verkoopster in mijn aanwezigheid een aantekening gemaakt in de terminal en mij verzekert dat het allemaal wel goed zou komen en mijn betaalde borg teruggestort zou worden op mijn giro rekening Niets van waar dus zo blijkt nu een maand later. Bellen naar dit soort grote bedrijven heeft totaal geen zin, zo is mijn ervaring men stuurt je van het kastje naar de muur of er wordt je verteld dat er een tweede lijn afdeling is die het zal overnemen en beloven je terug te bellen wat ze dus vervolgens niet doen. Als je dan vervolgens een brief schrijft krijg je dus geen antwoord. Nu begrijp ik hoe het komt dat PKN zo veel winst maakt, het is gewoon een ordinaire dieven en oprichtersbende die het geld dat jou toebehoort zonder blikken of blozen in hun eigen zak steken en jou het nakijken laten. Je mag een 0900 nummer draaien voor 10 euro cent per minuut maar een antwoord krijg je niet en op een oplossing voor jouw probleem is het lang wachten.
. De dongel heb ik netjes ingeleverd bij het postkantoor en daarvan een verzend bevestiging gekregen. Bij KPN hebben ze een veel langere adem, denken ze, maar mijn adem is nog langer. Ik stuur ze desnoods elke dag dezelfde brief net zo lang dat het contact met mij hen de strot uit komt en ik mijn geld netjes uitbetaald krijg.
Op 24 maart ging ik naar een telefoonwinkel van KPN aan de middenweg in Amsterdam oost en heb mij uitgebreid laten voorlichten over de mogelijkheden. Ik kon in afwachting van een vaste Internet aansluiting een dongel in bruikleen krijgen maar moest daarvoor een borg betalen van 50 euro. Deze borg kreeg ik terug als ik de dongel in de originele verpakking weer zou terugbrengen. Op 7 april toog ik dus weer naar de KPN telefoonwinkel waar ik de dongel had gekregen maar van terugbetalen van mijn borg was geen sprake. Ze konden mijn borg althans niet contant teruggeven en dus werd er door de verkoopster in mijn aanwezigheid een aantekening gemaakt in de terminal en mij verzekert dat het allemaal wel goed zou komen en mijn betaalde borg teruggestort zou worden op mijn giro rekening Niets van waar dus zo blijkt nu een maand later. Bellen naar dit soort grote bedrijven heeft totaal geen zin, zo is mijn ervaring men stuurt je van het kastje naar de muur of er wordt je verteld dat er een tweede lijn afdeling is die het zal overnemen en beloven je terug te bellen wat ze dus vervolgens niet doen. Als je dan vervolgens een brief schrijft krijg je dus geen antwoord. Nu begrijp ik hoe het komt dat PKN zo veel winst maakt, het is gewoon een ordinaire dieven en oprichtersbende die het geld dat jou toebehoort zonder blikken of blozen in hun eigen zak steken en jou het nakijken laten. Je mag een 0900 nummer draaien voor 10 euro cent per minuut maar een antwoord krijg je niet en op een oplossing voor jouw probleem is het lang wachten.
. De dongel heb ik netjes ingeleverd bij het postkantoor en daarvan een verzend bevestiging gekregen. Bij KPN hebben ze een veel langere adem, denken ze, maar mijn adem is nog langer. Ik stuur ze desnoods elke dag dezelfde brief net zo lang dat het contact met mij hen de strot uit komt en ik mijn geld netjes uitbetaald krijg.