Samen hebben we een dochter die geboren is in 2004.
vanaf april 2005 een uitkering aangevraagd, ook mijn ex-partner had een uitkering aangevraagd.
Vervolgens moest ik een advocaat in handen nemen i.v.m. de alimentatie die mijn ex-partner zou moeten betalen.
Alles geregeld, alles netjes afgehandeld. Mijn ex-partner moest (toen die tijd) €129,- alimentatie betalen. (Uitspraak rechter )
Ik met deze papieren naar mijn uitkeringsinstantie, werd er mij verteld dat mijn ex-partner dat niet hoeft te betalen omdat we allebei een uitkering hadden, het komt uit het zelfde 'potje' werd er mij verteld.. Oke, hun zullen het wel weten dus je gaat akkoord (niks getekend o.i.d.)
Sinds augustus 2008 woon ik officieel samen, dus in mijn ogen recht op alimentatie, toch?!
Ex-partner onderhand bij de schuldsanering (KOMPAS ZUIDLAREN).
Schuldsanering op de hoogte stellen van de alimentatie, ja mevrouw het is allemaal in behandeling u hoord zo snel mogelijk van ons..
(je bent al vanaf juli 2008 met hun in contact)
Januari 2009 duurd me allemaal wel wat te lang! Nog steeds niks gehoord..
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Toch maar weer bellen (voor de zoveelste x!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Weer hetzelfde verhaal; Ja mevrouw het is allemaal in behandeling we moeten wachten op een bereking van uw ex.
Ik werd zo boos en heb gezegd dat ik een advocaat in handen ging nemen. Werd er ook nog dood leuk gezegd, dan moet U dat doen!
Ik advocaat bellen, stuurt me door naar het L.B.I.O.
Daar alle gegevens heen gestuurd... Alles in behandeling.
Ondertussen wel brieven binnen gekregen van de schuldsanering (van ex-partner) (ook omdat hun de schuld van de alimentatie binnen hadden gekregen van het L.B.I.O)
Dat ze moesten mijn rekening nummer hebben voor het overmaken van het schuldbedrag. En dat ze rond de 24e van iedere maand het bedrag over zouden maken. En nu na bijna een jaar tijd nog steeds geen alimentatie gezien!
Wel heeft het KOMPAS een advocaat in handen genomen om de alimentatie vanaf
Omdat mijn ex-partner geen draagkracht heeft!
Nee, geen draagkracht??? Maar wel 2 kinderen op de wereld zetten!