Pagina 1 van 1
Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 27 apr 2009 21:29
door packet
Vanaf donderdag 23-04 hebben wij al geen digitale tv en telefoon in dordrecht pc 3315 ook het woonerf naast ons niet.
Nu inmiddels al op de 5de dag en ook het internet ligt er nu al 4 dagen uit.
Ik zit nu bij iemand anders op internet (versatel).
Het is te schandalig voor woorden dat upc de mensen zolang zonder diensten laat zitten.
Mensen uit de buurt (erf naast ons en sommige hebben al 2 weken storing) hebben daarom nu ook een handtekeningen actie opgezet en waarschijnlijk gaat dit bij de media terechtkomen.
Wij hebben het complete pakket van upc digi tv hd met recorder (incl. eredivisie live waar ik nu ook niet naar kan kijken met de eredivisie ontknoping) internet FP 60 en telefonie.
Niks van dit doet het.
Wij betalen altijd trouw onze rekening die best hoog is, maar wat doet upc ? die heeft gewoon lak aan zijn klanten !
Volgens de helpdesk die ik mobiel € tsjing heb moeten bellen was er een storing maar je laat de mensen toch niet zolang zonder zitten ?
Mijn vrouw heeft vanmorgen nogmaals gebeld met upc en het zou vandaag snel opgelost worden maar nu vanavond nog steeds niks.
Echt bagger dit.
Re: Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 28 apr 2009 08:40
door Wassily-UPC
Beste packet,
Het spijt mij te lezen dat deze storing nog niet is opgelost.
Ik wil graag kijken wat de huidige status is. Zou je zo vriendelijk willen zijn je klantgegevens te mailen naar
[email protected] onder vermelding van bovenstaande klacht?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Re: Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 28 apr 2009 11:48
door Guardian72
Lijkt me een mooie kans om OF onder je contract uit te komen (wanprestatie) of een mooie kans voor UPC om te laten zien dat ze echt een klantvriendelijk bedrijf zijn - door iedere getroffen abonnee een maand alles gratis te geven (behalve gesprekskosten dan).
Re: Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 28 apr 2009 12:37
door rogerjolanda
Hoi,
Nou praat me niet over UPC want daar ben ik gelukkig vanaf sinds 4 weken. Tjonge jonge wat is dat een bud bedrijf zeg. Ik heb heel veel problemen gehad met de mediabox zo'n zilveren. Heel slecht beeld, stilstaand beeld of helemaal geen beeld. Terwijl je toch daarvoor betaald en wij hadden inderdaad ook eredivisie live. Ik gebeld en gebeld nou ik kende het hele keuzemenu uit mijn hoofd zo vaak had ik al gebeld. En de ene medewerker weet niet wat ie zegt ten opzichte van de andere. Maar goed, op een gegeven moment had ik dus ook geen digitale tv meer alleen nog maar analoog. Ik gebeld hoe dit kwam nou dat kwam omdat de nieuwe digitale decoder naar mij onderweg was. Ik zei oja dan wacht je toch eerst met digital tv afsluiten totdat ik die decoder ontvangen heb. Nou dit was al de zoveelste keer en de maat was vol ik zei ik zeg bij dezen alles op. Nou toen werden ze ineens poeslief want ze wilden mij niet kwijt als klant, nee zou ik ook niet willen als je toch geld ontvangt voor iets wat je niet levert.
Die medewerker bood mij ter compensatie 3 maanden abonnement
aan van hetgeen ik op dat moment had. Nou dat was de 1e keer dat mij iets werd aangeboden om de "pijn" te verzachten. Nou heel coulant en daarop zei ik ok is goed.
Halverwege december kochten wij een lcd tv. Dus wij besloten om een HD DVR decoder van UPC aan te schaffen. Nou ook daar veel trammelant mee gehad maar uiteindelijk hadden wij die decoder.
Mooi man tot hoelang.
In januari 2009 kreeg ik dus de rekening en wat bleek geen korting verrekend. Ik de rekening van februari afgewacht en ook daar geen korting. Ik gaan bellen wat denk je dat ze zeggen, nee omdat u naar een ander abonnement (notabene ook nog een duurder abonnement) bent overgestapt komt die beloofde korting te vervallen. Ik zei nou jij maakt het helemaal mooi. Dat dacht ik dus niet. Ik heb die dag dus direct mijn abonnement opgezegd en gelukkig had ik alleen tv en radio vanUPC want klantvriendelijkheid en service kennen zij daar niet. Ik heb de consumentenbond gebeld en een brief, aangetekend met antwoord reetour, naar UPC gestuurd mijn verhaal daarin uitgelegd en ik wilde binnen 2 weken na dagtekening bericht. Nou dat hebben ze gedaan en die mevrouw gaf mij gelijk ik had inderdaad recht op die korting en excuses bla bla bla. Het ging in totaal om 68 euro nog wat. Maar het gaat mij ook om het principe want doe jij er niets aan dan betaal je dus voor jan met de pet.
En voor internet en telefonie zit ik bij Tele2 nou die hebben echt superservice. Als je een probleem ofzo hebt dan bellen zij ook binnen 24 uur terug.
Pluim voor Tele2 maar voor UPC hoeven ze bij mij niet meer mee aan te komen daar heb ik mijn buik van vol.Oja en wat UPC ook doet vertelde een medewerker als jij een klacht indient over wat dan ook en 6 of 8 weken later verdwijnt die klacht uit het systeem. Dus als jij dan weer belt met dezelfde klacht is dat zogenaamd de 1e keer dat je belt.
Ja ja leuker kunnen ze het niet maken.
Succes!
Re: Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 28 apr 2009 17:26
door packet
De storing is vanmorgen opgelost, ik heb alleen de mediabox moeten resetten omdat on demand weer eens niet werkten wat wel vaker het geval is.
Nu maar eens kijken of we compensatie krijgen.
Re: Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 28 apr 2009 23:40
door cillatje
ik heb hetzelfde probleem met de media box, om de 2 3 dagen moet de stekker er even uit omdat on demand niet werkt...daarna gaat het weer 2 dagen goed en beginnen we weer van voren af aan..
En als de dag dat ik hem gereset heb neemt hij s'avonds niets op van wat ik ingepland heb
vraag me echt af waarom ik in godsnaam zoveel geld betaal voor zoiets!!!
Re: Al bijna 5 dagen geen upc digi tv, telefoon en internet !
Geplaatst: 29 apr 2009 12:43
door agro
Het is algemeen bekend dat de firma list en bedrog apparatuur ter beschikking stelt van inferieure kwaliteit, oftewel duidelijker gezegd: "het is gewoon rommel" waar je voor betaald.
Oja en wat UPC ook doet vertelde een medewerker als jij een klacht indient over wat dan ook en 6 of 8 weken later verdwijnt die klacht uit het systeem. Dus als jij dan weer belt met dezelfde klacht is dat zogenaamd de 1e keer dat je belt.
Tja het is nu eenmaal een grote aso bende, niet voor niets voelen ze zich geasocieerd met de bekenste aso familie. (welke enige tijd geleden optrad in hun spotjes) ook hier geldt soort zoekt soort, het zal je broodheer maar zijn.