Pagina 1 van 1
Enorme prijsverhoging Wasa Knäckebröd
Geplaatst: 28 apr 2009 13:11
door EGun
Hallo allemaal,
Wasa wordt op dit moment verkocht in een nieuwe verpakking en daar wordt volgens mij de consument mee om de tuin geleid.
De oude verpakking bevat 260 gram heeft 100% volkoren en 15% voedingsvezels.
De nieuwe verpakking bevat 205 gram heeft 73% volkoren en 14% voedingsvezels.
Er staat op de verpakking: “Verbeterde receptuur & smaak. Natuurlijk moeten ze iets zeggen om deze oplichting waar te maken
Het gaat hier dus om een gewone ordinaire prijsverhoging
Re: Enorme prijsverhoging Wasa Knäckebröd
Geplaatst: 28 mei 2009 10:29
door HansBak
Ik ontbijt al tientallen jaren met Wasa Volkoren. Steeds tevreden met de smaak en de structuur. Vandaag de "nieuwe" volkoren gegeten. Heel anders dan de oude en bepaald minder prettig mondgevoel.
Afgezien van de enorme prijsverhoging zat ik bepaald niet op de vernieuwde receptuur te wachten. Wanneer komt Wasa met een "volkoren traditional" zoals ook ooit Coca Cola terugkwam op de oude receptuur?
Re: Enorme prijsverhoging Wasa Knäckebröd
Geplaatst: 06 jul 2009 19:58
door solleila
Wij kopen wasa niet meer maar bij appie happie van Fjord kost maar 40 cent en is erg lekker.
Re: Enorme prijsverhoging Wasa Knäckebröd
Geplaatst: 06 jul 2009 20:35
door HansBak
Fjord vind ik zelf iets minder lekker, maar huismerk volkoren van Appie is wat smaak en mondgevoel betreft bijna gelijk aan de oorspronkelijke volkoren van Wasa. Iets duurder dan Fjord, maar veeeel goedkoper dan Wasa
Re: Enorme prijsverhoging Wasa Knäckebröd
Geplaatst: 07 jul 2009 20:39
door flwrong
Het is de reinste diefstal van Wasa. Knackebrot Light kostte eerst rond de 1,00 euro voor 300 gram en nu rond de 1,00 euro voor 210 gram.
Het is inderdaad een grove prijsverhoging en ik ga ook over naar een ander merk, dit is oplichting.
Met dit mail adres kan je Wasa een opmerking sturen waarom ze zo`n fikse prijsverhoging berekenen
[email protected]
Re: Enorme prijsverhoging Wasa Knäckebröd
Geplaatst: 18 nov 2010 06:25
door slashd
Een heleboel producten zijn de afgelopen jaren stiekem in prijs verhoogt, dan blijft het dezelfde prijs maar de inhoud wordt lichter, zoals chips, snickers, twix, etc...
Maar gelukkig zijn de huismerk varianten kwalitatief op hetzelfde niveau gekomen zodat je daarop kan overstappen.