LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over Telfort

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
J.G.Loots
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2009 16:11

Klachten over Telfort

Ongelezen bericht door J.G.Loots »

Ik wil graag even reageren op de reaktie,s betreffende Telfort.
Recentelijk ben ik overgestapt van Planet naar Telfort.
Op het moment dat ik het contract ondertekende in een Telfort winkel in Haarlem , las ik in een scherm ter plaatse dat er 1500 klachten waren aan het adres van Telfort. Tevens werd melding gemaakt van de TV uitzending waarbij 50 aanwezigen mensen met problemen , met voorrang door Telfort zouden worden behandeld.
U kunt zich voorstellen dat ik wel even schrok, zeker omdat ik inmiddels mijn overenkomst met Telfort had getekend.
Aangezien ik a technisch ben heb ik met de verkoper in de Telfort zaak afgesproken, dat ik zodra de papieren via de post binnen waren gekomen en de datum van overstappen en aansluiten bekend was, ik telefonisch contact op zou nemen om een afspraak te maken voor een monteur aan huis. Dit heeft plaats gevonden en exact op de dag van afspraak, exact op de afgesproken tijd meldde zich een monteur van Panhold, de firma die voor telfort de installatie,s uitvoert.
Deze man moest 3 computers inrichten en de ISDN/ADSL van KPN demonteren en ADSL en vast bellen van Telfort installeren.
Na precies 1 uur draaiden mijn drie computers op internet en werkte mijn nieuwe e-mail adressen perfect. Mijn oude telefoon lijn bleef in werking en 4 dagen later was mijn Telfort bellen ook geaktiveerd en in werking.
Het kan dus wel degelijk zonder problemen bleek dus.
Misschien is het mede afhankelijk van degene die je helpt bij Telfort.
Ik heb echter byzonder prettige ervaringen tot op dit moment.
Daarom, mijnheer AZIZ van de Telfort winkel in de Grote Houtstraat in Haarlem, Hartelijk bedankt.

internet
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 apr 2009 07:15

Re: Klachten over Telfort

Ongelezen bericht door internet »

klachten willen nog niet alles zeggen

en ja het kan ook goed gaan zoals u ziet
ik heb zelf ook zeer prettige ervaringen met telfort en planhold is ook een goed bedrijf van horen en zeggen

Gesloten