T-mobile klacht
Geplaatst: 28 apr 2009 19:05
In januari heb ik bij mijn abonnement van T-mobile een nieuw toestel gekregen een nokia 6300. (elke 2jaar krijg je een nieuwe telefoon)
Maar aangezien mijn huidige Nokia nog opperbest presteerde heb ik het nieuwe toestel nog even in de doos laten zitten. Tot een paar weken geleden mijn accu het begaf. Dus haalde ik die nieuwe Nokia uit de doos en maakte hem gebruiksklaar. Tot mijn grote schrik lukte het me niet om er mee te bellen. Ik kan mijn gesprekspartner wel horen, maar zij mij niet. Dus wij gelijk de volgende dag T-mobile opgebeld en op verzoek van hen, naar de t-mobileshop in Hengelo gegaan.
Zij zouden het toestel opsturen voor reparatie.
Een week of 3 later kreeg ik een smsje dat het toestel klaar was en opgehaald kon worden. Aangekomen bij de shop bleek het toestel niet gemaakt te zijn omdat er val/stootschade was en of wij even 70 euro wilden dokken om dat ding te laten maken Ik dacht het dus echt niet. Het is een splinternieuw toestel De plasticjes zitten er nog op, zowel op het beeldscherm als op het cameralensje. Het ding is nog nooit gebruikt en vertoont geen enkel krasje of deukje. Komt zo splinternieuw uit de doos. Dus ter plekke bij de t-mobileshop contact opgenomen met t-mobile helpdesk. Daar werd gezegd dat het toestel maar weer opgestuurd moest worden met een begeleidend briefje van onszelf dat het een nieuw, ongebruikt toestel is.
Dus zo gezegd, zo gedaan en daar ter plekke een briefje geschreven en het toestel is weer opgestuurd. Vervolgens krijg ik 3 weken (16/04) later het volgende smsje: Uw toestel is terug van reparatie, deze kunt u op vertoon van de reparatiebon ophalen in de t-mobileshop in Hengelo. Daar aangekomen blijkt het toestel ongerepareerd terug te zijn gestuurd. Het microfoontje is kapot maar dat komt door val/stootschade. Dus weer hetzelfde liedje Nogmaals haarfijn bij de shop het vorige gesprek uitgelegd en behoorlijk wat stennis staan schoppen. We waren er onderhand goed zat van. Dus dat meisje daar nogmaals het toestel opsturen voor reparatie, maar wij zouden dus gewoon echt niet betalen!!
5 dagen later krijg ik het volgende smsje:
Goedemiddag, uw toestel ligt hier voor u klaar hier bij de t-mobile shop in Hengelo. Dus wij eerst informeren: en ja hoor, ding weer niet gemaakt, precies...in verband met val/stoot schade
Mijn vriend heeft nogmaals gebeld met de t-mobile helpdesk en ze zouden hem vorige week vrijdag al terugbellen, tot vanmiddag dinsdag, nog steeds niet gebeld. Dan zelf maar weer gebeld en ze kunnen er dus niks aan doen.
Ik ben dus echt niet van plan om die eur70 te gaan betalen voor een splinternieuw, ongebruikt toestel dat zij kapot naar ons opsturen.
Na een beetje research op internet ben ik al meer gevalletjes tegen gekomen waarbij het toestel kapot opgestuurd was naar de klant. Maar T-mobile verklaart ons alleen dat we binnen 2 weken na ontvangst van het toestel hadden moeten reageren.
Kunnen ze dit maken? Maken we nog enige kans als we dit hogerop gaan spelen? Wij hebben in ieder geval schoongenoeg van T-mobile en dit abonnement gaan we ook 100% zeker niet meer verlengen.
Groetjes Debbie
Maar aangezien mijn huidige Nokia nog opperbest presteerde heb ik het nieuwe toestel nog even in de doos laten zitten. Tot een paar weken geleden mijn accu het begaf. Dus haalde ik die nieuwe Nokia uit de doos en maakte hem gebruiksklaar. Tot mijn grote schrik lukte het me niet om er mee te bellen. Ik kan mijn gesprekspartner wel horen, maar zij mij niet. Dus wij gelijk de volgende dag T-mobile opgebeld en op verzoek van hen, naar de t-mobileshop in Hengelo gegaan.
Zij zouden het toestel opsturen voor reparatie.
Een week of 3 later kreeg ik een smsje dat het toestel klaar was en opgehaald kon worden. Aangekomen bij de shop bleek het toestel niet gemaakt te zijn omdat er val/stootschade was en of wij even 70 euro wilden dokken om dat ding te laten maken Ik dacht het dus echt niet. Het is een splinternieuw toestel De plasticjes zitten er nog op, zowel op het beeldscherm als op het cameralensje. Het ding is nog nooit gebruikt en vertoont geen enkel krasje of deukje. Komt zo splinternieuw uit de doos. Dus ter plekke bij de t-mobileshop contact opgenomen met t-mobile helpdesk. Daar werd gezegd dat het toestel maar weer opgestuurd moest worden met een begeleidend briefje van onszelf dat het een nieuw, ongebruikt toestel is.
Dus zo gezegd, zo gedaan en daar ter plekke een briefje geschreven en het toestel is weer opgestuurd. Vervolgens krijg ik 3 weken (16/04) later het volgende smsje: Uw toestel is terug van reparatie, deze kunt u op vertoon van de reparatiebon ophalen in de t-mobileshop in Hengelo. Daar aangekomen blijkt het toestel ongerepareerd terug te zijn gestuurd. Het microfoontje is kapot maar dat komt door val/stootschade. Dus weer hetzelfde liedje Nogmaals haarfijn bij de shop het vorige gesprek uitgelegd en behoorlijk wat stennis staan schoppen. We waren er onderhand goed zat van. Dus dat meisje daar nogmaals het toestel opsturen voor reparatie, maar wij zouden dus gewoon echt niet betalen!!
5 dagen later krijg ik het volgende smsje:
Goedemiddag, uw toestel ligt hier voor u klaar hier bij de t-mobile shop in Hengelo. Dus wij eerst informeren: en ja hoor, ding weer niet gemaakt, precies...in verband met val/stoot schade
Mijn vriend heeft nogmaals gebeld met de t-mobile helpdesk en ze zouden hem vorige week vrijdag al terugbellen, tot vanmiddag dinsdag, nog steeds niet gebeld. Dan zelf maar weer gebeld en ze kunnen er dus niks aan doen.
Ik ben dus echt niet van plan om die eur70 te gaan betalen voor een splinternieuw, ongebruikt toestel dat zij kapot naar ons opsturen.
Na een beetje research op internet ben ik al meer gevalletjes tegen gekomen waarbij het toestel kapot opgestuurd was naar de klant. Maar T-mobile verklaart ons alleen dat we binnen 2 weken na ontvangst van het toestel hadden moeten reageren.
Kunnen ze dit maken? Maken we nog enige kans als we dit hogerop gaan spelen? Wij hebben in ieder geval schoongenoeg van T-mobile en dit abonnement gaan we ook 100% zeker niet meer verlengen.
Groetjes Debbie