Hallo
Vele jaren geleden een voorschot uit het koersplan opgenomen, destijds nog aan medewerker van koersplan gevraagd dit bedrag gewoon uit de beleggings verzekering te halen.
Advies van haar was niet doen want dan levert je koersplan meer op.
In 2008 weer contact gehad met Aegon dat ik het koersplan af wou kopen omdat de schuld alleen maar hoger werdt.
Advies Niet doen de schuld staat in het niet met wat het koersplan opbrengt.
Nu in 2009 is het koersplan afgelopen en zit ik zowaar met een schuld lening van nog 1500 euro mag dit zomaar?
Ik heb nooit voor een lening getekend en tot wel vier keer toe het verkeerde advies van aegon gehad.
Het komt er dus op neer dat ik al die jaren voor mijn koersplan betaald heb om er uiteindelijk nog een schuld van 1500€ aan over te houden
Ook is het koersplan uitgekeerd door aegon ( naar voorschotrekening) zonder dat ik ook maar enig papier getekend of opgestuurd heb.
MAG DIT ALLEMAAL
Kan iemand mij hierover enig advies geven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voorschot koersplan
Re: voorschot koersplan
Hallo westyboy
Het lijkt mij dat de stichting "koersplandewegkwijt" de meest aangewezen instantie is om je vragen te beantwoorden.
( zie www.koersplandewegkwijt. nl )
Succes en met vriendelijke groet, Arie Wever
Het lijkt mij dat de stichting "koersplandewegkwijt" de meest aangewezen instantie is om je vragen te beantwoorden.
( zie www.koersplandewegkwijt. nl )
Succes en met vriendelijke groet, Arie Wever