LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile smoesjes nummerportatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ammerlaan

t-mobile smoesjes nummerportatie

Ongelezen bericht door ammerlaan »

In januari heb ik mijn debitel opgezegd. Begin maart bij T-mobile i-phone abonnement aangevraagd. Aardig en duidelijk te woord gestaan :D .
Op 12 april - portatiedatum - gebeurt niets. Navraag bij T-mobile: pas per 23 juni. Volgens hen fout van Debitel. Navraag: blijkt fout T-mobile :arrow: verkeerde portatiedatum - 23 juni - ingevoerd.
Volgende dag 15 april - toezegging T-mobile portatie 29 april. bevestiging per sms.
Op 29 april niets gebeurd! Bellen!!! Portatie niet toegestaan door Debitel (!). Terwijl Debitel mij vertelde dat portatie in 10 dagen mogelijk was. Belofte: op dezelfde dag portatie. 17.00 uur nog niets gebeurd. Weer bellen... Kan niet op dezelfde dag. Weet niet wanneer wel kan!!
Compensatiebelofte!! Terugbellen 1 mei over voorstel! Geen T-mobile, zelf gebeld, maandag (vandaag) 4 mei belofte terugbellen over compensatie.
Inderdaad deze keer gebeld. Weer met smoes!! Wij weten nog niet wat compensatie is en kunnen u donderdag vertellen wat het wordt en wanneer nummerportatie is!

heb gezegd dat ik niet akkoord ga en mijn contract wil verbreken. Ze zeggen nu woensdag terug te bellen.

Uiteraard geloof ik na alle leugentjes en smoesjes T-mobile niet meer. Met zo'n onbetrouwbaar bedrijf wil ik geen zaken meer doen.

Anna2 :(

Guardian72

Re: t-mobile smoesjes nummerportatie

Ongelezen bericht door Guardian72 »

In januari heb ik mijn debitel opgezegd. Begin maart bij T-mobile i-phone abonnement aangevraagd.
Mij vertellen de telefoonwinkels altijd NIET op te zeggen, maar direct bij aangaan abonnement bij andere provider aan te geven dat je nummerportering wenst.

Zelf heb ik dit nu 2x zo gedaan (van debitel naar t-mobile, en van t-mobile naar vodafone) en dit ging probleemloos.

Mischien dat daarom alle systemen in de war zijn?

Blijft natuurlijk dat ze behoorlijk aan het blunderen zijn met al die data te noemen...

Succes

T-Mobile Webcare

Re: t-mobile smoesjes nummerportatie

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Ammerlaan,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Klantenservice

Gesloten