KLM ticket ineens € 570 euro goedkoper!! SCHANDALIG
Geplaatst: 04 mei 2009 17:11
KLM
Op 28 augustus 2008 heb ik een vliegticket geboekt via Globe reisbureau in Groningen. De reis zou plaats moeten vinden eind juni t/m halverwege juli 2009.
Mij werd aangeraden om mijn ticket op tijd te boeken en daarom heb ik besloten om dat op 28 augustus 2008 te doen.
Mijn reis die ik geboekt heb is een retourtje Amsterdam – Curaçao van 29 juni 2009 t/m 17 juli 2009 met de vliegmaatschappij KLM. Mijn totale ticket incl. vliegtaks is € 1067,- Mij werd toen verzekerd dat ik vroeg moest boeken om deze prijs te kunnen krijgen, normaal zaten deze tickets rond de 1200 euro werd mij verteld.
Nu zitten we in de maand april/mei en KLM heeft nu een speciale aanbieding gemaakt om hun vliegtuigen te vullen in de zomer, namelijk een retour Curaçao voor slechts € 499,-. Nu snap ik dat dit een speciale aanbieding is en dit van te voren niet duidelijk was. Maar bij het kijken op de website naar de tarieven die onder instap klasse staan, het tarief dat ik dus eerder geboekt heb staat een prijs van maar € 899,- Dit betekent dat ik voor ¾ jaar eerder boeken een meerprijs moet betalen van
€ 167,-
Uiteraard heb ik de KLM customer service gebeld en mijn probleem uitgelegd aan een medewerker.
Eind van t verhaal, ze kunnen niks voor me doen. Ze zeggen dat door de crisis vliegtuigen niet meer vol raken en op deze manier het beter gaat. Ze weigeren ook maar iets van restitutie te betalen!!
Conclusie; ik ben er dus slechter van geworden door ruim op tijd een ticket te boeken en hiermee te denken goedkoper uit te zijn.
Iemand ook deze ervaring meegemaakt? Ben benieuwd wat consumentenprogramma’s zoals Kassa en Radar hiervan vinden.
Op 28 augustus 2008 heb ik een vliegticket geboekt via Globe reisbureau in Groningen. De reis zou plaats moeten vinden eind juni t/m halverwege juli 2009.
Mij werd aangeraden om mijn ticket op tijd te boeken en daarom heb ik besloten om dat op 28 augustus 2008 te doen.
Mijn reis die ik geboekt heb is een retourtje Amsterdam – Curaçao van 29 juni 2009 t/m 17 juli 2009 met de vliegmaatschappij KLM. Mijn totale ticket incl. vliegtaks is € 1067,- Mij werd toen verzekerd dat ik vroeg moest boeken om deze prijs te kunnen krijgen, normaal zaten deze tickets rond de 1200 euro werd mij verteld.
Nu zitten we in de maand april/mei en KLM heeft nu een speciale aanbieding gemaakt om hun vliegtuigen te vullen in de zomer, namelijk een retour Curaçao voor slechts € 499,-. Nu snap ik dat dit een speciale aanbieding is en dit van te voren niet duidelijk was. Maar bij het kijken op de website naar de tarieven die onder instap klasse staan, het tarief dat ik dus eerder geboekt heb staat een prijs van maar € 899,- Dit betekent dat ik voor ¾ jaar eerder boeken een meerprijs moet betalen van
€ 167,-
Uiteraard heb ik de KLM customer service gebeld en mijn probleem uitgelegd aan een medewerker.
Eind van t verhaal, ze kunnen niks voor me doen. Ze zeggen dat door de crisis vliegtuigen niet meer vol raken en op deze manier het beter gaat. Ze weigeren ook maar iets van restitutie te betalen!!
Conclusie; ik ben er dus slechter van geworden door ruim op tijd een ticket te boeken en hiermee te denken goedkoper uit te zijn.
Iemand ook deze ervaring meegemaakt? Ben benieuwd wat consumentenprogramma’s zoals Kassa en Radar hiervan vinden.