tele2
Geplaatst: 27 jan 2002 11:11
Goedendag,
Onlangs heeft U een uitzending gedaan over Tele2 ivm slechte service. Tele2 beloofde beterschap, nu daar is niets van waar!!
Vorige maand heb ik een Sendo gekocht (Tele2 gaat ook mobiel)en is betaald op 19-12-01.Vanaf januari heb ik elke week wel een keertje gebeldmet Tele2 ( op een 0900-nummer van 22ct/min)en telkens werd mij beloofd dat ik m'n toestel zou krijgen. Tot op heden ,27-01-02, heb ik 'm nog steeds niet. Ik heb aangegeven, dat ik ga verhuizen dus wou 'm graag hebben omdat ik, als ik in het andere huis bezig ben kan doorschakelen naar mobiel. Vorige keer werd mij door klantenservice verteld dat dit toestel vanaf Dec al was uitverkocht en dat de leiding van Tele2 geen bericht wilde sturen naar de klanten, dus de klantenservice kon hier niets aan doen. Een andere keer werd mij verteld, dat het betreffende 0900-nummer slechts een zuster is van Tele2, en hier dus buiten stond en de klacht zou doorgeven aan Tele2.Vervolgens ben ik de 23e teruggebeld door iemand vd klantenservice met de mededeling, dat het toestel met spoed verzonden zou worden (nog steeds niets binnen dus)en met de excuses.Vandaag de 27e heb ik weer contact gehad met 0900-nummer en weer kreeg ik te horen, dat zij hier niets aan konden doen en weer een notitie zouden maken; tevens heb ik ge-eist dat ik teruggebeld wil worden door een leidinggevende, maar dat kon ze niet beloven.Ook heb ik gezegd, dat als het zo door blijft gaan ik zowel vast als mobiel bij Tele2 opstap en dus m'n geld terug wil. M'n geld kan ik alleen maar terugvragen als ik m'n toestel heb ontvangen met een begeleidend briefje erbij.Toen heb ik gezegd:en als ik nu geen toestel ontvang? Daar kon de klantenservice geen antwoord op geven.
Kortom Tele2 heeft beterschap beloofd, maar maakt dit niet waar!!! Bovendien wordt men onnodig op kosten gejaagd, doordat men naar een duur 0900-nummer moet bellen en geen stap verder komt. Bedankt Tele2 ( eigenlijk verdienen ze een koude douche!!!!!)
Zij er nu meer mensen die problemen hebben met Tele2 mobiel?
Met vriendelijke groet,
M. Colin te Dordrecht.
Onlangs heeft U een uitzending gedaan over Tele2 ivm slechte service. Tele2 beloofde beterschap, nu daar is niets van waar!!
Vorige maand heb ik een Sendo gekocht (Tele2 gaat ook mobiel)en is betaald op 19-12-01.Vanaf januari heb ik elke week wel een keertje gebeldmet Tele2 ( op een 0900-nummer van 22ct/min)en telkens werd mij beloofd dat ik m'n toestel zou krijgen. Tot op heden ,27-01-02, heb ik 'm nog steeds niet. Ik heb aangegeven, dat ik ga verhuizen dus wou 'm graag hebben omdat ik, als ik in het andere huis bezig ben kan doorschakelen naar mobiel. Vorige keer werd mij door klantenservice verteld dat dit toestel vanaf Dec al was uitverkocht en dat de leiding van Tele2 geen bericht wilde sturen naar de klanten, dus de klantenservice kon hier niets aan doen. Een andere keer werd mij verteld, dat het betreffende 0900-nummer slechts een zuster is van Tele2, en hier dus buiten stond en de klacht zou doorgeven aan Tele2.Vervolgens ben ik de 23e teruggebeld door iemand vd klantenservice met de mededeling, dat het toestel met spoed verzonden zou worden (nog steeds niets binnen dus)en met de excuses.Vandaag de 27e heb ik weer contact gehad met 0900-nummer en weer kreeg ik te horen, dat zij hier niets aan konden doen en weer een notitie zouden maken; tevens heb ik ge-eist dat ik teruggebeld wil worden door een leidinggevende, maar dat kon ze niet beloven.Ook heb ik gezegd, dat als het zo door blijft gaan ik zowel vast als mobiel bij Tele2 opstap en dus m'n geld terug wil. M'n geld kan ik alleen maar terugvragen als ik m'n toestel heb ontvangen met een begeleidend briefje erbij.Toen heb ik gezegd:en als ik nu geen toestel ontvang? Daar kon de klantenservice geen antwoord op geven.
Kortom Tele2 heeft beterschap beloofd, maar maakt dit niet waar!!! Bovendien wordt men onnodig op kosten gejaagd, doordat men naar een duur 0900-nummer moet bellen en geen stap verder komt. Bedankt Tele2 ( eigenlijk verdienen ze een koude douche!!!!!)
Zij er nu meer mensen die problemen hebben met Tele2 mobiel?
Met vriendelijke groet,
M. Colin te Dordrecht.