Pagina 1 van 1

tele2

Geplaatst: 27 jan 2002 11:11
door M.Colin
Goedendag,
Onlangs heeft U een uitzending gedaan over Tele2 ivm slechte service. Tele2 beloofde beterschap, nu daar is niets van waar!!
Vorige maand heb ik een Sendo gekocht (Tele2 gaat ook mobiel)en is betaald op 19-12-01.Vanaf januari heb ik elke week wel een keertje gebeldmet Tele2 ( op een 0900-nummer van 22ct/min)en telkens werd mij beloofd dat ik m'n toestel zou krijgen. Tot op heden ,27-01-02, heb ik 'm nog steeds niet. Ik heb aangegeven, dat ik ga verhuizen dus wou 'm graag hebben omdat ik, als ik in het andere huis bezig ben kan doorschakelen naar mobiel. Vorige keer werd mij door klantenservice verteld dat dit toestel vanaf Dec al was uitverkocht en dat de leiding van Tele2 geen bericht wilde sturen naar de klanten, dus de klantenservice kon hier niets aan doen. Een andere keer werd mij verteld, dat het betreffende 0900-nummer slechts een zuster is van Tele2, en hier dus buiten stond en de klacht zou doorgeven aan Tele2.Vervolgens ben ik de 23e teruggebeld door iemand vd klantenservice met de mededeling, dat het toestel met spoed verzonden zou worden (nog steeds niets binnen dus)en met de excuses.Vandaag de 27e heb ik weer contact gehad met 0900-nummer en weer kreeg ik te horen, dat zij hier niets aan konden doen en weer een notitie zouden maken; tevens heb ik ge-eist dat ik teruggebeld wil worden door een leidinggevende, maar dat kon ze niet beloven.Ook heb ik gezegd, dat als het zo door blijft gaan ik zowel vast als mobiel bij Tele2 opstap en dus m'n geld terug wil. M'n geld kan ik alleen maar terugvragen als ik m'n toestel heb ontvangen met een begeleidend briefje erbij.Toen heb ik gezegd:en als ik nu geen toestel ontvang? Daar kon de klantenservice geen antwoord op geven.
Kortom Tele2 heeft beterschap beloofd, maar maakt dit niet waar!!! Bovendien wordt men onnodig op kosten gejaagd, doordat men naar een duur 0900-nummer moet bellen en geen stap verder komt. Bedankt Tele2 ( eigenlijk verdienen ze een koude douche!!!!!)
Zij er nu meer mensen die problemen hebben met Tele2 mobiel?
Met vriendelijke groet,
M. Colin te Dordrecht.

Re: tele2

Geplaatst: 28 jan 2002 20:25
door Dirk de Jager
Het 'buitenaardse' toeval wil dat ik , terwijl ik je post lees, net gebeld wordt door tele2. Een (overigens heel aardige jongedame)belt mij over een klacht die ik op 11 december gefaxed heb naar tele2. Zij is nu bezig met de klachten van vorig jaar (vanaf september denk ik!). De achterstand is gigantisch en het team is vedubbeld. Daar heb je natuurlijk niets aan en je heeeeel koude douche suggestie kan wat mij betreft naar alle bedrijven met een 0900 klachten nummer van meer dan 1 eurocent per minuut.
Veel succes met je verhuizing..

Re: tele2

Geplaatst: 26 apr 2006 13:03
door M van Noorden
Hmm, 'buitenaardse ervaringen' heb ik ook gehad met Tele 2 Mobiel. Mobiel abonnement besteld met een Motorola V3, 2 weken voor het overzetten van mijn nummer gebeld met Tele 2 waar mijn telefoon en SIM kaart bleef, deze zou vlak voor het wisselen toegestuurd worden met Selekt Vracht. De dag voor het overzetten echter nog geen telefoon en ook geen bericht dat de bezorger bij de deur geweest is. Na een lange sessie met de helpdesk bleek het nummer maar gedeeltelijk op de bestelling te staan, de telefoon was retour Tele 2. Op zich allemaal geen ramp, ik kan best een paar dagen zonder, ware het niet dat de telefoon NIET opnieuw opgestuurd kon worden. De eerste uitleg was dat de alle telefoons teruggeroepen zouden zijn door een software fout, bij het tweede gesprek bleek er een nieuwe opdracht ingevoerd te moeten worden en dat dit toestel niet meer leverbaar was. Op mijn vraag waarom het toestel met mijn naam erop niet gewoon opnieuw opgestuurd kon werd zeer ontwijkend gedaan.
Wel kon ik kiezen uit een andere telefoon, dit zijn echter allemaal goedkope oude modellen en komen niet in de buurt van de Motorola. Heb nu een brief gestuurd dat ik mijn abonnement wil opheffen met behoud van m’n nummer, nu afwachten wat ik te hoern krijg, maar heb er bijzonder weinig vertrouwen in....

Re: tele2

Geplaatst: 26 apr 2006 14:25
door AnnePanne
lekker optijd ook.... :?

Re: tele2

Geplaatst: 30 sep 2006 13:28
door Bellamy
Vorig jaar (of nog iets eerder) hebben wij al een mobieltje via Tele-2 gekocht. Geen probleem verder.
Dus toen ik een nieuw mobieltje wilde (oude van een andere provider overleed) weer bij Tele-2 gekeken. Wij bellen met de vaste telefoon ook via hen.
Het gaat trouwens om pre-paidbellen, aangezien wij de mobieltjes maar weinig gebruiken.

Nou ja, mobieltje besteld (Sony Ericsson K300i) en na 10 werkdagen ontvangen. Helaas; hij maakte groene foto's (en ik wilde juist deze omdat hij goede foto's zou maken). Dit hoorde niet, dus ik kon het toestel terugsturen (op mijn kosten, zou ik terugkrijgen).
Omdat ze geleverd worden via SelektVracht, moet je bij levering betalen.
Er zou een nieuw toestel geleverd worden en dat was inderdaad zo (weer ca. 2 weken later). Maar wij hadden niet gedacht dat we weer moesten betalen (hadden toch voor het eerste toestel betaald? Dat geld was niet terug gestort ofzo) en hadden het geld op dat moment ook niet zo liggen (omdat wij er geen rekening mee gehouden hadden). Mijn man dus uitgelegd hoe en wat en die mevrouw van SelektVracht zou de dag erna terug komen (nu doen alsof wij niet thuis waren, ze komen tot 4 x terug). Maar je raad het al; geen SelektVracht meer gezien. Bleek dat het toestel terug gestuurd was, omdat wij geweigerd hadden (ja, tijdelijk.......ik ga niet 2 toestellen betalen en er maar 1 krijgen).
Nou ja, ze zouden weer een toestel opsturen, maar dan moesten we die wel aan de deur betalen. Oké dan. Het geld van de eerste zou met de rekeningen verrekend worden, maar dat zou voor ons betekenen dat we na een jaar ofzo ons geld eens hadden (bellen erg weinig mobiel en ook vast bellen we niet veel, dus geen hoge kosten per maand. Het gaat om € 85,--). Afgesproken dat het in 1 keer gestort zou worden. Dat is nu bijna 2 maanden geleden en ze zouden nu eindelijk eens gaan storten......maar dat is nog niet alles. Er kwam na 10 werkdagen geen toestel. Weer bellen en flink kwaad worden (helpt niet). ,sorry, sorry en sorry; er zou een toestel opgestuurd worden. Ik had inmiddels ook een klachtenbrief gestuurd, waarop ik nog steeds geen antwoord gehad heb.
Mijn man voelde gisteren al nattigheid (weer 10 werkdagen later namelijk) en gebeld.....Echt, het is niet normaal meer maar er is gewoon niets mee gedaan!! Niets opgestuurd, noppes, nientes.....
Ik heb vanaf mijn werk gebeld, dan blijf ik wat netter namelijk. Nee mevrouw het wordt nu echt besteld en opgestuurd. Ik vragen of er ook nog iets met mijn klachtenbrief gedaan zou worden, want ik ga nu elke dag een brief sturen als dat moet. Nu zou ik dit nieuwe toestel voor minder geld krijgen (begon hij opeens over) als tegemoetkoming, maar volgens mij is het gewoon al afgeprijsd (staat niet meer te koop voor het oude bedrag op de site).
Als ik het geld van dat eerste toestel terug had, had ik geannuleerd; maar nu durf ik dat gewoonweg niet, houden ze dat geld straks achter (heb wel een verzendbewijs, maar ja ; kunnen zij zeggen dat het nooit aangekomen is).
Heb wel inmiddels 2 Sim-kaarten (kreeg opeens een 2e kaart toegestuurd, maar heb daar niets aan (hetzelfde nummer etc.)).

Zal je straks zien als het toestel er echt is (ik geloof het niet meer....) dat het weer slechte foto's maakt.....(niet gewoon slecht, ze waren groen en dat hoort echt niet). Is het hetzelfde toestel ofzo......

Ik moest dit gewoon even kwijt, want zoiets geloof je toch niet?