slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
Geplaatst: 06 mei 2009 17:16
Goedemiddag,
Is er iemand die ook nare ervaringen heeft met de service van de mediamarkt te Amsterdam arena en telefoonfabriekant HTC ???.
Vreselijke lange wachttijden per telefoon en onbeschoft gedrag van medewerkers daar.
Heb mijn 13 dagen oude telefoon ingeleverd omdat de verf al van het toestel begon af te bladderen, het betrof een HTC Touch HD telefoon die ik heb gekocht voor maar liefts €604,00.
Na enige tijd kreeg ik een brief van de mediamarkt dat de telefoon val/stoot/druk/of klemschade had en dat het niet onder de garantie viel.
Mijn verbazing was groot omdat ik de telefoon alleen voor het loslaten van de verf heen bracht wat ook staat op de inleverbon.
Het voorstel van de mediamarkt is of laten maken voor €206,00 of €60,00 onderzoeks kosten betalen.
Omdat ik er met de mediamarkt niet uit(zelfs het hoofdkantoor in Rotterdam wilde mij klacht niet aanhoren als excuus werd me verteld dat ze het te druk hadden) heb ik HTC europ gebeld en aan de heer Ahmed Ali mijn verhaal gedaan.
In de eerste instantie was deze medewerkers behulpzaam en beloofde mij zo snel mogelijk te helpen.
Ook daar hoorde ik lange tijd niets meer van dus maar weer bellen.
Het tweede telefoontje met de zelfde medewerker leverde ook weer niets op het enigste wat deze man mij kon mededelen was dat hij de klacht zou opsturen naar maarliefst Engeland.
Mijn ergenis werd steeds groter omdat je toch van een bedrijf die in Nederland mobiele telefoons verkoopt mag verwachten dat ze op ze minst een service afdeling hebben in Nederland om snel de klachten te kunnen afhandelen.
Na weer een telefoontje naar HTC kreeg ik een mevrouw aan de lijn genaamd Karin Manie die beloofde om deze week of uiterlijk die maandag van volgende week iets te laten weten.
Maar ook dit kwam HTC weer niet na.
Toen maar weer gebeld met HTC en ik kreeg weer de heer ahmed Ali aan de lijn.
Ook werd ik meteen weer afgescheept met het verhaal meneer ik heb de klacht doorgegeven aan het hoofdkantoor in Engeland en als ik wat hoor neem ik contact met u op.
Het zoveelste afschuifsysteem van HTC europ.
Immidels ben ik de telefoon nu al bijna zeven weken kwijt met nog geen enkel resultaat.
Heb mijn rechtsbijstand maar ingeschakeld in de hoop dat deze meer resultaat boeken.
Voor mij nooit meer een HTC telefoon de service is gewoon zeer bedroefend.
Raad iederéén sterk af een HTC telefoon te kopen.
Hoop dat ik hiermee mensen kan waarschuwen voor deze praktijken van HTC die voor veel geld zeer dure telefoons verkopen (made in Taiwan) die van een belabberde kwaliteit zijn en geen service kennen.
Samengevat koop nooit een HTC mobiele telefoon om grote problemen te voorkomen.
Vriendelijke Groet Marco
Is er iemand die ook nare ervaringen heeft met de service van de mediamarkt te Amsterdam arena en telefoonfabriekant HTC ???.
Vreselijke lange wachttijden per telefoon en onbeschoft gedrag van medewerkers daar.
Heb mijn 13 dagen oude telefoon ingeleverd omdat de verf al van het toestel begon af te bladderen, het betrof een HTC Touch HD telefoon die ik heb gekocht voor maar liefts €604,00.
Na enige tijd kreeg ik een brief van de mediamarkt dat de telefoon val/stoot/druk/of klemschade had en dat het niet onder de garantie viel.
Mijn verbazing was groot omdat ik de telefoon alleen voor het loslaten van de verf heen bracht wat ook staat op de inleverbon.
Het voorstel van de mediamarkt is of laten maken voor €206,00 of €60,00 onderzoeks kosten betalen.
Omdat ik er met de mediamarkt niet uit(zelfs het hoofdkantoor in Rotterdam wilde mij klacht niet aanhoren als excuus werd me verteld dat ze het te druk hadden) heb ik HTC europ gebeld en aan de heer Ahmed Ali mijn verhaal gedaan.
In de eerste instantie was deze medewerkers behulpzaam en beloofde mij zo snel mogelijk te helpen.
Ook daar hoorde ik lange tijd niets meer van dus maar weer bellen.
Het tweede telefoontje met de zelfde medewerker leverde ook weer niets op het enigste wat deze man mij kon mededelen was dat hij de klacht zou opsturen naar maarliefst Engeland.
Mijn ergenis werd steeds groter omdat je toch van een bedrijf die in Nederland mobiele telefoons verkoopt mag verwachten dat ze op ze minst een service afdeling hebben in Nederland om snel de klachten te kunnen afhandelen.
Na weer een telefoontje naar HTC kreeg ik een mevrouw aan de lijn genaamd Karin Manie die beloofde om deze week of uiterlijk die maandag van volgende week iets te laten weten.
Maar ook dit kwam HTC weer niet na.
Toen maar weer gebeld met HTC en ik kreeg weer de heer ahmed Ali aan de lijn.
Ook werd ik meteen weer afgescheept met het verhaal meneer ik heb de klacht doorgegeven aan het hoofdkantoor in Engeland en als ik wat hoor neem ik contact met u op.
Het zoveelste afschuifsysteem van HTC europ.
Immidels ben ik de telefoon nu al bijna zeven weken kwijt met nog geen enkel resultaat.
Heb mijn rechtsbijstand maar ingeschakeld in de hoop dat deze meer resultaat boeken.
Voor mij nooit meer een HTC telefoon de service is gewoon zeer bedroefend.
Raad iederéén sterk af een HTC telefoon te kopen.
Hoop dat ik hiermee mensen kan waarschuwen voor deze praktijken van HTC die voor veel geld zeer dure telefoons verkopen (made in Taiwan) die van een belabberde kwaliteit zijn en geen service kennen.
Samengevat koop nooit een HTC mobiele telefoon om grote problemen te voorkomen.
Vriendelijke Groet Marco