LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstapservice van ING (grrrr.)

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Lebra_2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jan 2009 21:32

Overstapservice van ING (grrrr.)

Ongelezen bericht door Lebra_2009 »

Nou mensen, ze zeggen dat de overstapservice perfect werkt, moet ik bekennen dat het deels waar is. De rekeningen worden netjes doorgestuurd en veel van de automatische bedrijven worden automatisch gewaarschuwd. :o

Ze vertellen er alleen niet bij dat je oude rekening 13 maanden actief moet blijven. Dit houd in dat ING lekker zijn reclame en andere documenten naar je blijft sturen. Dit schijnt niet te stoppen, ook als je je rekening blokkeert en je pas hebt ingeleverd. ING is bezig samen te gaan mey de postbank, dus dan krijg je alles over dit onderwerp thuis. Dit terwijl ze heel goed weten, dat je daar geen gebruik van maakt. :twisted:

Ik heb vele malen gebeld en zelfs een klacht schriftelijk ingediend, maar reageren vanuit de ING blijkt zeer moeilijk. Ze doen meer voor een nieuwe klant, dan voor een klant die weg gaat. :idea:

Dus kijk uit voor je met ING in zee gaat........ :roll:

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Overstapservice van ING (grrrr.)

Ongelezen bericht door Mk »

Ik ben klant en krijg geen reclame. Ik doe iets verkeerd....

Ricert
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 sep 2005 16:45

Re: Overstapservice van ING (grrrr.)

Ongelezen bericht door Ricert »

Waarom val je de ING hier op aan?

Je zou je klacht moeten richten richting je nieuwe bank die verzuimt je te informeren wat een overstapservice precies inhoud.

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: Overstapservice van ING (grrrr.)

Ongelezen bericht door __oi__ »

Ze doen meer voor een nieuwe klant, dan voor een klant die weg gaat
Ik zou me echt zorgen gaan maken wanneer het andersom was...

Gesloten