Pagina 1 van 1

Tele2 had gelijk

Geplaatst: 19 jan 2002 21:02
door bart de vries
Vorige week gaf die mevrouw van Tele2 gelijk toe dat zij een fout met de factuur hadden gemaakt. Tevens waarschuwde zij dat veel operators dit ook hebben maar niet bekend maken omdat er geen gespecificeerde rekening wordt gestuurd.

Vandaag was in het TV programma Kassa een item geweest van een klant van Telfort (met een vaste telefoon) die een gelijkend probleem als die klanten van Tele2 melde in Radar. Tele2 had dus gelijk!

Ik denk dat KPN voortaan ook hun facturen van een gratis specificatie moeten voorzien. 5 (DFL) cent per regel is natuurlijk niet normaal terwijl de andere providers dit gratis doen.

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 02 jan 2004 08:23
door Shadowfax
Ik denk dat KPN voortaan ook hun facturen van een gratis specificatie moeten voorzien. 5 (DFL) cent per regel is natuurlijk niet normaal terwijl de andere providers dit gratis doen.
UPC vraagt ook een bedrag voor een eenmalige specificatie: € 13.40
en voor een maandeijkse specificatie naast de normale factuur: € 2.25 p. maand.

Maar ja, 5 cent voor elke regel ...... :roll:

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 18 jan 2004 12:17
door Theo2
Jongens, gewoo naar telefoonrekening online gaan van KPN: heb je gratis een specificatie.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben met KPN.....als al die verhalen hier lees van Tele2 en andere drama gevallen...

Pff,,,,

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 25 jan 2004 23:39
door gijsb232
nou, ik ben ook blij met KPN..

geen gezeik, geen gerotzooi over rekeningen en het klopt..
met rekening on-line kan je je gespecificeerde rekening op de dag volgen.. vandaag gebeld: morgen zichtbaar..

ben ook blij dat zij eindelijk de opta gaan aanpakken..
De opta was er toch voor de consument, maar al die regels die zij verzinnen over gelijk recht en concurentie bedinging..

als je een bedrijf niet op poten kan houden omdat de concurentie te sterk is, stop er dan mee, of ga failliet, maar lopen zieken bij een zuiver bedrijf.. nee, dat gaat me te ver.

tja, en dan Tele2.. "zeker met 10 van die voordeelnummers"
ze zijn er zo op tegen, maar gaan wel per 1-2 overstag.
ben benieuwd of ze hun reclame aan gaan passen..

nee, geef mij maar KPN.. lekker vertrouwd en lekker veilig!

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 27 jan 2004 01:46
door Gast
en je betaald lekker teveel bij KPN, altijd leuk he!

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 27 jan 2004 09:33
door ??
De OPTA grijpt terecht in in de telecommarkt. Iedereen met hersens die naar die markt kijkt ziet dat de positie van KPN ongezond is voor de markt, en dus voor de consument.

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 27 jan 2004 10:17
door Gast
Nee joh, laat KPN maar failliet gaan. Heb jij lekker geen telefoon meer.
Dus dat is goed volgens jou?

Al dat gezeik toen ook over dat UMTS, KPN moest wel meegaan, en al die knudde bedrijfjes straks voor een fractie van de daadwerkelijke kosten er gebruik van willen maken.

Je mag dan wel iets meer betalen maar je krijgt wel waar voor je geld.
Kon me verhalen herinneren van mensen van tele2 enz enz die een crap verbinding hebben.

Blegh, ik zit, en blijf lekker bij KPN zitten. Iets duurder maar never nooit geen problemen.

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 29 jan 2004 11:06
door e_holtmann
Ik geef u een tip, stap over op bel 1601!
Raadpleeg eerst de website www.bel1601.nl.
Hier vind u de nodige informatie die u dient te weten.
Men kan zich kosteloos aanmelden bij 1601, via preselect kan men instellen dat men geen 1601 voor het nummer hoeft te draaien, dit gebeurd dan automatisch.
Via internet ontvangt u een gespecificeerde telefoonrekening.
Met Bel 1601 bel je de gehele dag [24 uur per dag] voor 0,5 cent p.m. naar vaste nummers in heel Nederland. Naar mobiele nummers bel je 24 uur per dag voor maar 22 cent p.m.

Ik gebruik al enkele maanden 1601 en het bevalt uitstekend en is stukken goedkoper dan tele 2! :D

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 03 feb 2004 20:47
door paienne
Jazeker 1601 is tiptop en is helemaal van kpn!! Dus je hoeft niet meer weg bij KPN want aanmelden bij 1601 is de carier preselect van KPN.
Het werkt perfect en is inderdaad heel goedkoop!
Nadat ik mij had aangemeld via de website van 1601 werd ik een dag later gebeld door KPN Ze vroegen of ik mee wilde doen met een enquete. Toen ze de vraag stelde welke preselect carier ik gebruikte gaf ik als antwoord dat ik sinds kort bij 1601 had aangemeld.
De telefoniste zei letterlijk"oh dan hoeven we niet meer verder vragen te stellen aan u dan heeft u de juiste keuze gemaakt, nog een fijne avond!" Daaruit concludeer ik dus dat 1601 van KPN is!
Dus niet meer teveel betalen maar wel de voordelen van KPN, dat is toch super.

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 05 feb 2004 21:34
door rozi
jongens gewoon lekker bellen via de kabel,geen gezeur meer en lekker goedkoop!! :lol:

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 08 feb 2004 21:14
door Paulpaul
@Paienne:
Geloof je het zelf? Hahahaha.... :D Heb nog nooit zulke grote onzin gehoord!

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 08 feb 2004 21:31
door Paul Beving
UPC heeft in Amsterdam facturen met een te hoog bedrag verstuurd. Men beweert dat in afwachting van het resultaat van het overleg met de gemeente Amsterdam alleen ' de gebruikelijke verhoging' is doorgevoerd in de factuur van januari tot en met maart. Dit is niet het geval. Vorig jaar bedroeg het basisbedrag EUR 10,81 per maand, nu is dat EUR 14,09. Dus toch een verhoging van ruim 30%, hoewel de rechter dit verboden heeft. :shock:

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 25 feb 2004 10:02
door Telecom
@ paienne:

hahaha, nee hoor 1601, is niet van de KPN. Waarschijnlijk heeft KPN u opgebelt, niet voor een enquete, maar om een vorm van goedkoop bellen aan te bieden. Toen ze hoorde, dat u met 1601 belt, weet ze dat ze daar niet onder kan zitten dus vandaar......
Doet optie 5 voor het terugbellen, als iemand in gesprek is het nog?? Dacht het niet...dus die "kpn-dienst" doet het in ieder geval niet.

Re: Tele2 had gelijk

Geplaatst: 01 mar 2004 19:25
door mascha
Waarschuwing: ik blijf maar een factuur ontvangen van tele2 over een nooit aangevraagd tele2 mobiel abonnement, ik zou 10 euro moeten betalen voor een of andere simkaart, die ik overigens allang teruggestuurd heb. Men roept nu zelfs dat een incassobureau zal worden ingeschakeld, en men weigert in te gaan op mijn verzoek aan te tonen hoe die aanvraag dan door mij zou zijn gedaan. Heeft iemand anders ook zulke ervaringen?