KPN spookfactuur, geen opdracht, toch rekening.
Geplaatst: 07 mei 2009 21:37
Na een weekje vakantie kwam ik thuis en vond daar een rekening van KPN, wegens verleende service terwijl ik niet aanwezig was omdat ik met vakantie was. Het betrof een (niet) gemelde internetstoring.
Ik heb nooit een storing gemeld, noch een opdracht gegeven om dit te fixen. Via email dacht snel duidelijkheid in de zaak te brengen, maar helaas. Na een aantal mailtjes heen weer, blijkt KPN er niets van te snappen, en ik krijg geen adequate antwoorden en nu dreigen zij ook nog het internet en telefoon af te sluiten als ik niet betaald. Terreur van een monopolist van de eerste orde. Het gaat om slechts 53,55 euro nota bene.
Wat moet ik met zo'n leverancier, die geen vraag op de juiste manier kan behandelen?
Ik heb nooit een storing gemeld, noch een opdracht gegeven om dit te fixen. Via email dacht snel duidelijkheid in de zaak te brengen, maar helaas. Na een aantal mailtjes heen weer, blijkt KPN er niets van te snappen, en ik krijg geen adequate antwoorden en nu dreigen zij ook nog het internet en telefoon af te sluiten als ik niet betaald. Terreur van een monopolist van de eerste orde. Het gaat om slechts 53,55 euro nota bene.
Wat moet ik met zo'n leverancier, die geen vraag op de juiste manier kan behandelen?