| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanneer zeg jij je abonnement op
Wanneer zeg jij je abonnement op
Geachte forum gebruiker,
Voor mijn site http://www.opzeggingsbrief.nl ben ik benieuwd wanneer consumenten hun huidig mobiel abonnement opzeggen. Zou je mij kunnen helpen door antwoord te geven in de poll.
alvast badenkt!
mvg,
rens
Voor mijn site http://www.opzeggingsbrief.nl ben ik benieuwd wanneer consumenten hun huidig mobiel abonnement opzeggen. Zou je mij kunnen helpen door antwoord te geven in de poll.
alvast badenkt!
mvg,
rens
Re: Wanneer zeg jij je abonnement op
Als ik mijn mobiele nummer wil behouden laat ik ruim op tijd de nieuwe provider de overstap regelen, waarna ik het beëindigen van de overeenkomst zelf schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging bevestig.
Doe eerst iets aan je Nederlands, ziet er erg goedkoop en amateuristisch uit.
het eerst mogelijke opzeg datum
Via onderstaande formulier
opgezecht
Gelukkig heeft iedereen het recht taal fouten te maken.
Staat wel goedkoop en getuigt niet van vakmanschap. Over de geloofwaardigheid maar te zwijgen...
Als je mensen wilt helpen moeten je eigen zaken in orde zijn.
Als je mensen wilt helpen moeten je eigen zaken in orde zijn.
Ik vind het belangrijker om een brief te hebben die juridisch goed in elkaar zit maar een paar taalfouten heeft, dan een brief die geen taalfout heeft maar juridisch een paar steken laat steken.
Je bent niet erg vriendelijk. In plaatst van klagen zou je ook je diensten kunnen aanbieden.
Je bent niet erg vriendelijk. In plaatst van klagen zou je ook je diensten kunnen aanbieden.
@ dhc
Ik vind het jammer dat mensen aangevallen worden op het maken van taal fouten.
Als u de bijdrage van een forum lid niet geloofwaardig vindt, staat het u vrij deze bijdrage te negeren.
Ik vind het jammer dat mensen aangevallen worden op het maken van taal fouten.
Als u de bijdrage van een forum lid niet geloofwaardig vindt, staat het u vrij deze bijdrage te negeren.
Waarom? Ik bied de dienst niet aan. Zou van de zotte zijn dat iedereen die reageert meteen diensten zou moeten aanbieden!zou je ook je diensten kunnen aanbieden.
Het staat mij ook vrij wél te reageren!staat het u vrij deze bijdrage te negeren.
De site is knullig, simpel, goedkoop en barst van de taalfouten! Als je mensen een dienst aanbiedt, moet je zorgen dat de dienst er professioneel uitziet . Misschien eens "taalcontrôle" gebruiken? Maakt dat het er een stuk beter uitziet.
Fijn weekend, en vergeet moederdag niet!
-
stofzuigertje
Als er een Maand in contract staat altijd 2 maanden extra nemen.
Dan heb je meer zekerheid dat je nummer tijdig word vrij gegeven en kun je fouten nog tijdig corrigeren.
Als je het vlak voor de uiterste datum doet en de post is iets trager zit je een jaar langer.... en dat wil je toch niet.
Verder is tijdig regelen dus vergeet je het ook niet.
Dan heb je meer zekerheid dat je nummer tijdig word vrij gegeven en kun je fouten nog tijdig corrigeren.
Als je het vlak voor de uiterste datum doet en de post is iets trager zit je een jaar langer.... en dat wil je toch niet.
Verder is tijdig regelen dus vergeet je het ook niet.
@ dhc
Het staat u vrij om te reageren met in achtneming van enig respect naar de ander.
Dus niet iemand publiekelijk af te katten.
Het staat u vrij om te reageren met in achtneming van enig respect naar de ander.
Dus niet iemand publiekelijk af te katten.
Sinds wanneer bent U moderator?
Misschien doet deze man zn werk/onderzoek wel supergoed , niet iedereen is perfect in taal.Heeft niks met kwaliteiten van werk oid te maken.
Dus beste Dhc denk dat u even moet inbinden met uw taalgebruik tegen deze gebruiker die gewoon om een mening vraagt en niet om afgebrand te worden.
maw beetje respect is op zn plaats..
Dus beste Dhc denk dat u even moet inbinden met uw taalgebruik tegen deze gebruiker die gewoon om een mening vraagt en niet om afgebrand te worden.
maw beetje respect is op zn plaats..
Nogmaals, sinds wanneer ben jij moderator?denk dat u even moet inbinden met uw taalgebruik
Als je een dienst aanbiedt, moet je site er geloofwaardig uitzien, dat doet hij niet. En daarom zal er waarschijnlijk geen gebruik van worden gemaakt.
Als je niet de moeite neemt om je site op taalfouten te controleren, hoe zit het dan met de rest. Je zou toch zomaar misbruik kunnen maken van de verstrekte gegevens.
Sites die er simpel en amateuristisch uitzien, trekken geen klanten.
Dat ben ik met u eens , maar dat is dan zijn probleem zal hij niet moe worden vh werkSites die er simpel en amateuristisch uitzien, trekken geen klanten.
Maar om iemand dan zo af te branden is ook niet correct ,ondanks de slechte site kan deze meneer het serieus en welgemeend bedoelen..