Intrum Justitia, SMS terreur
Geplaatst: 08 mei 2009 12:15
Beste lezer,
Dit is de klacht die ik de deur heb uitgedaan nadat ik een aan mij gerichte sms heb ontvangen of ik binnen 3 dagen wel even 307 euro wou overboeken inzake energie direct. Waar ik geen energie afneem. Dossiernummer en al werd gemeld. Helaas de verkeerde gesms't maar hier ga ik niet mee accoord. Zie onderstaande schrijven.
Dit soort terreur moet gestopt worden, ik heb er geen woorden voor. Vergissing is menselijk maar excuses zijn dan minimaal wenselijk !!!!!!!!!
Geachte lezer,
Nu 5 minuten geleden sprak ik met een medewerker van uw organisatie. Ik heb van u ontvangen een sms dat binnen 3 dagen een bedrag aan u zou moeten overboeken. Deze sms blijkt verkeerd verzonden. Ik meldde uw medewerker dat ik dit een kwalijke zaak vind. Zij vond dat er niets aan te doen was. De bewuste medewerker liet mij niet uitspreken en ik werd behandeld alsof ik inderdaad een wanbetaler was. Mijn klacht omvat
- jullie overschrijden de wet op privacy
- mij is een dossiernummer toe gesms't dat niet van mij is, uw medewerker noemde de naam van het bedrijf waar het wel om ging
- er zijn richting mij geen excuses gemaakt
- jullie vallen mij lastig zonder schriftelijke correspondentie.
- ik ben onheus bejegend door uw medewerker
Ik accepteer deze kwestie niet en verwacht een passend antwoord. Mocht dit niet het geval zijn dan koppel ik deze kwestie door aan BALANS Juridisch advies die al jaren onze adviseur is. Het is een groot schandaal dat jullie mensenop deze manier benaderen en te woord staan. Jullie zitten fout en overschrijden de wet, niet ik
referentie: ........
Dit is de klacht die ik de deur heb uitgedaan nadat ik een aan mij gerichte sms heb ontvangen of ik binnen 3 dagen wel even 307 euro wou overboeken inzake energie direct. Waar ik geen energie afneem. Dossiernummer en al werd gemeld. Helaas de verkeerde gesms't maar hier ga ik niet mee accoord. Zie onderstaande schrijven.
Dit soort terreur moet gestopt worden, ik heb er geen woorden voor. Vergissing is menselijk maar excuses zijn dan minimaal wenselijk !!!!!!!!!
Geachte lezer,
Nu 5 minuten geleden sprak ik met een medewerker van uw organisatie. Ik heb van u ontvangen een sms dat binnen 3 dagen een bedrag aan u zou moeten overboeken. Deze sms blijkt verkeerd verzonden. Ik meldde uw medewerker dat ik dit een kwalijke zaak vind. Zij vond dat er niets aan te doen was. De bewuste medewerker liet mij niet uitspreken en ik werd behandeld alsof ik inderdaad een wanbetaler was. Mijn klacht omvat
- jullie overschrijden de wet op privacy
- mij is een dossiernummer toe gesms't dat niet van mij is, uw medewerker noemde de naam van het bedrijf waar het wel om ging
- er zijn richting mij geen excuses gemaakt
- jullie vallen mij lastig zonder schriftelijke correspondentie.
- ik ben onheus bejegend door uw medewerker
Ik accepteer deze kwestie niet en verwacht een passend antwoord. Mocht dit niet het geval zijn dan koppel ik deze kwestie door aan BALANS Juridisch advies die al jaren onze adviseur is. Het is een groot schandaal dat jullie mensenop deze manier benaderen en te woord staan. Jullie zitten fout en overschrijden de wet, niet ik
referentie: ........