LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalingsproblemen bij OHRA

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
sjana

betalingsproblemen bij OHRA

Ongelezen bericht door sjana »

Vorig jaar november maakte ik een betalingsafspraak met Ohra over het eigen risico van 150 euro.Drie termijnen van 50 euro zou ik betalen.Eerst heb ik vele malen op moeten bellen om een betalingskenmerk te krijgen aangezien ik voor geen van de drie termijnen een acceptgiro ontving en nu ben ik al weken bezig om te bewijzen dat ik betaald heb,men kan namelijk de tweede en derde termijn niet in het systeem terug vinden,De bankafschriften heb ik ook al opgestuurd maar dat heeft ook niet geholpen, inmiddels heb ik weer een aanmaning gekregen verhoogd met 15 euro en het dreigement dat als ik voor 22 mei niet betaald,dan gaat het naar de deurwaarder.
Maandag verstuur ik weer een aangetekende brief naar het hoofd van de debiteurenafdeling plus nogmaals de betalingsbewijzen.
heeft iemand nog andere ideeen?

kweenie

Re: betalingsproblemen bij OHRA

Ongelezen bericht door kweenie »

Laat de deurwaarder gewoon langskomen. Dan kun je aan hem laten zien, met de afschriften, dat je hebt betaald. Als duidelijk is dat je gewoon hebt betaald en het bij de verzekeraar zoek is, dan zal de deurwaarder dat ook best wel begrijpen.

Gesloten