Nachtstoom tarief probleem.
Geplaatst: 11 mei 2009 01:37
Hallo iedereen.
Wij hebben een probleem met onze nachtstroom tarief.
Ik huur een huis van me buurman al 5 jaar. Mijn meter is gekoppeld aan zijn hoofd meter. Kort gezegd ik reken elke 1,5 jaar af met me buurman.
Is nooit van harte gegaan dat afrekenen omdat wij van mening zijn dat ons verbruik in werkelijkheid lager is dan wat onze meter zegt.
Maar ons echte probleem is dat ik drie jaar geleden het jaar vondt ik het opmerkelijk dat wij in de weekenden mijn meter alles op de dag meter telt in plaats van nacht tarief. We hebben echt een dubbel tarief wand na 22 uur gaat onze meter gewoon om naar nachtstroom. ik heb er toen die tijd geen verdere aandacht aangegeven en dacht dat het wel goed zat.
Vorige maand kwam ik er achter via zijn stroom leverancier dat het niet goed was. Als uw huurbaas op zijn eigen meter een dubbel tarief heeft moet u dat ook zo berekent worden werd mij mede gedeeld.
Ben nog eens mijn meter gaan bekijken en nog steeds in de weekenden dag tarief en me verhuurder nacht tarief. Dus dit is nu al 5 jaar zo dat onze meter dus zo telt.
Kort gezegd verdient mijn verhuurder in de weekenden op mijn dag tarief. Ik heb me verhuurder per aangetekend brief gevraagd voor duidelijkheid over de meter en het dubbel tarief. Ik krijg daar tot op heden geen antwoord op.
We zitten met ons handen in ons haar over wat te doen dit. We staan al niet erg sterk omdat onze meter niet is aangemeld bij de stroom leverancier en ook niet bij de netwerkbeheerder.
Ik heb de netwerk beheerder gevraagd of ze mijn meter wilde controleren. Mij werd mede gedeeld dat ze alleen meters openen die geregistreerd zijn.
Kan onze iemand zeggen of ik fout zit qua het dubbel tarief? En wat voor verdere stappen ik veder nog kan ondernemen om te veel betaalde geld terug te vorderen
Alvast erg bedankt
Wij hebben een probleem met onze nachtstroom tarief.
Ik huur een huis van me buurman al 5 jaar. Mijn meter is gekoppeld aan zijn hoofd meter. Kort gezegd ik reken elke 1,5 jaar af met me buurman.
Is nooit van harte gegaan dat afrekenen omdat wij van mening zijn dat ons verbruik in werkelijkheid lager is dan wat onze meter zegt.
Maar ons echte probleem is dat ik drie jaar geleden het jaar vondt ik het opmerkelijk dat wij in de weekenden mijn meter alles op de dag meter telt in plaats van nacht tarief. We hebben echt een dubbel tarief wand na 22 uur gaat onze meter gewoon om naar nachtstroom. ik heb er toen die tijd geen verdere aandacht aangegeven en dacht dat het wel goed zat.
Vorige maand kwam ik er achter via zijn stroom leverancier dat het niet goed was. Als uw huurbaas op zijn eigen meter een dubbel tarief heeft moet u dat ook zo berekent worden werd mij mede gedeeld.
Ben nog eens mijn meter gaan bekijken en nog steeds in de weekenden dag tarief en me verhuurder nacht tarief. Dus dit is nu al 5 jaar zo dat onze meter dus zo telt.
Kort gezegd verdient mijn verhuurder in de weekenden op mijn dag tarief. Ik heb me verhuurder per aangetekend brief gevraagd voor duidelijkheid over de meter en het dubbel tarief. Ik krijg daar tot op heden geen antwoord op.
We zitten met ons handen in ons haar over wat te doen dit. We staan al niet erg sterk omdat onze meter niet is aangemeld bij de stroom leverancier en ook niet bij de netwerkbeheerder.
Ik heb de netwerk beheerder gevraagd of ze mijn meter wilde controleren. Mij werd mede gedeeld dat ze alleen meters openen die geregistreerd zijn.
Kan onze iemand zeggen of ik fout zit qua het dubbel tarief? En wat voor verdere stappen ik veder nog kan ondernemen om te veel betaalde geld terug te vorderen
Alvast erg bedankt