het leed dat upc heet
Geplaatst: 11 mei 2009 11:29
In februari kwam ik erachter dat UPC ons al vanaf december 2006 dubbel laat betalen.Meteen gebeld,het zou uitgezocht worden en teruggestort.
Na een paar weken bel ik maar eens om te vragen of het al geregeld is,dan blijkt ineens dat we moeten wachten tot ons abb is afgelopen op 31 maart.Vreemd,maar ok,dan maar wachten.Op 1 april zou een medewerker van de helpdesk mij bellen,hij had dit persoonlijk in zijn agenda gezet.1 april,geen telefoon van UPC.2 april zelf maar weer gebeld.
De persoon toen zei weer dat ze het zelf dan maar ging regelen.Geen excuses,niks.Een 2 weken later neem ik weer contact op.De berekening was onderweg naar het hoofdkaantoor dus het zou goedkomen.
Weer een week later,nee de berekening waas fout gedaan,er was wel een mail van binnengekomen maar NIEMAND die daar iets mee had gedaan.En naar het hoofdkantoor?Nee hoor dat gaat niet zo.
Ook deze mevr zou het gaan berekenen en t zou gestort worden.
Inmiddels had ik hier geen vertrouwen meer in en heb via een ander forum contact gezocht met iemand van het webcareteam van UPC.
Na weer een poos wachten is mij 3 weken geleden verteld dat het werd overgemaakt.Het staat nog steeds niet op mijn rekening.
Nog maar weer de helpdesk gebeld,maar daar snappen ze het ook niet.
Ze gaat het (wederom)uitzoeken.Tis genoeg geweest....Ik heb constant geduld gehad,ben netjes gebleven aan de telefoon,die mensen kunnen er ook niets aan doen dat heel upc 1 grote bende is.
Vanmiddag bel ik mijn advocaat.
Na een paar weken bel ik maar eens om te vragen of het al geregeld is,dan blijkt ineens dat we moeten wachten tot ons abb is afgelopen op 31 maart.Vreemd,maar ok,dan maar wachten.Op 1 april zou een medewerker van de helpdesk mij bellen,hij had dit persoonlijk in zijn agenda gezet.1 april,geen telefoon van UPC.2 april zelf maar weer gebeld.
De persoon toen zei weer dat ze het zelf dan maar ging regelen.Geen excuses,niks.Een 2 weken later neem ik weer contact op.De berekening was onderweg naar het hoofdkaantoor dus het zou goedkomen.
Weer een week later,nee de berekening waas fout gedaan,er was wel een mail van binnengekomen maar NIEMAND die daar iets mee had gedaan.En naar het hoofdkantoor?Nee hoor dat gaat niet zo.
Ook deze mevr zou het gaan berekenen en t zou gestort worden.
Inmiddels had ik hier geen vertrouwen meer in en heb via een ander forum contact gezocht met iemand van het webcareteam van UPC.
Na weer een poos wachten is mij 3 weken geleden verteld dat het werd overgemaakt.Het staat nog steeds niet op mijn rekening.
Nog maar weer de helpdesk gebeld,maar daar snappen ze het ook niet.
Ze gaat het (wederom)uitzoeken.Tis genoeg geweest....Ik heb constant geduld gehad,ben netjes gebleven aan de telefoon,die mensen kunnen er ook niets aan doen dat heel upc 1 grote bende is.
Vanmiddag bel ik mijn advocaat.