T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN
Geplaatst: 11 mei 2009 21:06
Op 20 maart stuurde ik een brief naar T-Mobile dat ik mijn abonnement op wilde zeggen per de eerst mogelijke datum.
Nu 11 mei, belde ik omdat ik niets hoorde of zag van T-Mobile.
Ze zeggen aan de telefoon (nadat ze navroegen of het aangetekend opgestuurd was) glashard dat er iets mis is gegaan met de post.
Zei hanteren een opzegtermijn van 3 maanden. Plus wat extra tijd erbij gesnoept. Kwam het erop neer dat ik wel telefonisch op kon zeggen en nu dus per 3 september. pas weg kan.
Nu 11 mei, belde ik omdat ik niets hoorde of zag van T-Mobile.
Ze zeggen aan de telefoon (nadat ze navroegen of het aangetekend opgestuurd was) glashard dat er iets mis is gegaan met de post.
Zei hanteren een opzegtermijn van 3 maanden. Plus wat extra tijd erbij gesnoept. Kwam het erop neer dat ik wel telefonisch op kon zeggen en nu dus per 3 september. pas weg kan.