Pagina 1 van 1

T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Geplaatst: 11 mei 2009 21:06
door Rosanne22
Op 20 maart stuurde ik een brief naar T-Mobile dat ik mijn abonnement op wilde zeggen per de eerst mogelijke datum.

Nu 11 mei, belde ik omdat ik niets hoorde of zag van T-Mobile.

Ze zeggen aan de telefoon (nadat ze navroegen of het aangetekend opgestuurd was) glashard dat er iets mis is gegaan met de post.

Zei hanteren een opzegtermijn van 3 maanden. Plus wat extra tijd erbij gesnoept. Kwam het erop neer dat ik wel telefonisch op kon zeggen en nu dus per 3 september. pas weg kan.

Re: T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Geplaatst: 11 mei 2009 21:15
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR

Re: T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Geplaatst: 15 mei 2009 16:02
door mikala
Dit heb je tegenwoordig met alle telefoniebedrijven..ze verzinnen allemaal een vage reden om je abo door te zetten, om nog net wat extra centen uit je zak te kloppen.

Dit had ik vorig jaar ook en m'n vriend heeft het nog steeds...zie KPN mobiel is een nachtmerrie!!!....

Wacht het niet af en ga er achter aan(desnoods bel je ze drie keer per dag op)...want het bedrag loopt op een gegeven moment op en die centjes kan je beter ergens anders aan uitgeven!!!

Veel succes!


PS: Je kan het beter altijd per brief afzeggen, want ze kunnen nog altijd glashard zeggen dat je niet gebeld heb.

Ik maak voortaan drie brieven die ik op drie dagen achtereen verstuurd. Kunnen ze zeker niet zeggen dat er iets mis is gegaan met de post.

Re: T-MOBILE ABONNEMENT OPZEGGEN

Geplaatst: 15 mei 2009 20:05
door Deniseke
Ik vind het ook wel je eigen verantwoordelijkheid. Als je na 2 weken nog geen bevestiging hebt gehad, dan bel je toch op?? Bovendien kan je bij T-Mobile telefonisch opzeggen...