dutchtone prepaid
Geplaatst: 17 dec 2001 17:34
let aub goed op wanneer u een pre-paid pakket koopt van Dutchtone A: bij mijn Samsung r210s zat de headset en de kraskaart voor gratis? beltegoed er niet bij.Deze worden bij mijn weten gewoon niet geleverd bij pre-paid pakketten maar bij de abonnementspakketten wel.Nu kan dat headsetje mij niet zoveel schelen want recent onderzoek beweert dat je meer schadelijke straling ontvangt wanneer je dat headsetje erbij gebruikt dus wat een mazzeltje eigenlijk!maar je voelt je toch benadeelt.Let dus op als u het wel erbij wilt hebben.
Waar het me nu wel om gaat bij Dutchtone is het volgende: je hebt je pre-paid pakket voorts moet je bellen om je account en telefoonnumer te activeren en aangeven in wat voor een tariefzone je wilt zitten .Je hebt a een standaard tarief van 7dagen in de week alle gesprekken per minuut 88cent smsjes 51cent.Daar kan je voor kiezen.Of je kiest voor piek en dal tarief waarbij je weer uit 3 blokken kan kiezen (volgt u het nog)teweten ochtend middag of avond.Wannneer u binnen een van deze blokken of in het weekend belt is het daltarief actief.Als u belt naar een vast nederlands netnummer betaalt u 33 cent per minuut naar een mobiel nummer 55 cent pm.In het piektarief 1.10cpm.
Ik wilde weten of dat ook zo was en belde het gratis beltegoedinformatie nummer van Dutchtone en shreef mijn beltegoed op.Voorst belde ik,in het weekend, 59seconden exact naar een ander mobiel nummer in (nederland).En wat bleek het geval er was 1,10 van mijn beltegoed afgeschreven terwijl dat in het weekend 55cpm had moeten zijn!!Wanneer je dit niet merkt is je beltegoed in een mum van tijd op terwijl jij denkt dat je in een daltarief belt.Nu begreep ik waarom mijn beltegoed zo rap beltekort werd.De medewerkers van Dutchtone die uw tariefinstellingen vastleggen moeten daarbij een aantal verschillende programma,s opstarten vooralleer dit te kunnen vastleggen en dit groot aantal handelingen blijkt in de praktijk nog wel eens gewoon gezegd een te moeilijke klus!.Het zou mij niet zeer verbazen wanneer blijkt dat Dutchtone van dit euvel op de hoogte is maar zich niet genoeg inspant om dit wereldkundig te maken daar dit, met al hun goed van vertouwen pre-paid klanten, heeeeel wat extra geld oplevert!!Dus: controleer eerst uw beltegoedtarief zoals vemeldt hierboven, klopt het niet bel Dutchtone op en vraag of ze het beltegoedtariefblok ook werkelijk hebben geactiveerd!!
Waar het me nu wel om gaat bij Dutchtone is het volgende: je hebt je pre-paid pakket voorts moet je bellen om je account en telefoonnumer te activeren en aangeven in wat voor een tariefzone je wilt zitten .Je hebt a een standaard tarief van 7dagen in de week alle gesprekken per minuut 88cent smsjes 51cent.Daar kan je voor kiezen.Of je kiest voor piek en dal tarief waarbij je weer uit 3 blokken kan kiezen (volgt u het nog)teweten ochtend middag of avond.Wannneer u binnen een van deze blokken of in het weekend belt is het daltarief actief.Als u belt naar een vast nederlands netnummer betaalt u 33 cent per minuut naar een mobiel nummer 55 cent pm.In het piektarief 1.10cpm.
Ik wilde weten of dat ook zo was en belde het gratis beltegoedinformatie nummer van Dutchtone en shreef mijn beltegoed op.Voorst belde ik,in het weekend, 59seconden exact naar een ander mobiel nummer in (nederland).En wat bleek het geval er was 1,10 van mijn beltegoed afgeschreven terwijl dat in het weekend 55cpm had moeten zijn!!Wanneer je dit niet merkt is je beltegoed in een mum van tijd op terwijl jij denkt dat je in een daltarief belt.Nu begreep ik waarom mijn beltegoed zo rap beltekort werd.De medewerkers van Dutchtone die uw tariefinstellingen vastleggen moeten daarbij een aantal verschillende programma,s opstarten vooralleer dit te kunnen vastleggen en dit groot aantal handelingen blijkt in de praktijk nog wel eens gewoon gezegd een te moeilijke klus!.Het zou mij niet zeer verbazen wanneer blijkt dat Dutchtone van dit euvel op de hoogte is maar zich niet genoeg inspant om dit wereldkundig te maken daar dit, met al hun goed van vertouwen pre-paid klanten, heeeeel wat extra geld oplevert!!Dus: controleer eerst uw beltegoedtarief zoals vemeldt hierboven, klopt het niet bel Dutchtone op en vraag of ze het beltegoedtariefblok ook werkelijk hebben geactiveerd!!