LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rover Bikes Margraten
Rover Bikes Margraten
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de retro scooters van rover bikes uit margraten?
Ze zeggen dat ze deze zelf in hun werkplaats in elkaar zetten. Het is dus hun eigen merk. De prijs is leuk, ze zien er leuk uit, maar ben bang dat de kwaliteit niet zo goed is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Solveigh
Heeft iemand ervaring met de retro scooters van rover bikes uit margraten?
Ze zeggen dat ze deze zelf in hun werkplaats in elkaar zetten. Het is dus hun eigen merk. De prijs is leuk, ze zien er leuk uit, maar ben bang dat de kwaliteit niet zo goed is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Solveigh
Re: Rover Bikes Margraten
Lees dit forum even door....
Koop alsjeblieft een scooter van een gerenommeerd merk bij een bekende plaatselijke dealer. die heb je ook al rond de 1400 euro tegenwoordig.
Merkloze chinese scoots betekent meestal VEEL gezeik....iedereen kan bedenken dat die dingen niet voor niets zo goedkoop zijn!!
You get what you pay for....je bent gewaarschuwd!
Koop alsjeblieft een scooter van een gerenommeerd merk bij een bekende plaatselijke dealer. die heb je ook al rond de 1400 euro tegenwoordig.
Merkloze chinese scoots betekent meestal VEEL gezeik....iedereen kan bedenken dat die dingen niet voor niets zo goedkoop zijn!!
You get what you pay for....je bent gewaarschuwd!
Er woorden merkloos zonder naam in doos geleverd, monteren stuur en zo en stickers plakken en je hebt je eigen merk.
Nergens onderdelen te vinden en meestal heb je die dan erg veel nodig, liever een echt merk.
Kymco is voor mij tot nu toe beter geweest als de overige.
Nergens onderdelen te vinden en meestal heb je die dan erg veel nodig, liever een echt merk.
Kymco is voor mij tot nu toe beter geweest als de overige.
-
Hoi, Ik heb al 2 jaar geleden een scooter aangeschaft bij Rover Bikes in Margraten en de scooter is van goede kwaliteit, het is hun iegen merk, dit staat ook op het kentekenbewijs dus echt niet alleen op een sticker, daarbij ben ik ook zeer tespreken over de service.
hallo hier joto,
Ik ben van plan om een scooter te kopen bij rover-bikes in margraten,doe ik hier goed aan of moet ik toch maar voor een Piaggio, Peugeot gaan alleen zijn deze stukken duurder,heb al gemaild naar rover-bikes in Margraten en scooter stuk komen ze hem ophalen kosten 40 .
groetjes joto
Ik ben van plan om een scooter te kopen bij rover-bikes in margraten,doe ik hier goed aan of moet ik toch maar voor een Piaggio, Peugeot gaan alleen zijn deze stukken duurder,heb al gemaild naar rover-bikes in Margraten en scooter stuk komen ze hem ophalen kosten 40 .
groetjes joto
Joto,
Het is hier al ongeveer 50x vermeld (en op vele vele andere scooter fora) dat de Chinese importscooters van aanmerkelijk mindere kwaliteit zijn v.w.b onderdelen en constructie.
Verder lijkt het mij overbodig te vermelden dat je bij een bedrijf ver weg veel minder service krijgt als zij je scooter helemaal bij jou moeten komen ophalen. En na dat ophalen ben jeje scooter meestal voor 1 a 2 weken kwijt.
Google eens even op die verschillende chinese scootermerken en je kunt lezen hoe snel zo'n ding uit elkaar valt. En vraag jezelf eens af waarom die dingen zo goedkoop zijn? Import kosten ze overigens ongeveer 385 euro, zie google)
Mocht je de gok willen wagen ga hier dan niet achteraf zitten klagen als dat ding 4x stuk is voordat je 100 km op de teller hebt staan!
(lees dit forum eens door v.w.b bijv Fosti of Boatian scooters....)
Suggestie: koop een merkscooter (nieuw of 2e hands) bij je plaatselijke dealer in dorp/stad.
(Piaggio, Kymco, Sym,Yamaha ofwel scooters die rijden)
Succes.
Het is hier al ongeveer 50x vermeld (en op vele vele andere scooter fora) dat de Chinese importscooters van aanmerkelijk mindere kwaliteit zijn v.w.b onderdelen en constructie.
Verder lijkt het mij overbodig te vermelden dat je bij een bedrijf ver weg veel minder service krijgt als zij je scooter helemaal bij jou moeten komen ophalen. En na dat ophalen ben jeje scooter meestal voor 1 a 2 weken kwijt.
Google eens even op die verschillende chinese scootermerken en je kunt lezen hoe snel zo'n ding uit elkaar valt. En vraag jezelf eens af waarom die dingen zo goedkoop zijn? Import kosten ze overigens ongeveer 385 euro, zie google)
Mocht je de gok willen wagen ga hier dan niet achteraf zitten klagen als dat ding 4x stuk is voordat je 100 km op de teller hebt staan!
(lees dit forum eens door v.w.b bijv Fosti of Boatian scooters....)
Suggestie: koop een merkscooter (nieuw of 2e hands) bij je plaatselijke dealer in dorp/stad.
(Piaggio, Kymco, Sym,Yamaha ofwel scooters die rijden)
Succes.
-
Nogmaals , ik ben het niet eens met mijn voorganger hierboven, ik heb wel degelijk goede ervaringen met Rover Bikes en het is jammer dat het hier afgekraakt wordt, is dit uit eigen ervaring of alleen van horen zeggen
Dennis: waarom staan hele scooter fora vol met "anecdotes" over gebroken frames en motorische problemen?
Het feit dat jouw scooter het toevallig wel doet wil niet zeggen dat deze bami scooters daarmee van goede kwaliteit zijn.
Verder weigeren reguliere dealers structureel dit soort scooters te onderhouden....waarom is dat denk je?
Waarom lees ik geen tientallen klachten online over Kymco of Piaggio scooters maar wel over dat Chinese spul?
Omdat Kymco of Piaggio rijders soms niet kunnen typen of geen internet verbinding hebben?
Het feit dat jouw scooter het toevallig wel doet wil niet zeggen dat deze bami scooters daarmee van goede kwaliteit zijn.
Verder weigeren reguliere dealers structureel dit soort scooters te onderhouden....waarom is dat denk je?
Waarom lees ik geen tientallen klachten online over Kymco of Piaggio scooters maar wel over dat Chinese spul?
Omdat Kymco of Piaggio rijders soms niet kunnen typen of geen internet verbinding hebben?
-
Hel valt me gewoon ook op dat jij continue met afkraken bezig bent van een bedrijf waar ik wel tevreden over bent, ik denk gewoon dat je een zielige scooterverkoper bent die forums als deze gebruikt ter gewin van jezelf, Kymco is overigens ook chinees, heb je trouwens zelf ervaring met deze scooters of alleen van horen zeggen, ik spreek tenminste uit ervaring , jij alleen van berichtjes op andere forums zonder er zelf verstand van te hebben, dit irriteert me enorm kan ik je vertellen.Ik vraag me dus af welk belang je erbij hebt je uberhaubt uit te spreken op dit forum, leg dat eens uit???
-
Ik zie net bovenstaande discussie over Rover Bikes te Margraten en ik moet zeggen dat ik het met DennisMennis eens ben. Ook ik heb louter goede ervaringen met het bedrijf Rover Bikes, ik ben er ook al een paar keer geweest, ik woon in Rotterdam en heb er een scooter gekocht die zij binnen een paar dagen aan huis hebben gebracht door een zeer vriendelijke en aardige chauffeur. ook heb ik de scooter al een keer voor een onderhousbeurt laten ophalen en ook dat is perfect verlopen, na ongeveer een week had ik de scooter alweer retour. Dus Echelon als je niet zelf ervaring hebt met scooters van Rover Bikes dan vraag ook ik mij af waar je je druk over maakt en waarom je op dit forum je mening wilt ventileren, ik ben dus net als Dennis benieuwd naar je antwoord op de vraag welke hij je stelt!!!! Ik zal zometeen overigens een mailtje naar Rover Bikes sturen over dit forum, wellicht dat zij ook nog iets kunnen toevoegen hier!
Mijn scooter is trouwens goed, zuinig, en mooi !!! En rijden doe ik al 8300 kilometer zonder noemenswaardige problemen, maar ja dat is volgens echelon toeval!!
Mijn scooter is trouwens goed, zuinig, en mooi !!! En rijden doe ik al 8300 kilometer zonder noemenswaardige problemen, maar ja dat is volgens echelon toeval!!
-
Beste forum lezers, toets eens in het snelzoek balkje de naam echelon in, zoals ik al eerder aangaf en nu bevestig krijg hebben we hier te maken met een scooter dealer die alles afkraakt behalve zijn eigen zielige merk kymco. Hij duikt op in allerlei rubrieken en kraakt daarbij alles af behalve zichzelf Hij noemt alle chinese scooters bamiscooters,maar wat hij niet vermeld is dat kymco ook een chineses scooter is, nee die echelon is een kundig forumlid hoor, maar wel eentje die door de mand valt!!
Ik heb niet eens een Kymco laat staan een dealerbedrijf!
Wordt wel lichtelijk vermoeid van alle bami rijders die hun scoots maar blijven verdedigen.
Stel voor dat jij eens zoekt op google naar recensies en problemen m.b.t bambi scooters in plaats van mijn nickname!
Succes (en sterkte tijdens het lezen)
Wordt wel lichtelijk vermoeid van alle bami rijders die hun scoots maar blijven verdedigen.
Stel voor dat jij eens zoekt op google naar recensies en problemen m.b.t bambi scooters in plaats van mijn nickname!
Succes (en sterkte tijdens het lezen)
dennis ik weet niet off je het weet maar kymco word gemaakt in tiawan en niet in cina ik heb er zelf ook een en daar staat toch echt op made in taiwan
en ik heb hem nu 2 maanden en hij blijft het doen
en ik heb hem nu 2 maanden en hij blijft het doen
Hallo hier Joto.
Morgen zaterdag ga ik een scooter kopen de Bella50 /Rover Classic ik vind dit een mooie scooter voor relatief weinig geld,misschien zijn bijv. de Piaggio, Kymco, Sym,Yamaha enz. beter ?maar deze zijn ook een stuk prijziger,en ik heb al contact gehad met rover- bikes in Margraten scooter defect komen ze hem halen kosten 40 € en je moet hem ong. 5 dagen of korter missen.
verder is het ook een kwestie van geluk hebben.?:
groetjes joto :
Morgen zaterdag ga ik een scooter kopen de Bella50 /Rover Classic ik vind dit een mooie scooter voor relatief weinig geld,misschien zijn bijv. de Piaggio, Kymco, Sym,Yamaha enz. beter ?maar deze zijn ook een stuk prijziger,en ik heb al contact gehad met rover- bikes in Margraten scooter defect komen ze hem halen kosten 40 € en je moet hem ong. 5 dagen of korter missen.
verder is het ook een kwestie van geluk hebben.?:
groetjes joto :
Helemaal mee eens.verder is het ook een kwestie van geluk hebben.?:
Mijn v-clic scooter rijd, na zijn laatste service en modificatiebeurt ( 2 maanden geleden) weer als een trein. Gebruik 'm iedere dag om naar het werk te gaan ( zo'n 10 km ) en hij rijd heerlijk!!! Echt waar. Tot nu toe geen spijt van.
hallo G7.
bedankt voor U berichtje.
heb nog op internet gekeken en veel positieve reacties over rover -bikes in Margraten.
Natuurlijk ook wat zeurders of degene die geen eerlijk oordeel geven volgens mij.
Ik ga gewoon op mijn gevoel af rover-B. in margraten zal me echt niet in de steek laten
groetjes Joto
bedankt voor U berichtje.
heb nog op internet gekeken en veel positieve reacties over rover -bikes in Margraten.
Natuurlijk ook wat zeurders of degene die geen eerlijk oordeel geven volgens mij.
Ik ga gewoon op mijn gevoel af rover-B. in margraten zal me echt niet in de steek laten
groetjes Joto
Laatst gewijzigd door joto op 12 jun 2009 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb de Rover Classic scooter nu al 8 maanden en rij dagelijks naar mijn werk en terug natuurlijk haha. De Classic is werkelijk goed en rijdt als een trein, ik vind het woord BAMI scooter dan ook ronduit ongepast. Trouwens volgens mij komen tegenwoordig vrijwel alle producten uit China, Ik heb een Dell monitor daar staat ook Made in china op, en dat is toch echt een goed merk lijkt me. Ik heb ook gegoogeld op zoals een forum lid voorstelde, maar kom tot de conclusie dat als je dat bij merkscooters doet dat ook niet alles koek en ei is. Mijn scooter is in ieder geval prima en de scooter van een familielid van mij ook, ik ben even de naam kwijt van die scooter maar we hebben hem beiden bij Rover gekocht, overigens zijn we beiden zeer tevreden over dit bedrijf, ik had na een paa dagen een defect knipperlicht (kan gebeuren) en ze hebben mij toen zelfs een lampje in een enveloppe gestuurd, dat lijkt me toch echt service of niet soms..,
Als mijn knipperlicht defect is rij ik even langs en vervangt de dealer het lampje even
Dat bedoel ik met service....
B A M I scooters......het blijven bami scooters!
Dat bedoel ik met service....
B A M I scooters......het blijven bami scooters!
Hey echelon.
kijk dit bedoel ik nu ieder wiswasje gebruikt U om een negatief oordeel te geven.
Als U niet weet wat het woord negatief betekend,ga dan maar eens langs het ziekenhuis daar hebt U geluk als ze zeggen tegen u U bent negatief,jammer genoeg kreeg ik wat anders te horen en mijn beperkingen worden steeds groter en ik hoop dat ik met een scooter nog een geruime tijd kan blijven meedoen.
Kort samengevat,,,,,,,,,,,,,,,,,,Denk of tel eerst eens tot 10 voor U een oordeel geeft.
met vriendelijke groet joto
kijk dit bedoel ik nu ieder wiswasje gebruikt U om een negatief oordeel te geven.
Als U niet weet wat het woord negatief betekend,ga dan maar eens langs het ziekenhuis daar hebt U geluk als ze zeggen tegen u U bent negatief,jammer genoeg kreeg ik wat anders te horen en mijn beperkingen worden steeds groter en ik hoop dat ik met een scooter nog een geruime tijd kan blijven meedoen.
Kort samengevat,,,,,,,,,,,,,,,,,,Denk of tel eerst eens tot 10 voor U een oordeel geeft.
met vriendelijke groet joto
-
Volgens mij is echelon van chinese afkomst of je hangt veel rond in de chinese keuken, je bent gewoon een bamibal, en ook nog eentje met teveel vrije tijd.