goede service !! witgoed monteur !! Hella electronics
Geplaatst: 13 mei 2009 19:39
Best Radarteam
Wat is het balen als je 5 wassen hebt liggen en je wasmachine begeeft het. Het wasprogramma in zijn geheel doorlopen en de controlelamp uit. D.w.z. het programma is doorlopen. Trek de deur open en de bijkeuken loopt vol met water. Het was meteen al duidelijk dat de pomp het had begeven. En dan zoeken naar een monteur. Die hebben we gevonden via de gouden gids. Hella Ellectronics. We belde 's avonds rond 18.30 uur om een afspraak te maken. De meneer aan de telefoon gaf aan dat het vermoedelijk kwam door pluisjes in het filter. Na het filter opengemaakt te hebben, kwam er wel iets uit maar niet noemenswaardig. Mijn man en ik waren ervan overtuigd dat het ons toch geld ging kosten. De pomp is zeker stuk, dus nogmaals bellen om een afspraak te maken. Dat was dus niet het geval. De monteur gaf aan dat als je het filter openmaakt je een wit of rood vinnetje ziet zitten. Dat kon ik bevestigen. Daarachter kunnen nog pluisjes zitten. Probeer het met je vinger of een schoevendraaier weg te halen. Daarna probeer je het vinnetje te draaien. 3X weerstand. Als dat niet gebeurt dan is de pomp stuk. Bel dan voor een afspraak dan kunt u kiezen voor een oorspronkelijk merk pomp. In ons geval AEG of u kunt kiezen voor een alternatief merk welk net zo goed is maar veel minder kost. De voorrijkosten zijn € 20,00 euro. Dat was dus allemaal niet nodig. De monteur heeft ons op afstand bijzonder goed door het proces geloosd en ons daarmee kosten bespaard. Daarmee verdient hij zeker een warme en hartelijke douche. Fantastisch hoor. Dat een bedrijf zo servicegericht is en niet als eerste aan verdienen dient. Zeker in deze tijd van economische crisis.
Annette en Jeff
Wat is het balen als je 5 wassen hebt liggen en je wasmachine begeeft het. Het wasprogramma in zijn geheel doorlopen en de controlelamp uit. D.w.z. het programma is doorlopen. Trek de deur open en de bijkeuken loopt vol met water. Het was meteen al duidelijk dat de pomp het had begeven. En dan zoeken naar een monteur. Die hebben we gevonden via de gouden gids. Hella Ellectronics. We belde 's avonds rond 18.30 uur om een afspraak te maken. De meneer aan de telefoon gaf aan dat het vermoedelijk kwam door pluisjes in het filter. Na het filter opengemaakt te hebben, kwam er wel iets uit maar niet noemenswaardig. Mijn man en ik waren ervan overtuigd dat het ons toch geld ging kosten. De pomp is zeker stuk, dus nogmaals bellen om een afspraak te maken. Dat was dus niet het geval. De monteur gaf aan dat als je het filter openmaakt je een wit of rood vinnetje ziet zitten. Dat kon ik bevestigen. Daarachter kunnen nog pluisjes zitten. Probeer het met je vinger of een schoevendraaier weg te halen. Daarna probeer je het vinnetje te draaien. 3X weerstand. Als dat niet gebeurt dan is de pomp stuk. Bel dan voor een afspraak dan kunt u kiezen voor een oorspronkelijk merk pomp. In ons geval AEG of u kunt kiezen voor een alternatief merk welk net zo goed is maar veel minder kost. De voorrijkosten zijn € 20,00 euro. Dat was dus allemaal niet nodig. De monteur heeft ons op afstand bijzonder goed door het proces geloosd en ons daarmee kosten bespaard. Daarmee verdient hij zeker een warme en hartelijke douche. Fantastisch hoor. Dat een bedrijf zo servicegericht is en niet als eerste aan verdienen dient. Zeker in deze tijd van economische crisis.
Annette en Jeff