Wehkamp slachtoffer van eigen computers
Geplaatst: 13 mei 2009 21:05
Een absurde ervaring bij Wehkamp.nl.
Tijdens het kortingsweekend in april met 10-20procent korting op alle producten, bestel ik een Nintendo Wii-pointscard. Lekker voordelig.
De levertijd is 1 week. Maar na 1 week blijkt de levertijd te zijn opgelopen tot 1 maand.
Nog steeds geen probleem: voor die aantrekkelijke kortingsprijs best het wachten waard.
Na 1 maand krijg ik een telefoontje: "Helaas meneer, het product is helemaal uitverkocht".
Direct check ik dit online, maar het product blijkt gewoon te bestellen. Sterker nog, op voorraad en binnen 2 dagen in huis.
"Ja, dat klopt meneer. En dat is het ook inderdaad hetzelfde product. Maar het heeft nu een ander bestelnummer gekregen".
Nou, en?! Stuur maar op! Ik wacht er al meer dan een maand op.
"Ja, dat kunnen we doen. Maar dan betaalt u toch de normale prijs". Pardon?!
"Ja, zo staat het in onze computer nu. Kunnen wij niets aan veranderen".
Maar het is toch een lopende bestelling? Een eerder afgesloten koopovereenkomst tegen kortingsprijs?
Ik word doorverwezen naar de Klantenservice.
"Ja meneer, het zijn onze computers. We willen u nog best die korting geven, maar dat kunnen wij niet. U kunt van ons tegen de normale prijs het product geleverd krijgen en dan kunt u later een schriftelijk verzoek indienen met de vraag of u toch nog van ons korting mag ontvangen".
ABSURD!!!
Ik heb dat ding toch al lang tegen kortingsprijs besteld.
"We kunnen er nog lang en breed over discussieren, meneer. We zijn een postorderbedrijf en zo werken onze computers nu eenmaal."
Stik er lekker in. Van zo'n bedrijf wil ik ECHT geen klant zijn.
Tijdens het kortingsweekend in april met 10-20procent korting op alle producten, bestel ik een Nintendo Wii-pointscard. Lekker voordelig.
De levertijd is 1 week. Maar na 1 week blijkt de levertijd te zijn opgelopen tot 1 maand.
Nog steeds geen probleem: voor die aantrekkelijke kortingsprijs best het wachten waard.
Na 1 maand krijg ik een telefoontje: "Helaas meneer, het product is helemaal uitverkocht".
Direct check ik dit online, maar het product blijkt gewoon te bestellen. Sterker nog, op voorraad en binnen 2 dagen in huis.
"Ja, dat klopt meneer. En dat is het ook inderdaad hetzelfde product. Maar het heeft nu een ander bestelnummer gekregen".
Nou, en?! Stuur maar op! Ik wacht er al meer dan een maand op.
"Ja, dat kunnen we doen. Maar dan betaalt u toch de normale prijs". Pardon?!
"Ja, zo staat het in onze computer nu. Kunnen wij niets aan veranderen".
Maar het is toch een lopende bestelling? Een eerder afgesloten koopovereenkomst tegen kortingsprijs?
Ik word doorverwezen naar de Klantenservice.
"Ja meneer, het zijn onze computers. We willen u nog best die korting geven, maar dat kunnen wij niet. U kunt van ons tegen de normale prijs het product geleverd krijgen en dan kunt u later een schriftelijk verzoek indienen met de vraag of u toch nog van ons korting mag ontvangen".
ABSURD!!!
Ik heb dat ding toch al lang tegen kortingsprijs besteld.
"We kunnen er nog lang en breed over discussieren, meneer. We zijn een postorderbedrijf en zo werken onze computers nu eenmaal."
Stik er lekker in. Van zo'n bedrijf wil ik ECHT geen klant zijn.