Pagina 1 van 1

Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 14 mei 2009 10:09
door beetgenomen
Beste allen,

Ik ben jammer genoeg een klant van UPC, nu bijna 2 jaar.
vroeger ben ik dat ook geweest maar zoals iedereen dat weet was het toen echt een zooitje, in de afgelopen jaren zegt UPC zijn ze veranderd ze zouden niet meer spook facturen sturen en de dienst verlening zou stukken beter zijn. een klant vriendelijk bedrijf!!!!

Nu komt het, UPC heeft mij 1,5 jaar met een niet goed werkende Telefoon, internet en digitale tv laten zitten, er zijn monteurs geweest, netwerk testen gedaan etc.. maar het probleem is nooit gevonden. ik had na enkele maanden al aangegeven dat er meerdere mensen in mijn wijk waren die ook signaal problemen hebben dus was voor mij de conclusie simpel, een signaal probleem in de wijk kast.

Toen begon de elende pas echt, ik kreeg kosten voor de monteurs, die ik weigerde te betalen (het probleem lag immers niet bij mij) boete kosten omdat ik die rekening niet wilde betalen, etc.....

3 maanden geleden heb ik na ongeveer zo`n 250 euro aan 0900-1580 kosten ( ze laten je rustig 20 minuten wachten als je belt ), veel zeuren en dreigen met rechtzaken het voor elkaar gekregen om een monteur van UPC in de wijk kast te krijgen, en...... het zal u verbazen de problemen van alle drie de diensten waren als sneeuw voor de zon verdwenen, alles wekte zoals het zou moeten.

jammer alleen dat je als klant gewoon 1,5 jaar de volle pont betaald voor iets dat niet werkt en als je zelf met de oplossing komt je daar ook nog eens 1 jaar op moet wachten. Bedankt UPC !! "goede service"

Nu 3 maanden later (vandaag) kom ik terug uit het ziekenhuis waar mijn zoontje heeft gelegen, en wilde ik voor hem Jetix opzetten (dat vind hij immers erg leuk) en wat schetst mijn verbazing ... niks werkt meer geen telefoon geen tv geen internet? wat the f..k is er aan de hand!

Ik ga bellen... het gewoonlijke ritueel voordat je iemand spreekt ben je 8 min verder € 0.10 per minuut + de kosten van uw mobiele telefoon.
Ik krijg iemand en die vraagt mij wat er aan de hand is, ik leg het uit en zij gaat kijken.... 12 min verder krijg ik weer iemand die mij verteld dat ik te laat ben met betalen en dat ze alles hebben afgesloten!

Krijg je geen herinnering meer?
3 dagen te laat met betalen en dan afsluiten, is dat réeel?
Gezien mijn voorgeschiedenis, is er niks te regelen als ik het vandaag overmaak?

Nou op alle punten is het meneer zoek het uit, u betaald niet, wij sluiten af! dat is onze werkwijze.

ik leg het verhaal uit dat ik net uit het ziekenhuis kom en dat deze betaling mij is ontschoten aangezien mij kind 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen.( is toch even belangrijker )

Maar helaas, UPC heeft geen coulance en zeker geen begrip voor haar klanten, ook niet voor klanten die ondanks alle problemen elke maand netjes op tijd zijn rekening heeft betaald.

Graag wil ik weten of er meer mensen zijn die ook de dupe zijn van het "nieuwe UPC" ze mogen naar mijn inziens niet ongestraft zo door blijven gaan.

MVG
Een hele boze, teleurgestelde (nog) UPC klant.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Re: Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 14 mei 2009 10:46
door TdeHond
UPC handelt niet conform eigen AV
Wat als u niet tijdig betaalt?
6.13 Heeft u niet op tijd betaald of hebben we het factuurbedrag niet kunnen
incasseren? Dan bent u in verzuim met uw betaling. In dat geval krijgt u
veertien dagen uitstel van betaling. UPC kan dan wel administratie- en
storneringskosten in rekening brengen. Als u na het verstrijken van de
veertien dagen termijn niet heeft betaald, kunnen wij de wettelijke rente
vanaf de datum van verzuim in rekening brengen, net zoals alle incassokosten.
U zou dus nogmaals kunnen bellen en hen met hun eigen AV om de oren slaan.
Zie:
http://www.upc.nl/pdf/upc_algemene_voorwaarden.pdf

Buitengewoon klantonvriendelijk. U zou kunnen overwegen om m.b.t. internet en telefonie een provider te zoeken. Want dit gedrag moet beloond worden. :twisted:

Re: Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 14 mei 2009 11:49
door Guardian72
Of,

je zou kunnen zeggen dat UPC het uitstaande/openstaande bedrag mag verrekenen met de vergoeding voor 1.5 jaar wanprestatie, leugens, en bedreiging (incasso, rechtszaak).

Want is daar ooit een tegemoetkoming voor gekomen?

En ik sluit me bij TdeHond aan - zoek zo snel mogelijk een andere provider. Ik geloof niet dat het slechter dan UPC kan.

Re: Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 15 mei 2009 15:59
door agro
Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. :wink:
Een hele boze, teleurgestelde (nog) UPC klant.
Mogelijk dat je je eens kan oriënteren op alternatieven.

Re: Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 19 mei 2009 20:22
door anoukboomstra
En of ik klachten heb over UPC hier komt het;

Ik ben nu z'n 2 jaar lid van UPC alles in 1 pakket. Digitale tv, internet en gratis huistelefoon.

Vanaf dag 1 dat ik het aangesloten heb is het nog geen een keer goed geweest met alles.

Veel storingen met digitale tv. Na veel gebel en gezeur van mijn kant kwam er eindelijk een monteur langs.
Zaterdag zou die langskomen (ja ik weet het nog heel goed want ik moest er op mijn vrije weekend (werk in de zorg) er zo vroeg uit).
Tussen 8 en half 1 zouden ze langs komen. Anouk zit mooi op de bank maar geen monteur gezien. Om 13 u maar eens bellen.
Ja mevrouw ze zijn langsgeweest zegt die meneer. U was niet thuis.
Nou mijn bek sloeg gewoon open van verbazig. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik was er toch niet voor mijn lol om 8 uur uit gegaan of wel dan!
Er moet een brief in uw brieven bus liggen. Ligt geen briefje. De voorrijkosten zijn voor u. Ja daaag, zei ik. Ja mevrouw u was niet thuis! Ik zei ik was wel thuis. Ja nou volgens de monteur was u niet thuis. We kunnen wel een nieuwe afspraak maken. NOu die monteur kwam gelukkig wel langs.

KLopt de hele stroom niet wat hier binnenkomt in mijn huis.

Na een half jaar gezeik te hebben gehad met mijn kastje, maar geen zin om te bellen want ze helpen je toch niet heb ik vorige week maar weer gebeld. Verbazingwekkend kreeg ik een nieuwe digitale tv kast. Die zou vandaag dan komen (wist ik niet maargoed). Maarja ik was er niet. Wat hebben die mensen gedaan! Mij afgesloten van mijn oude kastje en het nieuwe kastje op mijn naam gezet. Ja dat heeft nut. Dus ik zit nu weer zonder TV. Ik daar heen bellen, ja sorry mevrouw bla-blabla. Een half uur wachten dat doet die het weer. Nou ik zit nu inmiddels al weer een uur te wachten en het doet nog steeds niks.

Schadevergoeding??? Ja moet u morgen even bellen dat gaan ze dat met u regelen. Jaaaa daag weer bellen daar heen zeker.


Pffffffffffffffffffffffffffffffff......

Re: Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 19 mei 2009 21:47
door anoukboomstra
Update:

Na 2 uur lang wachten want digitale tv doet het nog steeds niet. toch maar weer UPC bellen.

Klacht uitgelegt;

Jullie hebben mijn nieuwe kastje (die nog bij TNT ligt) al aangesloten en ik zit met oude kastje. Collega van je zei dat dit binnen een half uur verholpen zou worden en dat mijn oude kastje dan ook weer aangesloten is.
Die man beantwoorde vol verbazing. Dit kan helemaal niet. Dit duurt wel 24 u. Bovendien als je dit zou doen, dan zit je waarschijnlijk morgen weer te bellen want dan krijg je geen verbinding met het oude kastje.

Maar kunt u niet via analoge tv gewoon tv kijken. OJA dat kan natuurlijk ook, maar dit heeft u collega niet verteld.

Ook vroeg ik aan de collega waar ik nou mijn klacht kan indienen. www.upc.nl en dan naar klantenservice etc.

Waarom heb ik dan van u collega deze site gekregen?? www.overstappenisnieteng.nl (ja echtwaar ik lieg niet) Ik kom dan op de verhuissite van UPC.

Hij snapte er geen knars van.


Maargoed tis nu klaar. Weltrusten

Re: Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!

Geplaatst: 20 mei 2009 12:19
door Wassily-UPC
@ beetgenomen & anoukboomstra

Jullie ervaringen met onze dienstverlening komen niet overeen met de service die wij onze klanten willen bieden. We willen dan ook graag kijken hoe we de klachten toch naar tevredenheid kunnen oplossen.

Ik verzoek jullie dan ook een mailtje te sturen naar [email protected] onder vermelding van klantgegevens en een link naar dit topic.

We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare