Nieuw UPC ! vergeet het maar, zijn nog gewoon de oude!
Geplaatst: 14 mei 2009 10:09
Beste allen,
Ik ben jammer genoeg een klant van UPC, nu bijna 2 jaar.
vroeger ben ik dat ook geweest maar zoals iedereen dat weet was het toen echt een zooitje, in de afgelopen jaren zegt UPC zijn ze veranderd ze zouden niet meer spook facturen sturen en de dienst verlening zou stukken beter zijn. een klant vriendelijk bedrijf!!!!
Nu komt het, UPC heeft mij 1,5 jaar met een niet goed werkende Telefoon, internet en digitale tv laten zitten, er zijn monteurs geweest, netwerk testen gedaan etc.. maar het probleem is nooit gevonden. ik had na enkele maanden al aangegeven dat er meerdere mensen in mijn wijk waren die ook signaal problemen hebben dus was voor mij de conclusie simpel, een signaal probleem in de wijk kast.
Toen begon de elende pas echt, ik kreeg kosten voor de monteurs, die ik weigerde te betalen (het probleem lag immers niet bij mij) boete kosten omdat ik die rekening niet wilde betalen, etc.....
3 maanden geleden heb ik na ongeveer zo`n 250 euro aan 0900-1580 kosten ( ze laten je rustig 20 minuten wachten als je belt ), veel zeuren en dreigen met rechtzaken het voor elkaar gekregen om een monteur van UPC in de wijk kast te krijgen, en...... het zal u verbazen de problemen van alle drie de diensten waren als sneeuw voor de zon verdwenen, alles wekte zoals het zou moeten.
jammer alleen dat je als klant gewoon 1,5 jaar de volle pont betaald voor iets dat niet werkt en als je zelf met de oplossing komt je daar ook nog eens 1 jaar op moet wachten. Bedankt UPC !! "goede service"
Nu 3 maanden later (vandaag) kom ik terug uit het ziekenhuis waar mijn zoontje heeft gelegen, en wilde ik voor hem Jetix opzetten (dat vind hij immers erg leuk) en wat schetst mijn verbazing ... niks werkt meer geen telefoon geen tv geen internet? wat the f..k is er aan de hand!
Ik ga bellen... het gewoonlijke ritueel voordat je iemand spreekt ben je 8 min verder € 0.10 per minuut + de kosten van uw mobiele telefoon.
Ik krijg iemand en die vraagt mij wat er aan de hand is, ik leg het uit en zij gaat kijken.... 12 min verder krijg ik weer iemand die mij verteld dat ik te laat ben met betalen en dat ze alles hebben afgesloten!
Krijg je geen herinnering meer?
3 dagen te laat met betalen en dan afsluiten, is dat réeel?
Gezien mijn voorgeschiedenis, is er niks te regelen als ik het vandaag overmaak?
Nou op alle punten is het meneer zoek het uit, u betaald niet, wij sluiten af! dat is onze werkwijze.
ik leg het verhaal uit dat ik net uit het ziekenhuis kom en dat deze betaling mij is ontschoten aangezien mij kind 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen.( is toch even belangrijker )
Maar helaas, UPC heeft geen coulance en zeker geen begrip voor haar klanten, ook niet voor klanten die ondanks alle problemen elke maand netjes op tijd zijn rekening heeft betaald.
Graag wil ik weten of er meer mensen zijn die ook de dupe zijn van het "nieuwe UPC" ze mogen naar mijn inziens niet ongestraft zo door blijven gaan.
MVG
Een hele boze, teleurgestelde (nog) UPC klant.
Alvast bedankt voor uw reactie,
Ik ben jammer genoeg een klant van UPC, nu bijna 2 jaar.
vroeger ben ik dat ook geweest maar zoals iedereen dat weet was het toen echt een zooitje, in de afgelopen jaren zegt UPC zijn ze veranderd ze zouden niet meer spook facturen sturen en de dienst verlening zou stukken beter zijn. een klant vriendelijk bedrijf!!!!
Nu komt het, UPC heeft mij 1,5 jaar met een niet goed werkende Telefoon, internet en digitale tv laten zitten, er zijn monteurs geweest, netwerk testen gedaan etc.. maar het probleem is nooit gevonden. ik had na enkele maanden al aangegeven dat er meerdere mensen in mijn wijk waren die ook signaal problemen hebben dus was voor mij de conclusie simpel, een signaal probleem in de wijk kast.
Toen begon de elende pas echt, ik kreeg kosten voor de monteurs, die ik weigerde te betalen (het probleem lag immers niet bij mij) boete kosten omdat ik die rekening niet wilde betalen, etc.....
3 maanden geleden heb ik na ongeveer zo`n 250 euro aan 0900-1580 kosten ( ze laten je rustig 20 minuten wachten als je belt ), veel zeuren en dreigen met rechtzaken het voor elkaar gekregen om een monteur van UPC in de wijk kast te krijgen, en...... het zal u verbazen de problemen van alle drie de diensten waren als sneeuw voor de zon verdwenen, alles wekte zoals het zou moeten.
jammer alleen dat je als klant gewoon 1,5 jaar de volle pont betaald voor iets dat niet werkt en als je zelf met de oplossing komt je daar ook nog eens 1 jaar op moet wachten. Bedankt UPC !! "goede service"
Nu 3 maanden later (vandaag) kom ik terug uit het ziekenhuis waar mijn zoontje heeft gelegen, en wilde ik voor hem Jetix opzetten (dat vind hij immers erg leuk) en wat schetst mijn verbazing ... niks werkt meer geen telefoon geen tv geen internet? wat the f..k is er aan de hand!
Ik ga bellen... het gewoonlijke ritueel voordat je iemand spreekt ben je 8 min verder € 0.10 per minuut + de kosten van uw mobiele telefoon.
Ik krijg iemand en die vraagt mij wat er aan de hand is, ik leg het uit en zij gaat kijken.... 12 min verder krijg ik weer iemand die mij verteld dat ik te laat ben met betalen en dat ze alles hebben afgesloten!
Krijg je geen herinnering meer?
3 dagen te laat met betalen en dan afsluiten, is dat réeel?
Gezien mijn voorgeschiedenis, is er niks te regelen als ik het vandaag overmaak?
Nou op alle punten is het meneer zoek het uit, u betaald niet, wij sluiten af! dat is onze werkwijze.
ik leg het verhaal uit dat ik net uit het ziekenhuis kom en dat deze betaling mij is ontschoten aangezien mij kind 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen.( is toch even belangrijker )
Maar helaas, UPC heeft geen coulance en zeker geen begrip voor haar klanten, ook niet voor klanten die ondanks alle problemen elke maand netjes op tijd zijn rekening heeft betaald.
Graag wil ik weten of er meer mensen zijn die ook de dupe zijn van het "nieuwe UPC" ze mogen naar mijn inziens niet ongestraft zo door blijven gaan.
MVG
Een hele boze, teleurgestelde (nog) UPC klant.
Alvast bedankt voor uw reactie,