foutief contract afgesloten via belcompany bij t-mobile
Geplaatst: 15 mei 2009 18:58
Ik heb ruim 1 jaar geleden bij belcompany een t-mobile contract afgesloten.
Op de kassabon staat precies wat ik wilde, een Relax 400 met pocket internet. Het pocket internet zou 9,50 per maand zijn.
Omdat ik altijd veel belminuten buiten de belbundel maak zijn de totale abonnement kosten altijd behoorlijk ruig. Maar dat was voorheen ook al en heb er nooit echt naar gekeken. Totdat de maandelijkse kosten steeds meer richting de €200 gingen.
Er blijkt i.p.v. een pocket internet totaal een internet totaal van €50 per maand te zijn afgesloten. In het door belcompany gemaakte contract staat inderdaad internet totaal. Ik heb dat gewoon getekend om dat op het contract verder geen maandbedragen staan.
Op de kassa bon staat immers wel gewoon pocket internet totaal voor het juiste bedrag per maand.
Dit heb ik aan belcompany voorgelegd. Ze willen 2 maanden het verschil terug betalen. Dat is dus €80.
Terwijl ik eigenlijk 13 maanden x 40 teveel heb betaald. Daar ben ik goed ziek van. T-mobile heeft het internet abonnement omgezet naar het nieuwere en goedkopere web 'n walk plus. Prettig natuurlijk. Maar ik vind dat Belcompany mij meer moet terugbetalen.
Iemand vergelijkbare ervaringen gehad?
Op de kassabon staat precies wat ik wilde, een Relax 400 met pocket internet. Het pocket internet zou 9,50 per maand zijn.
Omdat ik altijd veel belminuten buiten de belbundel maak zijn de totale abonnement kosten altijd behoorlijk ruig. Maar dat was voorheen ook al en heb er nooit echt naar gekeken. Totdat de maandelijkse kosten steeds meer richting de €200 gingen.
Er blijkt i.p.v. een pocket internet totaal een internet totaal van €50 per maand te zijn afgesloten. In het door belcompany gemaakte contract staat inderdaad internet totaal. Ik heb dat gewoon getekend om dat op het contract verder geen maandbedragen staan.
Op de kassa bon staat immers wel gewoon pocket internet totaal voor het juiste bedrag per maand.
Dit heb ik aan belcompany voorgelegd. Ze willen 2 maanden het verschil terug betalen. Dat is dus €80.
Terwijl ik eigenlijk 13 maanden x 40 teveel heb betaald. Daar ben ik goed ziek van. T-mobile heeft het internet abonnement omgezet naar het nieuwere en goedkopere web 'n walk plus. Prettig natuurlijk. Maar ik vind dat Belcompany mij meer moet terugbetalen.
Iemand vergelijkbare ervaringen gehad?