| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meenemen T-mobile flex beltegoed
-
JasperJanssen
Meenemen T-mobile flex beltegoed
Hallo,
Ik heb een flinke hoeveelheid beltegoed opgebouwd op mijn inmiddels verlopen 1-jarig t-mobile flex 25 abonnement (de keuze voor 25 ivm de toestelkorting, niet wat ik verbruik). Welke opties heb ik om te verlengen zonder dat beltegoed kwijt te raken?
Vanzelfsprekend moet het sowieso een verlenging zijn naar een nieuwe T-mobile Flex variant. Bij al de volgende situaties is mijn vraag: behoud ik mijn opgebouwde beltegoed?
-- kan ik downgraden zonder verlenging naar een flex 15 of 20?
-- Kan ik verlengen naar 1 of 2 jr Tmobile Flex 25 met toestel?
-- Kan ik verlengen naar Tmobile Flex 25 Sim-only?
-- Kan ik verlengen naar een hoger of lager abonnement?
Ergens lees ik iets dat als je het tegoed niet kan behouden, dat het beltegoed dan wordt toegepast als "korting op de factuur". Ik neem aan dat dat niet betekent dat als ik 200 euro heb, dat ik dan 8 maanden a 25 e niks hoef te betalen?
En als ik zou besluiten om het tegoed niet te behouden: wie weet er nog iets leuks dat onder flex beltegoed valt en waar ik een dikke 200 euro in zou kunnen pompen?
Ik heb een flinke hoeveelheid beltegoed opgebouwd op mijn inmiddels verlopen 1-jarig t-mobile flex 25 abonnement (de keuze voor 25 ivm de toestelkorting, niet wat ik verbruik). Welke opties heb ik om te verlengen zonder dat beltegoed kwijt te raken?
Vanzelfsprekend moet het sowieso een verlenging zijn naar een nieuwe T-mobile Flex variant. Bij al de volgende situaties is mijn vraag: behoud ik mijn opgebouwde beltegoed?
-- kan ik downgraden zonder verlenging naar een flex 15 of 20?
-- Kan ik verlengen naar 1 of 2 jr Tmobile Flex 25 met toestel?
-- Kan ik verlengen naar Tmobile Flex 25 Sim-only?
-- Kan ik verlengen naar een hoger of lager abonnement?
Ergens lees ik iets dat als je het tegoed niet kan behouden, dat het beltegoed dan wordt toegepast als "korting op de factuur". Ik neem aan dat dat niet betekent dat als ik 200 euro heb, dat ik dan 8 maanden a 25 e niks hoef te betalen?
En als ik zou besluiten om het tegoed niet te behouden: wie weet er nog iets leuks dat onder flex beltegoed valt en waar ik een dikke 200 euro in zou kunnen pompen?
-
michaelz1981
Re: Meenemen T-mobile flex beltegoed
Je kan op allerlei manieren verlengen. Alle genoemde opsomming van jou is mogelijk. Ik had ook veel beltegoed opgebouwd en toen naar een sim only flex gegaan met behoud van mijn flex tegoed.
En als je echt van je beltegoed af wilt komen, stel ik het voor om te doneren aan een goed doel. Je hebt verschillende goeie doelen waarbij je een sms moet sturen en dat er dan 1.30 euro van je flex tegoed af gaat. Een gedeelte ervan gaat dan naar het goeie doel. IS ook een manier.
Een paar maanden voor afloop van je abonnement kan je een telefoontje van tmobile verwachten, anders moet je maar ff zelf bellen en kijken of ze met een goede aanbieding komen.
En als je echt van je beltegoed af wilt komen, stel ik het voor om te doneren aan een goed doel. Je hebt verschillende goeie doelen waarbij je een sms moet sturen en dat er dan 1.30 euro van je flex tegoed af gaat. Een gedeelte ervan gaat dan naar het goeie doel. IS ook een manier.
Een paar maanden voor afloop van je abonnement kan je een telefoontje van tmobile verwachten, anders moet je maar ff zelf bellen en kijken of ze met een goede aanbieding komen.
Zolang je een ander t-mobile flex abbo neemt is er niets aan de hand en blijft het beltegoed oneindig geldig. Doe je zoals ik deed en ga je over naar een andere abonnementsvorm ( ik nam een iPhone abbo ) dan ben je het wel kwijt, koste me ruim €100.- beltegoed dat niet mee kon.
Jor.
Jor.
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat was in het begin inderdaad zo maar tegenwoordig wordt het beltegoed gewoon meegenomen en niet meer toegepast als korting.Ergens lees ik iets dat als je het tegoed niet kan behouden, dat het beltegoed dan wordt toegepast als "korting op de factuur". Ik neem aan dat dat niet betekent dat als ik 200 euro heb, dat ik dan 8 maanden a 25 e niks hoef te betalen?
De aanbiedingen om te vernieuwen met Flex zijn wel minder scherp dan met Relax. Ik heb zelf vernieuwd met Relax Sim Only vanwege de korting en het Flextegoed voor de omzetting opgebeld/gesmst. Toen de vernieuwing inging heb ik het weer om laten zetten naar Flex Sim Only, uiteraard met behoud van de afgesproken korting.
Dat meenemen geld dus niet als je van Flex30 naar in mijn geval het iPhone-abbo gaat.Je kunt dat ook op hun website terug vinden. Ook zijn de belminuten bij het T-Mobiel iPhone abbo niet langer geldig dan 2 maanden (in plaats van altijd bij Flex 30), daarna ben je ze opnieuw kwijt.De ongeveer €100,- die nog op mijn Flex 30 abbo stonden konden dus niet mee en werden niet vergoed.Je kunt het allemaal teruglezen op hun website.Blijf je bij de Flex-abbo's is er geen probleem.Geplaatst op 17 Mei 2009 12:05 door Yme
Dat was in het begin inderdaad zo maar tegenwoordig wordt het beltegoed gewoon meegenomen
Ik dacht dat het wel helder was dat je beltegoed alleen behoudt van Flex naar Flex. Ik bedoelde hier alleen mee te zeggen dat bij veranderingen binnen de oude Flex je in het begin het opgespaarde beltegoed inderdaad als korting op je factuur kreeg. Ik hoop dat het nu duidelijker is.Dat meenemen geld dus niet als je van Flex30 naar in mijn geval het iPhone-abbo gaat.Geplaatst op 17 Mei 2009 12:05 door Yme
Dat was in het begin inderdaad zo maar tegenwoordig wordt het beltegoed gewoon meegenomen.
Sorry, mijn fout dan. Ik begreep je even verkeerd.