LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selexyz - moet zelf achter terugbetaling aan blijven gaan

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
spambam

Selexyz - moet zelf achter terugbetaling aan blijven gaan

Ongelezen bericht door spambam »

Zocht in april een moeilijk te vinden boek. Google gaf als een van de eerste links selexyz.nl aan. had er nog nooit van gehoord.

10 april besteld en betaald via internet (creditcard). Volgens de site zou binnen 6 dagen geleverd worden.

Krijg op 1 mei een factuur per mail. Haal er uit dat het een creditfactuur is. Kennelijk niets leverbaar, maar cryptisch om het zo te moeten vernemen.
Heb toen gemailed dat ik nig geen creditering zag, antwoord: Uw geld zal binnen 1-2 weken teruggestort worden.

Je raadt het al, twee weken verder en niets terug. Kun je mailen naar [email protected] of een (van mobiel erg duur) 088-nummer bellen. Wat een ongelooflijk slechte service.

heb wel eens vaker dat iets niet meer leverbaar is, krijg dan automatisch terugbetalingen in enkele dagen terug. Nu dus al 5 weken terug betaald via creditcard. kijk dus uit welke vooruitbetaalwijze je kiest...

Guardian72
Contacteer:

Re: Selexyz - moet zelf achter terugbetaling aan blijven gaan

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kan je de CC maatschappij niet bellen dat men de betaling cancelled wegens niet geleverd?

Gewoon even bellen en vragen.

Als dat lukt, stuur je hun een mailtje (selexyz) en meld je dat door hun weigering om terug te betalen, je zelf actie hebt ondernomen.

spambam

Guardian, mijn Visa (lasercards) heeft in hun voorwaarden dat ze buiten geschillen tussen koper en verkoper staan :evil: alleen bij fraude kun je terugboeking aanvragen.

Heb ze op dat relatief dure 088 nummer (mobiel) gebeld, en vandaag blijkt de debiteurenafdeling vrij (?). Vorige week al gemailed naar het debiteuren-mailadres, maar uiteraard geen reactie :cry:

spambam

aha, zojuist netjes gebeld door een meneer van selexyz.
er is kennelijk iets mis gegaan, een creditfactuur komt normaal alleen als er een factuur is (dus niet vooruitbetaald). ze gaan het wederom binnen 14 dagen overmaken naar m'n bankrekening. 8)

Miranda1970

Ongelezen bericht door Miranda1970 »

Mijn ervaring met hun is een snelle en correcte levering. Ik hoop voor je dat het snel in orde is.

Gesloten