Ik heb bij UPC mijn internet opgezegd per 1 april 2009
Op 7 januari 2009 heb ik van UPC een bevestiging gekregen en dat per 1 april 2009 het internet abonnement stopt.
Op 25 maart 2009 krijg ik toch een factuur voor internet over de maand april. Bij navraag UPC melden zij mij dat de rekening bij opzegging (7 jauari 2009) voor april al klaar stond en bij de volgenede rekening gecrediteerd werd.
Bij de volgende rekening werd niet alles gecrediteerd waardoor ik toch nog voor april een gedeelte moest betalen. UPC heeft klaarblijkelijk nog steeds een administratieve puinhoop.
Gr Toon Moors
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC rekening
-
- Contacteer:
Re: UPC rekening
Kopie maken van bevestiging opzeggen, en van foute facturen.
Vragen of ze binnen 15 dagen het verschil willen terugbetalen.
Of, als je eventueel via incasso werkt , laten storneren.
Vragen of ze binnen 15 dagen het verschil willen terugbetalen.
Of, als je eventueel via incasso werkt , laten storneren.
En tevens bij je bank een selectieve blokkade laten leggen.Of, als je eventueel via incasso werkt , laten storneren.
Bereken wat je eventueel nog moet betalen en maak dat over, maak in geen geval meer over dan je verschuldigd bent, het kan jaren duren en enkel als je blijft aandringen op restitutie eer je het teveel betaald terug krijgt.
-
- Contacteer:
@ moorstoon
Ik wil graag even voor je nakijken wat er verkeerd is gegaan. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum' en een link naar dit topic?
Met vriendlijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Ik wil graag even voor je nakijken wat er verkeerd is gegaan. Zou je je klantgegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie Tros Radar forum' en een link naar dit topic?
Met vriendlijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
-
- Contacteer:
@ Wassily-UPC,
ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dan jouw baan een stuk makkelijker zou zijn, als UPC klantenservice eens wat beter hun best ging doen.
Want heel veel van de hier gemelde problemen zijn terug te voeren op slordigheid, en (mischien) onbekendheid met systemen.
Mischien dat je bij een volgende vergadering eens het begrip "orde op zaken" , en de term "klantvriendelijkheid" kan laten vallen?
Ik denk, dat met een beetje inzet, de helft van al deze topics niet eens hier was gekomen.
ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dan jouw baan een stuk makkelijker zou zijn, als UPC klantenservice eens wat beter hun best ging doen.
Want heel veel van de hier gemelde problemen zijn terug te voeren op slordigheid, en (mischien) onbekendheid met systemen.
Mischien dat je bij een volgende vergadering eens het begrip "orde op zaken" , en de term "klantvriendelijkheid" kan laten vallen?
Ik denk, dat met een beetje inzet, de helft van al deze topics niet eens hier was gekomen.
Gaat nooit gebeuren, dan moeten ze vakbekwaam personeel op de helpdesk plaatsen, en dat is te duur.Ik denk, dat met een beetje inzet, de helft van al deze topics niet eens hier was gekomen.