Telfort sim-only
Geplaatst: 19 mei 2009 11:35
sinds 2 maanden heb ik telfort sim-only 500 belminuten en 1000 smsjes.
nu na 2 maanden loop ik al tegen een probleem aan.
volgens telfort heb ik tegen 36 euro over mijn belminuten hen gezeten.
maar als ik zelf mijn specificatie uit reken ( de belminuten die al afgerond zijn + de bedragen die er achter staan ) dan bij elkaar op tel kom ik zelf op 15 euro !
Ik heb hier telfort over gebeld wat ook nog eens 30 cent per minuut kost, ik heb hierbij 7 minuten in de wacht gestaan en totaal 4 minuten gebeld! zij zouden hier van een klacht maken en dan zou telfort mij terug bellen!
Dat is nog niet gebeurd!
Ik ben niet de enige met zulke problemen, mijn vriend had laatst ook sim only aangevraagd, maar volgens telfort kon hij geen abbonement afsluiten, dus dit heeft hij ook niet gedaan.
Wat erg knap van telfort is dat zij dan wel 43 euro van zijn rekening houden omdat hij een sim-only volgens telfort heeft.
hij heeft hier een klacht van gemaakt en heeft het geld terug gestort gekregen.
Vervolgens krijgt hij wel een brief thuis waar in staat dat die binnen een bepaalde tijd ht bedrag moet betalen anders komt er nog iets extra's bij.
Hij heeft toen weer contact opgenomen en hij moest die brief als nietig beschouwen.
Wat ik erg vreemd vind is , dat telfort na dat zij in Radar zijn geweest nog steeds vreemde fouten maken.
Ik vraag me af of meerdere mensen nog steeds problemen hebben met telfort..?
nu na 2 maanden loop ik al tegen een probleem aan.
volgens telfort heb ik tegen 36 euro over mijn belminuten hen gezeten.
maar als ik zelf mijn specificatie uit reken ( de belminuten die al afgerond zijn + de bedragen die er achter staan ) dan bij elkaar op tel kom ik zelf op 15 euro !
Ik heb hier telfort over gebeld wat ook nog eens 30 cent per minuut kost, ik heb hierbij 7 minuten in de wacht gestaan en totaal 4 minuten gebeld! zij zouden hier van een klacht maken en dan zou telfort mij terug bellen!
Dat is nog niet gebeurd!
Ik ben niet de enige met zulke problemen, mijn vriend had laatst ook sim only aangevraagd, maar volgens telfort kon hij geen abbonement afsluiten, dus dit heeft hij ook niet gedaan.
Wat erg knap van telfort is dat zij dan wel 43 euro van zijn rekening houden omdat hij een sim-only volgens telfort heeft.
hij heeft hier een klacht van gemaakt en heeft het geld terug gestort gekregen.
Vervolgens krijgt hij wel een brief thuis waar in staat dat die binnen een bepaalde tijd ht bedrag moet betalen anders komt er nog iets extra's bij.
Hij heeft toen weer contact opgenomen en hij moest die brief als nietig beschouwen.
Wat ik erg vreemd vind is , dat telfort na dat zij in Radar zijn geweest nog steeds vreemde fouten maken.
Ik vraag me af of meerdere mensen nog steeds problemen hebben met telfort..?