TomTom
Geplaatst: 19 mei 2009 17:52
Beste mensen,
Hierbij wil ik dolgraag mijn afkeer kenbaar maken wat betreft de overdreven zakelijke kant van ons Nederlands grootste trots, TOMTOM.
Gisteren 17 mei 2009 heb ik via de website van TomTom een nieuwe kaart van West- en Midden-Europa versie: 825.2157 van 89,95 EURO aangeschaft.
Direct na de installatie via TomTom Home was bovenin het scherm te lezen dat ik een nieuwe update moest aanschaffen voor het bedrag van 47,80 EURO om up to date te zijn.
Ik had net 89,95 EURO uitgegeven en verwachtte een kaart te kopen en te krijgen welke al geheel bij de tijd zou zijn en niet nog eens geüpdate behoeft te worden.
Hierop heb ik TOMTOM gemaild en gevraagd om een gratis update waarop ik het volgende antwoord kreeg.
Geachte heer,
Het referentienummer voor uw vraag is 090518-001526.
Naar aanleiding van ons gesprek stuur ik u deze e-mail. Het is helaas het geval dat wij grens data noteren met het aankopen van kaarten. U bent hier helaas net buiten gevallen.
Ik hoop dat u vrede kunt hebben met dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Jascha
TomTom Customer Care Team
Wat blijkt, 1dag later op 18 mei 2009 is de nieuwe versie: 830.2305 te downloaden, en natuurlijk kan ik geen vrede hebben met dit probleem!
Ik zal alles doen wat in mijn macht ligt om anti-reclame voor dit super bedrijf te maken en dat heb ik ze nog beloofd ook!
Om op deze asociale manier klanten te behandelen waar zij wel van moeten eten getuigt verre van een gezond zakelijk verstand.
Groeten,
RAW
Capelle ad IJssel
Hierbij wil ik dolgraag mijn afkeer kenbaar maken wat betreft de overdreven zakelijke kant van ons Nederlands grootste trots, TOMTOM.
Gisteren 17 mei 2009 heb ik via de website van TomTom een nieuwe kaart van West- en Midden-Europa versie: 825.2157 van 89,95 EURO aangeschaft.
Direct na de installatie via TomTom Home was bovenin het scherm te lezen dat ik een nieuwe update moest aanschaffen voor het bedrag van 47,80 EURO om up to date te zijn.
Ik had net 89,95 EURO uitgegeven en verwachtte een kaart te kopen en te krijgen welke al geheel bij de tijd zou zijn en niet nog eens geüpdate behoeft te worden.
Hierop heb ik TOMTOM gemaild en gevraagd om een gratis update waarop ik het volgende antwoord kreeg.
Geachte heer,
Het referentienummer voor uw vraag is 090518-001526.
Naar aanleiding van ons gesprek stuur ik u deze e-mail. Het is helaas het geval dat wij grens data noteren met het aankopen van kaarten. U bent hier helaas net buiten gevallen.
Ik hoop dat u vrede kunt hebben met dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Jascha
TomTom Customer Care Team
Wat blijkt, 1dag later op 18 mei 2009 is de nieuwe versie: 830.2305 te downloaden, en natuurlijk kan ik geen vrede hebben met dit probleem!
Ik zal alles doen wat in mijn macht ligt om anti-reclame voor dit super bedrijf te maken en dat heb ik ze nog beloofd ook!
Om op deze asociale manier klanten te behandelen waar zij wel van moeten eten getuigt verre van een gezond zakelijk verstand.
Groeten,
RAW
Capelle ad IJssel