Ik heb in september van 2008 een winkelkast gekocht bij Top Teak in Deurne, kosten 1129 euro, ik heb daar heel hard voor moeten werken en ik was er erg blij mee.
Op het moment dat ik de kast kocht en dat hij werd geplaatst was er niets mis mee. Alle schuifdeuren van de bovenkast gingen goed open en dicht en de ruiten waren heel. Tot afgelopen januari, plots hoorde mijn man een tik, hij wist niet waarvandaan, en liep richting getik.
Wat blijkt, door de werking van het hout is de ruit in het het kastdeur gesprongen, waardoor er nu een flinke breuk zit van onder tot over het midden van de ruit . ook staat de gehele buitenkant van het bovendeel van de kast naar buiten bol, en gaan nu geen van de deuren meer open. Ik heb dus gebeld naar Top Teak, en mijn verhaal gedaan, en gevraagd of dit gerepareerd kon worden. Ik krijg dus al antwoord dat dit alleen via de mail gedaan kan worden en dat ik maar foto's moest sturen om verhaal te kunnen halen.
Ik al boos om de manier van klachtverwerking heb dus geen digitale camera, en kan dit dus niet doen, en geef dat aan.
Toch maar doen en dan zouden zij wel bekijken wat zij evt. konden doen.
1 wwek later had ik foto's opgestuurd met mijn klacht en de schade omschreven, Er vanuit gaande dat er garantie is van een jaar wachtte ik op een antwoord.
Dit kwam, ik moest de kast maar even komen brengen en dan werd het tegen vergoeding gerepareerd.
Ik mailde terug dat ik recht op garantie had, en dat er iemand moest komen want wij hebben niet de mogelijkheid om 3 mtr kast in een Suzuki Alto te vervoeren, bovendien is er garantie, en het is niet onze fout, wij hebben nl, een vochtregulatie apparaat in de woonkamer vanwege mijn allergie voor stof en de kast heeft dus nooit in een te droge ruimte gestaan, want dat geven ze bij Top teak als reden op voor de schade.
Mijn broek zakt hier van af, is de fam. Pfaff zo rijk geworden?
Ik heb er geen woorden voor, hoe moet ik nu verder?
Suggesties? graag!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Top Teak winkelkast
Re: Top Teak winkelkast
Ik zou maar een lokale timmerman vragen. Die kan hem ter plekke wel maken, ruitje, maar een kromme deur krijg je niet meer recht.
-
Re: Top Teak winkelkast
Ja dat dacht ik ook al, maar ik kreeg nu ook de tip om via een brief aan te geven dat Top Teak nog 2 weken tijd heeft om mijn klacht te behandelen, en anders via de kantonrechter de koop ongedaan te laten verklaren, ik ga dat even proberen, en als dat niet gaat werken dan is de timmerman de laatste optie, maar het blijft schandalig!
Trouwens bedankt voor je reactie!
Trouwens bedankt voor je reactie!