LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pobox '67
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 mei 2009 10:14

TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

Vanuit Oostenrijk is op 27 februari een aangetekend pakket naar mij verzonden. Dit pakket is tot op heden niet bij mij gearriveerd.

De verzender heeft een onderzoek laten instellen via de Oostenrijkse post en hieruit kwam naar voren dat het pakket ontvangen zou zijn op 10 maart 2009. Middels dit onderzoek kreeg ik het verzendnummer 3SRR##### door. Via de website van TNT kon ik inzien dat er voor dit pakket was getekend. Tevens stond mijn naam boven de handtekening. Dit is niet mijn handtekening, noch mijn handschrift. Daarnaast ben ik op 10 maart helemaal niet thuis geweest wat ik ook nog eens kan aantonen.

Omdat het pakket volgens de verzender en de Oostenrijkse post geregistreerd staat als positief='ontvangen', willen/kunnen zij verder niets ondernemen zonder verklaring van TNT.

- maandag 20 April heb ik contact opgenomen met de klantenservice van TNT. Mij werd toegezegd dat er binnen 5 werkdagen contact met mij zou worden opgenomen.

GEEN REACTIE 1

- Maandag 27 April bel ik opnieuw met de klantenservice. De medewerker vond het vreemd dat ik de handtekening met handschrift had kunnen inzien via de website omdat aangetekende pakketten niet via die manier zichtbaar horen te zijn. afin ik zou binnen 5 werkdagen wederom bericht krijgen.

GEEN REACTIE 2

- Dinsdag 5 mei bel ik opnieuw. "excuses, erg vervelend voor u, U wordt binnen 48 uur contact met u opgenomen"

GEEN REACTIE 3

- Donderdag 7 mei dien ik de klacht in via de website van TNT, ik krijg direct een ontvangstbevestiging dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zal krijgen.

- Maandag 11 mei krijg ik 'antwoord'
Het antwoord op uw vraag:

Geachte heer #######,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.

U heeft een klacht over de aflevering van uw pakket. Ik vind het vervelend dat u uw pakket niet heeft ontvangen bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Ik heb uw klacht doorgegeven aan mijn collega van de afdeling klachtbehandeling. Hij zal uw klacht in behandeling nemen en u hier binnen vijf werkdagen over informeren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Joke Hemstra
TNT Post Klantenservice
GEEN REACTIE 4

- Maandag 18 mei bel ik opnieuw met de klantenservice. Dit maal spreek ik met Dhr Vincent van Haandel. wederom excuses en hij beloofd direct achter de klacht aan te gaan, stuurt een fax etc. Binnen 48 uur krijg ik bericht zegt Vincent van Hamelen mij toe. Tevens laat ik via het webformulier van TNT weten dat het antwoordtermijn van bovenstaande e-mail is verstreken.

Dinsdag 19 mei krijg ik volgende reactie:
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.

Uit uw bericht begrijp ik dat u de meer informatie wilt hebben over uw klacht. Graag wil ik hierop reageren.

Ik heb het voor u nagekeken in het systeem. Er is vandaag een spoedklacht voor u gemaakt het referentie nummer van deze klacht is 4######. Ik adviseer u te wachten op de uitslag van dit onderzoek.

Uw klacht is doorgegeven aan mijn collega van de afdeling klachtbehandeling. Hij zal uw klacht in behandeling nemen en u hier binnen 4 werkuren over informeren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Joke Hemstra
TNT Post Klantenservice

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Joke Hemstra
TNT Post Klantenservice
GEEN REACTIE 5

- Vrijdag 22 mei bel ik weer met de klantenservice en vraag ik direct naar Dhr Vincent van Haandel die 5 dagen eerder mij had toegezegd binnen 48 uur een reactie te krijgen. Na enig aandringen krijg ik de persoon in kwestie eindelijk aan de lijn. Maar helaas voor mij: "het systeem waarmee wij werken ligt er helaas uit, ik kan nu verder niets voor u doen". Met al het geduld wat ik nog bezit vraag ik hem netjes of hij mij dan wil terug bellen als het systeem weer werkt. "dat is pas volgende week" zegt van haandel alwetend. Geen probleem zeg ik. "Ik kan u alleen zelf niet terugbellen, maar u kunt gewoon volgende week contact opnemen met de klantenservice, dan kan een collega van mij u ook wel verder helpen".

- maandag 25 mei bel ik opnieuw met de klantenservice. De mevrouw aan de lijn, Nicol Huijnen, wil mij echter niet doorverbinden. Na een tijd in de wacht te hebben gestaan komt ze met het idee een fax te sturen naar de afdeling die zij K&K noemt. Ik zeg dat er vorige week voor Vincent ook al een fax is gestuurd en vraag naar wie die fax vorige week dan was verstuurd. "naar Joke Hemstra" zegt Nicol. O daar krijg ik altijd de standaard emailtjes van dat ik binnen zoveel tijd antwoord zou krijgen. Mooi is dat jullie sturen gewoon allemaal faxen naar elkaar.
Dit keer wordt de fax gestuurd naar Mevr ter Schuur. binnen 48 uur krijg ik bericht beloofd Mevrouw Huijnen.

GEEN REACTIE 6

- dinsdag 26 mei. Ik krijg weer een email dat ik binnen 48 uur contact met mij opgenomen zal worden. Steeds schuift TNT het op en steeds overschrijden ze die belofte...
Hartelijk dank voor uw reactie. U heeft een klacht over de aflevering van uw aangetekende zending uit Oostenrijk. Ik vind het vervelend dat u nog steeds geen antwoord heeft ontvangen en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u over het vervolg.

De klacht heb ik doorgegeven aan de leiding gevende van het onderzoeksteam. Deze heeft de klacht melding opnieuw uitgezet. Men zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Louise Heitbrink
TNT Post Klantenservice
GEEN REACTIE 7

- 27-5-2009 weer is de belofte van maandag 25 mei verbroken dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen. ik bel de klantenservice, spreek met Anneke Koostra. Heeft u een klachtnummer? Ik noem het nummer dat in de email van Joke Hemstra staat. "dat kan niet, alle nummers beginnen met een 7 bij ons". Dat is toch echt het nummer wat ik heb doorgekregen, vervolgens zoekt ze op postcode. "het is in behandeling bij mevr Ter Haar" verteld ze. Weet u dat zeker zeg ik, maandag werd verteld mevrouw Ter schuur. "O inderdaad, het moet zijn mevrouw Ter Schuur".... abra kadabra...
voor 17.00 uur vandaag krijg ik echt bericht beloofd Anneke Koostra......

GEEN REACTIE 8

- 27-5-2009 17:15 uur Ik ben niet gebeld of gemaild dat zou voor 17 uur gebeuren werd mij vanmiddag nog toegezgd door Anneke Koostra.
Ik bel opnieuw met de klantenservice. Niemand van de personen die ik al gesproken had was aanwezig dus word ik 'geholpen'door Mevr. S de Haan. Die kan niks doen en adviseerd mij een paar dagen te wachten. als ik dan nog niets gehoord heb moet ik maar even terugbellen. MAAR ER IS AL 9 KEER BELOOFD BINNEN EEN BEPAALDE TIJD MIJ ANTWOORD TE GEVEN????!!!? WAAROM HEB IK HIER GEEN VERTROUWEN IN?

- 29-5-2009. Ik bel opnieuw met de klantenservice. Dhr Kainana 'bekijkt' de zaak even en vindt het ook belachelijk dat er nog geen contact met mij opgenomen is. "binnen 4 uur wordt er contact met mij opgenomen".

na 4 uur GEEN REACTIE 9

- 1-6-2009 word ik gebeld door TNT!!! het is niet te geloven maar waar, ik spreek met Nienke Postma. Excuses etc, maar ze kan nog niets zeggen, ik zal waarschijnlijk later die dag nog berricht krijgen. Dat gebeurt in zekere zin:
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.

Uit uw bericht begrijp ik dat u nog steeds geen reactie heeft ontvangen over uw onderzoek. Ik vind het vervelend dat u nog geen bericht heeft gehad en bied daarvoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u over de vervolgstappen.

Ik heb uw bericht doorgegeven aan mijn leidinggevende. Deze zorgt er voor dat er contact met u wordt opgenomen. U kunt binnen 4 werkuren een reactie verwachten.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Dina Moerman
TNT Post Klantenservice
GEEN REACTIE 10

- vrijdag 5-6-2009 ontavng ik een voicemail bericht van Nienke Postma van de afdeling K&K van TNT post. Een heel verhaal maar het komt er op neer dat de postbode inmiddels niet meer werkzaam is bij TNT en dat dus niet te achterhalen is wat er met het pakket is gebeurt.
Via de afzender kan een procedure gestart worden. einde bericht.

HEB IK HIER 6 WEKEN OP ZITTEN WACHTEN?????

Omdat de Oostenrijkse Post en de afzender niets willen/kunnen doen omdat het er voor het pakket is getekend ben ik terug bij af. Ik heb in ieder geval een verklaring nodig op papier van TNT zoals ik al herhaaldelijk heb gevraagd.

- maandag 8-6-2009 Ik besluit navraag te doen bij het distributie centrum van TNT. De Postbode die het pakket zou hebben bezorgt, Dhr Finisie blijkt ontslagen te zijn op 23-4-2009 wegens vele klachten over (aangetekende) pakketten.

- maandag 8-6-2009 Ik bel met de klantenservice omdat ik Nienke Postma wil spreken die mijn voicemail had ingesproken. Ik kan helaas niet doorverbonden worden, maar ik wordt binnen 4 uur teruggebeld.
Na 4 uur GEEN REACTIE 11
Ik bel opnieuw en spreek Nicolle Huijnen, Ook zij kan alleen een fax sturen naar Ivonne Ter Schuur. MAAR DIE HEEFT HAAR HELE BUREAU AL VOL LIGGEN MET FAXEN!!!! zeg ik netjes.
Ook is er geen direct nummer van Nienke Postma of Ter Schuur.
morgen ochtend is dit het eerste wat in behandeling wordt genomen zegt Huijnen.


TNT heeft hiermee 11 keer op een rij een afspraak niet nagekomen[/u][/b], en dan laat ik het niet afleveren van het pakket nog buiten beschouwing.
Erg verwerpelijk allemaal.

TNT maakt zich hier dus schuldig aan valsheid in geschrifte door namens mijn naam een handtekening neer te zetten en verduistering van bezittingen door het niet leveren van het pakket.

Juridisch gezien heeft TNT een afspraak met de verzender en niet met de ontvangen. Maar omdat TNT namens mijn naam heeft gehandeld door mijn naam en handtekening te plaatsen op het ontvangstbewijs ligt dit ineens heel anders!

Zijn er meer mensen die soort gelijke ervaringen hebben met TNT.
Het lijkt wel onmogelijk om iets tegen ze te ondernemen.

MIJN ADVIES: GEBRUIK DHL. DAT IS NOG GOEDKOPER OOK!! pakket vanaf 3,50 Euro

PS Gedurende deze kwestie is er nog 2 vreemde zaken de revue gepaseerd (dit om aan te geven hoe TNT in mijn wijk met pakketten omgaat):
* Ik vind een niet-thuis-bericht in mijn brievenbus van een aangetekend pakket uit Frankrijk (een ander pakket als hierboven dus), en deze zou afgeleverd zijn bij mijn buren. Mijn buren zijn echter net verhuisd en het huis staat nog leeg. Via de website van TNT zoek ik dit pakket op en blijkt er iemand anders voor getekend te hebben, iemand die ik niet ken. gelukkig vond ik kort daarop het pakket in de gang van het appartementencomplex tussen aan aantal dozen oud-papier.
Het handschrift op dit niet-thuis-bericht komt sterk overeen met het handschrift boven de ondertekening van het vermiste pakket.
Dit heb ik dan ook gemeld aan TNT via de klacht, maar er wordt dus niets mee gedaan.

* - 4-6-2009 Ik vind 2 pakketten van TNT in mijn hal toen de deur open stond bestemd voor onbekenden aan de andere kant van de straat. Ik heb dit direct opgenomen in mijn volgende reactie aan TNT:
Geachte Dina Moerman, Na uw email ben ik niet meer gebeld door TNT. Maandag ochtend ben ik wel gebeld door Nienke Postma van TNT met dezelfde mededeling als in uw email, maar tot nu toe nog geen reactie. Om even aan te geven hoe slecht TNT hier in de wijk pakketten bezorgd: Ik vind zojuist 2 pakketten bij mij in de hal bestemd voor andere mensen in de straat. Te weten pakket nummers: 3S######## en 3S#######. Deze zijn nota benen voor mensen die ik niet eens ken aan de andere kant van de straat. Ik ben toch geen postbode!! wat moet ik hier mee? Ik stel voor deze even achter te houden als bewijsmateriaal tot mijn pakket correct afgehandeld is.


misschien heb ik nu een stok achter de deur....
Laatst gewijzigd door Pobox '67 op 08 jun 2009 18:00, 13 keer totaal gewijzigd.

josefina_montoya
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 mar 2009 16:05

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door josefina_montoya »

Ik heb de uitgebreide mail aandachtig gelezen, en ik vind alle verwikkelingen rondom het pakket ronduit schandalig. Hiermee wordt toch weer eens overduidelijk aangetoond, dat het met de service bij TNT bitter slecht gesteld is. Het staat eigenlijk model voor al die lastig te benaderen telefoonnummers en websites van onderhand elke leverancier (de goeden niet te na gesproken), waar je maar aan het lijntje wordt gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. En ook vaak helemaal niets hoort ...

Volgens de regels van de TNT mag een pakket ook niet bij de buren worden aangeboden, zeker geen aangetekend pakket, maar daar wordt al vaak de hand mee gelicht. Dan zijn ze het immers kwijt, en kunnen ze voor dat pakket (per stuk) betaald worden. Ook al zo'n slechte ontwikkeling. Dat zal er bij jou wellicht ook achter zitten: de bezorger tekent zelf en is van de last af! Alles voor de commercie!

Zoals in mijn eerder geplaatst bericht te lezen is ...

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=70958

... maakt TNT zich ook al kwetsbaar, door postzakken gewoon onbeheerd in openbare ruimtes te plaatsen, waar ze later door de postbodes worden opgehaald. Ik zou het bij wijze van spreken wel weten: haal er alle pakketten en bankafschriften uit, en je kunt incasseren! Navraag bij TNT leert dan dat ze dit 'normaal' vinden, en mijn klacht naast zich neerleggen. Vreselijk als klanten gereduceerd worden tot een nummer, alleen maar omdat afhandeling van klachten kennelijk bij op de minuut ingeschaalde commerciële activiteiten verlies van inkomsten betekent.

Jose

pasopvooroplichters
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2009 14:18

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door pasopvooroplichters »

Geachte,

Ik las uw verhaal met GROTE verontwaardiging :shock: want ik maak hetzelfde mee met TNT. Ik heb een aangetekende en verzekerde zending verstuurd. Dit was op 30-01-2009. Dit betreft een binnenlandse zending.
Via trackandtrace op de website van TNT zag ik dat de zending op 2009-02-03 zou zijn afgeleverd. Alleen de ontvanger had niets ontvangen. Vervolgens ben ik naar het postkantoor gegaan, want de site van TNT werd ik niets wijzer van. Een vriendelijke medewerkster heeft mij toen een uitdraai gegeven van mijn zending en waar die zou zijn afgeleverd.

Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice van TNT in Leeuwarden met de afdeling garantiepost. Dit was op 28-04-2009 ik sprak met mw Wantah. Zij legde mij uit dat er een onderzoek kon worden ingesteld naar de vermiste zending. Ze zou mij een formulier toesturen genaamd: Navraagformulier binnenlandse postzendingen.
En lichte verder toe dat ik de ORIGINELE BON betreffende mijn zending mee moest sturen met dit formulier.
Waarop ik al zeer sceptisch reageerde, want de eerste aangetekende en verzekerde zending was al zoekgeraakt. En nu moest ik met dit formulier mijn ORIGINELE bon meesturen...
Wie garandeerd mij dat deze tweede zending WEL aankomt?
Tjah laten we eerlijk zijn... Mw Wantah probeerde mij te overtuigen dat ik me geen zorgen hoefde te maken want het formulier dat ze mij zou toesturen zit een voorgedrukte en gefrankeerde envelop bij :roll:

Vervolgens ontving ik inderdaad het desbetreffende formulier met envelop, 2 dagen later in mijn brievenbus. Alles heb ik keurig netjes ingevuld en ben vervolgens naar het winkelcentrum gegaan om KOPIETJES te maken van alles wat ik terug zou sturen naar TNT.
En toch overwon mijn achterdocht het en ben ik weer naar het postkantoor gegaan om te overleggen met een medewerker.

Het verhaal uitgelegd en de desbetreffende medewerkster begreep mijn achterdocht volkomen. Na kort overleg met collega's besloot deze TOP mevrouw de stukken OP KOSTEN VAN HET POSTKANTOOR AANGETEKEND NAAR TNT TE VERSTUREN. Dat is pas service! Alle lof voor het postkantoor in deze! :D

Maar uiteindelijk mocht het niet baten want, ja het is NIET TE GELOVEN.
WEER heeft TNT het gepresteerd om hun eigen formulier niet te hebben ontvangen.
Ondanks het feit dat het OPNIEUW AANGETEKEND IS VERSTUURD!!!!
Naar hun zelf notabene!! En met mijn originele bonnen!!! :evil:

Ja ze zeggen dat een ezel zich niet 2 keer aan dezelfde steen stoot.
Maar ik heb er toch weer alles aan gedaan met behulp van de medewerkster van het postkantoor om ervoor te zorgen dat deze zending aan zou komen :cry:

Vrijdag 15-05-2009 opnieuw contact opgenomen met de klantenservice van TNT in Leeuwarden. Kan iemand zich voorstellen dat ik ondanks dat ik boos was toch een fatsoenlijk gesprek probeerde te voeren met een medewerkster van TNT. Helaas weet ik haar naam niet meer, ik was :? . Vooral omdat deze mevrouw mij zei dat ik maar de KOPIETJES van het formulier en mijn bonnen opnieuw naar TNT moest opsturen :!:

Ik heb eerlijk gezegt maar opgehangen voordat er onvoltogen woorden zouden vallen van mijn kant :cry:

Ik heb in alle staten contact met mijn advocaat gezocht :twisted:
Waarop mijn advocaat 19-05-2009 zelf contact heeft opgenomen met de klantenservice van TNT. Ik zat erbij en luisterde mee via de luidspreker. Dit keer kregen we Dhr VINCENT VAN HAANDEL INMIDDELS EEN BEKENDE NAAM OF NIET POBOX'67
Dhr VAN VAANDEL zegt mijn advocaat toe om een fax te sturen naar afdeling onderzoek, waarop er BINNEN 48 UUR GEREAGEERD ZOU WORDEN. HMMM WAAROM KOMT MIJ DIT BEKEND VOOR?!

En ja hoor tot op heden 27-05-2009 NIETS GEHOORD.

Morgen zit ik weer bij mijn advocaat, WORDT VERVOLGT....

Oja medewerkers van TNT bespaar jullie zelf de moeite om te reageren op mijn bericht met LEGE BELOFTES. Deze ezel stoot zich niet meer...

Ik kan alleen zeggen tegen iedereen: DOE GEEN ZAKEN MET TNT-POST!
En als u er niet uitkomt met TNT zoek een advocaat of bel de jurofoon.
Want dan weet u tenminste wel waar u aan toe bent.
Mijn motto van nu af aan is BOYCOT TNT :twisted:

Pobox '67
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 mei 2009 10:14

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

Die Vincent van Haandel van TNT houd nogal van Faxen versturen geloof ik :shock:
Als het hem intern al niet lukt om een fax te versturen dan kan hij de buitenlijn al helemaal niet vinden....
zowieso al dubieus dat ze steeds faxen naar elkaar sturen intern, zitten ze daar nog achter typemachines of zo.
Welk bedrijf stuurt er een fax van de ene kamer naar de andere op dezlfde afdeling. :?:
WEER heeft TNT het gepresteerd om hun eigen formulier niet te hebben ontvangen.
Ondanks het feit dat het OPNIEUW AANGETEKEND IS VERSTUURD!!!!
Dit getuigd van pure wanprestatie. Die medewerkers krijgen waarschijnlijk bonussen voor het NIET oplossen van zaken.

Pobox '67
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 mei 2009 10:14

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

ik heb het verhaal geupdate, alles in 1 bericht om het enigzins 'overzichtelijk' te houden

Pobox '67
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 mei 2009 10:14

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

Op 15 juni werd ik gebeld door iemand van het hoofdkantoor van TNT, afdeling klantrelaties uit Den Haag.
Een speciaal team van TNT die het internet doorzoekt had de bovenstaande informatie van de Tros Radar site doorgespeeld naar het hoofdkantoor. Hierdoor konden zij achterhalen om wie het ging en hebben ze mij persoonlijk benaderd.

Naast de welgemeende verontschuldigingen van TNT werd ook gezegd dat de verantwoordelijke manager van de klantenservice hiervoor direct op het matje geroepen is.

Tevens zou TNT met een oplossing komen voor mij en ik kreeg een direct telefoonnummer.

Een dag later ontvang ik van de klantenservice de volgende email:
Vervelend dat uw klacht volgens u niet goed is afgerond en dat deze tot mijn grote spijt ook vermeld is op TROS RADAR Forum.

Ik kan u vertellen dat het onderzoek bij hoge uitzondering weer wordt heropend. U zal zo spoedig mogelijk uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie van ons ontvangen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

TNT Post Klantenservice
3 dagen later krijg ik per post een brief met nogmaals excuses en met daarin voor mij een goede oplossing.

Uiteindelijk is dit probleem voor mij dankzij het plaatsen op het platform Tros Radar opgelost. :) :!:

mee eens
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 sep 2006 23:57

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door mee eens »

Maar hoe nu verder voor al die andere gedupeerden. we zijn bestolen, voorgelogen, aan het lijntje gehouden en de meesten geven dan wel op!!!
Ik ben 417 euro kwijt.
Krijg ik ook een goede deal?

Pobox '67
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 mei 2009 10:14

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door Pobox '67 »

ik praat de werkwijze en afhandeling van TNT niet goed. Ik kan alleen zeggen dat het plaatsen van deze topic mij heeft geholpen. Als ik dat niet had gedaan was TNT ook niet met een oplossing gekomen.

mootje1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 jun 2009 12:37

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door mootje1970 »

Verbazingwekkend!!!
Ik heb ook een soortgelijk verhaal vermeld over TNT!!!! Vind het zo schandalig dat er zo met mensen hun bezittingen wordt omgegaan.
Jammer dat het op het tros Radar forum wordt vermeld???
Nou ik zal zeggen...dit gaat het hele internet over!! :twisted:
Ben ontzettend boos want bij mij is er ook voor tweede opvolgende keer een pakket spoorloos verdwenen.
Nu lees ik dit...mij zou ook zo'n formulier toegezonden worden...nou ik hou mijn hart vast. En die mijnheer die ik het pakket heb toegezonden maar wachten!!

SCHANDE SCHANDE SCHANDE....gewoon geen woorden voor!!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je maakt ons zeer uitgebreid en gedetailleerd deelgenoot van je bevindingen met TNT Post, maar wil niet vertellen wat de oplossing was?

".......en met daarin voor mij een goede oplossing."

Vreemd.

Ik ben zelf begin dit jaar 4 pakketten achter elkaar kwijtgeraakt door schuld van TNT Post. Manuel uit Fawlty Towers die hier de pakketten bezorgt had een paar straten door elkaar gehaald. Drie pakketten zijn voor goed kwijt. Uiteraard geen schadevergoeding door TNT Post.

Wel kan ik mensen met een soortgelijk probleem dit advies geven: ga niet naar Klantenservice. Nee: zoek het adres van het distributiecentrum TNT Post in je woonplaats op. Zoek vervolgens via Google het plaatstelijke telefoonnummer. En ga ze dan bellen. Daar zitten de bezorgers. Vinden ze niet leuk. Ze wanen zich onaantastbaar (alles gaat normaliter toch via klantenservice). Stevig doordrammen, vragen naar de vestigingsmanager. Pobleem niet opgelost: stuur de vestigingsmanager ongefrankeerd dozen toe met daarin zwart op wit nogmaals je klacht etc etc. Bij mij heeft het geholpen.

mee eens
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 sep 2006 23:57

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door mee eens »

heee, dat lijkt me wel wat!
ik heb net van mijn advocaat gehoord dat ze weinig kunnen uitrichten tegen de tnt. De schadevergoeding is maximaal 45 euro zeggen ze, dus mijn pakket van 417 euro kan ik op mijn buik schrijven....

Nu wilde ik eigenlijk de krant bellen, de politie bellen en dan naar het grote postkantoor gaan en dreigen een ruit in te slaan. Eens kijken of me dat aandacht oplevert. en dan iedere week opnieuw even een kwartiertje opofferen om heibel te schoppen. Als dan andere gedupeerden dat ook doen in Nederland, dan zal er toch vast iemand wakker worden....

Maar dat sturen van dozen mag je me nog even uitleggen. Wat zet je daar op en waar leer je die doos in?

patrick197o
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2009 07:22

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door patrick197o »

Het probleem is dat TNT bijna geen mensen kan krijgen en dus gebruik maakt van het inhuren van ''derden'' die pakketten bezorgen.
dat is bij mij in de straat dus ook zo. Gelukkig neem mijn bezorger zijn werk wel serieus maar ik kan me voorstellen dat er elders prutsers rondlopen, want het regent klachten. Ik ben benieuwd naar de selectiecriteria van de TNT en andere koeriersbedrijven wanneer ze deze bezorgers een job geven. En ik vraag me af in hoeverre de TNT daarvoor aansprakelijk gesteld kan worden en wat voor contracten het heeft met deze zelfstandige bezorgers...

mee eens
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 sep 2006 23:57

Re: TNT komt 12 X belofte niet na! vermist pakket TNT

Ongelezen bericht door mee eens »

Dieven, schurken, incompetente managers!

Moet je horen: ik krijg een brief met excuses dat het zo lang heeft geduurd... 10 maanden...
ze hebben mijn pakket niet kunnen vinden en dus excuus voor het ongemak. (417 euro weg)

Ik bel met zo'n mevrouw, om te horen wat HUN verdere akties zullen zijn naar mij toe. Daar was ze even verbaasd! NIETS gaan ze doen. ze kunnen het immers niet vinden.
Schadevergoeding krijgen kan niet, omdat het niet verzekerd is verzonden.

Dus het zit zo (zei ik tegen die mevrouw), dat als IK iets aan U geef, dat IK me dan maar beter kan verzekeren want de kans bestaat dat U het kwijtraakt. Volgens mij Moet U zich verzekeren als de kans bestaat dat u iets van MIJ kwijtraakt....
U heeft mijn pakket gestolen, ik had het niet verzekerd, dus u betaald mij geen schade?????Diefstal mag!! Als klant ben je de ***, want volgens die mevrouw staat het in de algemene voorwaarden voor opgedragen Postvervoer beschreven, dat je als klant geen rechten hebt op vergoeding.

Justitie, vindt u het vreemd dat er zo op grote schaal gejat wordt? en doet iemand er nog iets aan? Ik ga een auto bedrijf opstarten met in de algemene voorwaarden de clausule, dat als iemand de auto mij brengt, de auto van mij wordt.
Wie doet er mee?

Gesloten