Beste mensen,
Ik wil jullie graag waarschuwen voor FNL Publishing.
Hieronder vallen o.a. magazines zoals Photo Digitaal, Auto Review, Chip etc.
Ze misleiden mensen met een aanbieding:
1 jarig abonnement, 10 nummers voor €55+statief cadeau.
Dit was december vorig jaar.
Ik kan jullie zeggen, zes maanden later heb ik het statief nog niet gekregen.
Nu is FNL Publishing weer begonnen met een zelfde actie.
1 jarig abonnement, 10 nummers voor €52,50+statief cadeau.
Hallo slechtste FNL!
Jullie hebben de statieven niet op voorraad en jullie hebben de klanten die in december al een abonnement hebben afgesloten nog geen statief gestuurd! Hoe kunnen jullie dan een aanbieding beginnen als je nog bij de vorige aanbieding mensen niet een statief hebt gestuurd omdat er geen statieven op voorraad waren wegens een groot succes?
Trap er niet in mensen, sommige zullen die statief ontvangen maar heel veel mensen zullen hem ook niet ontvangen.
Een leveringstijd van 6 maanden(en nog steeds wachtend) is toch van de zotte.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Photo Digitaal magazine misleidt mensen
-
Photo Digitaal magazine misleidt mensen
Laatst gewijzigd door Marko Arnautovic op 25 mei 2009 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Photo Digitaal magazine misleidt mensen
Ik ben ook door FNL Publishing opgelicht.
Ik wacht ook al 6 maanden op een statief die zij maar niet opsturen.
€55 ben ik kwijt i.p.v. €30(8 nummers)
Ik wacht ook al 6 maanden op een statief die zij maar niet opsturen.
€55 ben ik kwijt i.p.v. €30(8 nummers)
Heb je al contact opgenomen met het bedrijf zelf?
Beste Trosradarlezers,
Wij zagen deze klacht binnenkomen op ons eigen forum en toen is er onmiddelijk actie ondernomen. Wij vinden het ook zeer vervelend dat het zo lang heeft moeten duren, voordat wij de statieven op konden sturen.
Ik kan echter nu met een gerust hart melden dat alle statieven van deze actie gisteren om half zes zijn opgehaald door Selektvracht.
Hopelijk ontvangt iedereen zijn statief nog deze week.
Met vriendelijke groet,
Jasper Kusters
Community Manager
F&L Publishing Group B.V.
Wij zagen deze klacht binnenkomen op ons eigen forum en toen is er onmiddelijk actie ondernomen. Wij vinden het ook zeer vervelend dat het zo lang heeft moeten duren, voordat wij de statieven op konden sturen.
Ik kan echter nu met een gerust hart melden dat alle statieven van deze actie gisteren om half zes zijn opgehaald door Selektvracht.
Hopelijk ontvangt iedereen zijn statief nog deze week.
Met vriendelijke groet,
Jasper Kusters
Community Manager
F&L Publishing Group B.V.
Hallo mensen,
Ja inderdaad ik was ook abonnee van fng fotodigitaalmagazine.
Mij hadden ze ook belooft om de statief op te sturen en na zes maanden ,na twee boze mails te hebben gestuurd heb ik deze wel ontvangen.
Net zoals mensen hier schrijven die nu nog niks ontvangen hebben , schandalig.
Nu is er weer een actie dat men een printer kan winnen, nu maar kijken of het ook allemaal geen lokkertje is om lid te worden van fotodigitaalmagazine.
Ja inderdaad ik was ook abonnee van fng fotodigitaalmagazine.
Mij hadden ze ook belooft om de statief op te sturen en na zes maanden ,na twee boze mails te hebben gestuurd heb ik deze wel ontvangen.
Net zoals mensen hier schrijven die nu nog niks ontvangen hebben , schandalig.
Nu is er weer een actie dat men een printer kan winnen, nu maar kijken of het ook allemaal geen lokkertje is om lid te worden van fotodigitaalmagazine.
Wij zijn ook opgelicht door fnl.
Wij hadden voor een jaar photoshop advance.
2 maanden van te voren hebben wij het blad opgezegd.
De blaadjes bleven binnen komen.
Na een belletje moest alles geregeld zijn....
Na een paar maanden niets gehoord te hebben.
Geen reactie van hun kant via mail, post of terugbellen.
Terwijl dit wel de belofte was.
Opeens een aanmaning in de bus
i.p.v. 70 euro nu 132 euro betalen!
Weer gebeld, ze zeggen dat ze nu ineens nog nooit onze opzeg brieven hebben ontvangen terwijl we deze inmiddels 3 x verstuurd hebben met naar hun.
Alle uitgaven hebben we retour gestuurd,maar hier hebben we dan toch geen recht meer op omdat we deze vrijwillig hebben teruggestuurd.
Kortom totaal geen medewerking vanuit de kant van FnL.
Wij hadden voor een jaar photoshop advance.
2 maanden van te voren hebben wij het blad opgezegd.
De blaadjes bleven binnen komen.
Na een belletje moest alles geregeld zijn....
Na een paar maanden niets gehoord te hebben.
Geen reactie van hun kant via mail, post of terugbellen.
Terwijl dit wel de belofte was.
Opeens een aanmaning in de bus
i.p.v. 70 euro nu 132 euro betalen!
Weer gebeld, ze zeggen dat ze nu ineens nog nooit onze opzeg brieven hebben ontvangen terwijl we deze inmiddels 3 x verstuurd hebben met naar hun.
Alle uitgaven hebben we retour gestuurd,maar hier hebben we dan toch geen recht meer op omdat we deze vrijwillig hebben teruggestuurd.
Kortom totaal geen medewerking vanuit de kant van FnL.
leusden
Je moet de hand in eigen boezem steken. Gewone opzegbrieven komen in het huidige bedrijfsleven vrijwel standaard niet aan. Zorg dus zelf voor een bewijs en verstuur de opzegbrief aangetekend en met bewijs van ontvangst. Dan kun je altijd zwart op wit bewijzen dat je wel tijdig de opzegbrief hebt verstuurd en dat het bedrijf wél tijdig de brief heeft ontvangen.
Maxiem.
Je moet de hand in eigen boezem steken. Gewone opzegbrieven komen in het huidige bedrijfsleven vrijwel standaard niet aan. Zorg dus zelf voor een bewijs en verstuur de opzegbrief aangetekend en met bewijs van ontvangst. Dan kun je altijd zwart op wit bewijzen dat je wel tijdig de opzegbrief hebt verstuurd en dat het bedrijf wél tijdig de brief heeft ontvangen.
Maxiem.